2024-01-26, 10:55
Medlem
Hon läser upp nu vad nått bevakningshem har skrivit om henne när hon var där. Verkar ha varit paranoid även då.

Uppdatering
-lämnat barnet mycket själv. Marlenes förklaring var att hon är dammallergisk och därav måste städa mycket och då måste lämna han själv.
-har haft ont i nacke mm och tycker att hemmet skulle hjälpa henne med det och smörja henne med salvor osv då de sagt att de ska hjälpa henne när hon är på hemmet. Hon verkar ha missförstått vad de ska hjälpa henne med.
-isolerat sonen ofta och längre stunder från de andra. Marlenes förklaring var att hon inte ville att någon skulle skada eller slå sonen.
-marlene ägnar stor del av tiden att läsa sina journaler.
-marlene är väldigt misstänksam mot samhället och personal och personer på boendet. Tror att alla vill henne illa och att hon är orättvist behandlad av samhället.
-tycker att personalen förföljer henne och påpekar att de har kameror överallt och bevakar henne.

Uppdaterar igen om jag orkar lyssna mer och hör nått mer.
Senast redigerad av Sneccan3 2024-01-26 kl. 11:22.
2024-01-26, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hon läser upp nu vad nått bevakningshem har skrivit om henne när hon var där. Verkar ha varit paranoid även då.

Uppdatering
-lämnat barnet mycket själv. Marlenes förklaring var att hon är dammallergisk och därav måste städa mycket och då måste lämna han själv.
-har haft ont i nacke mm och tycker att hemmet skulle hjälpa henne med det och smörja henne med salvor osv då de sagt att de ska hjälpa henne när hon är på hemmet. Hon verkar ha missförstått vad de ska hjälpa henne med.
-isolerat sonen ofta och längre stunder från de andra. Marlenes förklaring var att hon inte ville att någon skulle skada eller slå sonen.
-marlene ägnar stor del av tiden att läsa sina journaler.
-marlene är väldigt misstänksam mot samhället och personal och personer på boendet. Tror att alla vill henne illa och att hon är orättvist behandlad av samhället.
-tycker att personalen förföljer henne och påpekar att de har kameror överallt och bevakar henne.

Uppdaterar igen om jag orkar lyssna mer och hör nått mer.
Hon trodde dessutom att personalen la mediciner i hennes mat
2024-01-26, 11:34
Medlem
Ja just det d glömde jag skriva.

Nu lyssnar hon på att nån politiker hyrt ut nån lägenhet till någon som är kriminell. Bor inte Fia numera med en man som är dömd? Är inte det illa om man kämpar att få hem sina barn? Det känns som att dessa personer pekar på vad andra gör men sen gör de liknande själva. Alla andra får inte vara raka mot dem för få räknas det som att de är otrevliga och skriker. Men de själva får skrika, gapa, vara otrevliga och avbryta andra för de är sårade och DÅ får man bete sig så mot sina stackars medmänniskor som tex sitter i telefonväxel och inte har nått at göra med deras ärende. Man blir så matt!

Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hon trodde dessutom att personalen la mediciner i hennes mat
2024-01-26, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Ja just det d glömde jag skriva.

Nu lyssnar hon på att nån politiker hyrt ut nån lägenhet till någon som är kriminell. Bor inte Fia numera med en man som är dömd? Är inte det illa om man kämpar att få hem sina barn? Det känns som att dessa personer pekar på vad andra gör men sen gör de liknande själva. Alla andra får inte vara raka mot dem för få räknas det som att de är otrevliga och skriker. Men de själva får skrika, gapa, vara otrevliga och avbryta andra för de är sårade och DÅ får man bete sig så mot sina stackars medmänniskor som tex sitter i telefonväxel och inte har nått at göra med deras ärende. Man blir så matt!
Det är socialministern som har kriminell sons skriven på hyresfastighet hon äger . Vet inte om det direkt sticker i ögonen om man hyr ut lägenheter och råkar ha kriminell hyresgäst någonstans bor ju även dessa och sköter de sig och betalar hyra kan man inte vräka dem
2024-01-26, 12:29
Avslutad
I dag är Marlenes kontantkort slut så hon kan inte ringa nånstans. Vilken oerhörd lättnad för diverse telefonister, poliser och tjänstemän.

Om jag hörde rätt(lyssnar bara sporadiskt) dissar hon Gullimax för att hon "hänger ut sitt barn på massmedia" och Marlene tar inte råd av nån som inte lyckas få tillbaks sina barn själv.
Så hon valde Sofias linje efter sammandrabbningen. Grattis.

EDIT: Nu sitter hon och ältar idiotier med Malin igen. Detta bevisar en gång för alla att Lejonmamma vill inte lägga två strån i kors eller anstränga sig öht för att få tillbaka sin söön, dvs följa Gullimax råd och köra den konstruktiva(och därmed mer krävande) linjen. Hon vill sitta på arslet och skrika "Ge tillbaka mitt baaaarn" tills dom gör det. Som en j-a 3åring.
Senast redigerad av Lailatjej 2024-01-26 kl. 13:18.
2024-01-26, 13:20
Medlem
Jag hörde också det. Blev förvånad att hon ens har kontantkort när hon ringer så mycket 😅
Känns ändå som att Gulli är den som är närmst att få tillbaks sin son. Är inte Gulli även den av alla andra som har mest kontakt med sin son? Har iaf hört att de pratar i telefon.

”Hänger ut sitt barn på massmedia” det gör ju marlene själv också så det märks hur mycket inflytande malin o fia har på henne, de säger en sak och så blir det en sanning utan att marlene tänker efter själv. Hur kan hon då ta råd från de andra galenpannorna som inte heller fått tillbaks sina barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
I dag är Marlenes kontantkort slut så hon kan inte ringa nånstans. Vilken oerhörd lättnad för diverse telefonister, poliser och tjänstemän.

Om jag hörde rätt(lyssnar bara sporadiskt) dissar hon Gullimax för att hon "hänger ut sitt barn på massmedia" och Marlene tar inte råd av nån som inte lyckas få tillbaks sina barn själv.
Så hon valde Sofias linje efter sammandrabbningen. Grattis.
2024-01-26, 13:24
Medlem
Dålig dag för mig..missat hela förmidagens händelser men skönt se 2 bidragsparasiter sitta o lysna på nåt om gaza
Senast redigerad av rickebus 2024-01-26 kl. 13:32.
2024-01-26, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Dålig dag för mig..missat hela förmidagens händelser men skönt se 2 bidragsparasiter sitta o lysna på nåt om gaza

Du har inte missat nåt direkt för som jag sa så kan Marlene inte ringa i dag pga tomt kontantkort så det har bara varit tradigt tomgångstugg om pedofiler, maffia och psukiska turtuur. Sen dök som sagt Malin upp så det blev tomgångstugg i stereo.
2024-01-26, 13:51
Medlem
Citat:
Du har inte missat nåt direkt för som jag sa så kan Marlene inte ringa i dag pga tomt kontantkort så det har bara varit tradigt tomgångstugg om pedofiler, maffia och psukiska turtuur. Sen dök som sagt Malin upp så det blev tomgångstugg i stereo.

det lät betryggande..Fia verkar låg i dag med samtal oxå.
kanske kan bli FU barn snart ..vem vet?
Senast redigerad av rickebus 2024-01-26 kl. 13:56.
2024-01-26, 14:07
Medlem
Jag kom in på slutet av en skrikmatch mot någon domare tror jag. Hon hade tillomed stängt av kommentarerna
2024-01-26, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnyfats
Jag kom in på slutet av en skrikmatch mot någon domare tror jag. Hon hade tillomed stängt av kommentarerna

Jaså hon ringde i dag ändå? Fyllde hon på kortet till slut? Eller menar du Fia?
2024-01-26, 14:19
Medlem
Citat:
Jaså hon ringde i dag ändå? Fyllde hon på kortet till slut? Eller menar du Fia?

Yes, Fia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in