Amanda och Sergio säger ja, dom är gifta idag med.
Lucas och Emilia säger är ett nej från Lucas håll.
Krisse-ly och Rasmus gifter sig, hon har än idag hans efternamn fast dom bor på olika adresser.
Oskar och Meira är ett nej från Meiras håll.
Nu behöver ni inte kolla på sista avsnittet. Imponerande statistik dock att det är två av fyra par som gifter sig.
Hej "vännen". Du har nu förstört serien för mer än en handfull tittare. Grattis.
Du har varit medlem på Flashback i flera år, men ännu inte lärt dig spoiler-funktionen? Tvek på den!
Dessutom heter din fjantiga "inside info" ratsit.se.
Piss off.
Jag skulle gärna vilja se Oskar bli nästa Bachelor!
Han har lyckats charma väääldigt många tittare
Note: jag har ingen aning (ännu) om han och Meira säger JA eller om de fortfarande är ihop. Men vem som helst fattar väl att de inte är en bra match eller?
Jag kollar om serien nu medan jag lagar mat, jag lyssnar på Anis Don Demina referera programmet. Han skriker rakt ut när Sergio börjar ljuga och gaslighta Amanda. Det är så tydligt vilket svin Sergio är. Anis Don Demina säger att alla som ser programmet ser ju också hur han beter sig. Som att han säger till killarna att han ska gå och masturbera efter samtalet med Amanda. Och hur han fortsätter att flörta med tjejer efter att han sagt till Amanda att han slutat dejta andra. Samma dag dejtar han den vackra iranska tjejen som han flörtigt kallar sin iranska prinsessa.
Amandas föräldrar, syskon, arbetskamrater, vänner, kommer ju alla se detta. Om Sergio blev kränkt av att Amanda inte bar hans fula armband, vad händer när han möts av kritik för sitt beteende i programmet? Han kommer att dra till Barcelona, han har säkert bokat biljett redan och är på väg. Om Amanda inte blivit gravid så tar en skilsmässa bara 2 veckor.
Jag tror han skämtade om att onanera, Sergio tror att han är roligare än han är.
Kommer titta på dagens avsnitt men det finns inte en enda person man gillar och hejar på.
Senast redigerad av Liljor 2024-01-26 kl. 11:42.
Måste bara fråga, vad är grejen med de extremt fula vinglasen de har i varje avsnitt?? 😅 de där guldiga stora till oavsett vilket vin de dricker 😶
Det har tagits 1004040 gånger och de är för att produktionen ska kunna klippa och klistra i programmet så att du inte ser att "för 2 sekunder sedan var glaset tomt och nu är det plötsligt fullt" osv.
Jag förstår inte varför vissa drar det så långt som till altaret för att säga "nej". Man vet vad man vill senast på bröllopsdagen. ställ in det hela om du tvekar.
Jag förstår inte varför vissa drar det så långt som till altaret för att säga "nej". Man vet vad man vill senast på bröllopsdagen. ställ in det hela om du tvekar.
Håller med. Fy fan alltså. Det var jobbigt att se deltagaren som fick nej.
Håller med. Fy fan alltså. Det var jobbigt att se deltagaren som fick nej.
Det hände även i den amerikanska säsongen, kvinnan dumpade honom men han fattade det inte först och trodde de skulle fortsätta dejta. Man både sårar och skämmer ut sin partner.