Jag undrar verkligen vad Amanda ser i Sergio!! Bara röda flaggor liksom!! 🚩🚩🚩 Och då kommer detta från någon som varit jättekär i en bad boy! 😁🙈 Men min bad boy var väldigt uppvaktande, söt, rolig, skötte sin hygien, etc...
Sergio är såklart ingenting att ha. Men om jag hade varit Sergio hade jag lagt benen på ryggen när Amandas pappa skulle ha ett ”snack” med honom. Verkligen urtypen av mossig pingstpastor. Huvva!!
Jag undrar verkligen vad Amanda ser i Sergio!! Bara röda flaggor liksom!! 🚩🚩🚩 Och då kommer detta från någon som varit jättekär i en bad boy! 😁🙈 Men min bad boy var väldigt uppvaktande, söt, rolig, skötte sin hygien, etc...
Först vill han klargöra att nej det stämmer inte att han har ett barn i Barcelona. Men ja ett barn i Sverige hade han ju fått nu. Men ryktet om barn i BARCELONA stämmer INTE! 😅😅
Först vill han klargöra att nej det stämmer inte att han har ett barn i Barcelona. Men ja ett barn i Sverige hade han ju fått nu. Men ryktet om barn i BARCELONA stämmer INTE! 😅😅
Sergio förstår vi ju alla vad han är för nån.
Men Amanda? Hur störd är inte hon? Det här måste vara det mest störda "kärleksparet" reality-tv gett oss. Undrar hur pingstförsamlingen tar emot nyheterna?
Det där sängloftet är ju
inte minsta barnsäkert. Men Sergio kanske inte har tänkt ha umgänge med sitt barn
Inom Pingstkyrkan är äktenskapet heligt. ”Oavsett vad som händer så tar vi igenom det”. Jag har sett många människor gå under pga den synen. Amanda kommer leva ett olyckligt liv i total förnekelse. De kommer hänga ihop tills de dör. Hemskt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!