HAHAHA det kan inte vara så enkelt att det beror på att jag avslöjat dig gång på gång på gång? Det kan inte vara så enkelt som att du väntat på ett bra tillfälle att försöka komma undan?

Sötnos, låt mig klargöra något för dig. Om du svarar eller inte spelar ingen som helst roll för mig. Jag kommer fortsätta skriva till dig. Jag ställer frågor till dig för att få ut det jag vet är sant, inte för att få dina patetiska svar eftersom dessa varit fullkomligt värdelösa sedan dag 1. Tror du på fullaste allvar att jag skrivit till dig för att upprepat få höra att 46 minuter är för kort tid för att ta på sig ett par mjukisbyxor? Tror du på fullaste allvar att jag skrivit till dig för att upprepat få höra att skickande av urringade bilder, sovinbjudan mitt i natten med välkomst i nattlinne och delande av säng inte är indikationer på intresse? Tror du på fullaste allvar att jag skrivit till dig för att upprepat få höra att "Det vet jag faktiskt inte vad det var för bild" inte är ett förnekande av kännedom? Det finns knappt en människa som inte förstår vad det här handlar om när de får höra sanningen. Jag är här för att sprida sanningen gällande en kille som blivit utsatt för ett justitiemord. Och så är det lite roligt ibland också

Citat:
För övrigt så tror jag ni alla med medeltida syn på kvinnor och relationer kommer att få en överraskning när detta mål går upp i Hovrätten.
Försvarsstrategier som går ut på att misstänkliggöra brottsoffret funkade kanske på 1900-talet men faller platt i domstolarna idag.
Försvarsstrategier som går ut på att misstänkliggöra brottsoffret funkade kanske på 1900-talet men faller platt i domstolarna idag.
Å andra sidan så tror du att 46 minuter är för kort tid för att ta på sig ett par mjukisbyxor, så jag är är rädd för att jag inte riktigt respekterar din analysförmåga. Om så Viking anlitar en advokat med Down's syndrom (inget ont om din pappa) så kommer hovrätten fria honom.
Citat:
Jag räknar med att detta utlöser en ny fontänorgasm
Håll din mamma utanför det här!
Delar man ut måste man kunna ta emot också. Att hävda att det rör sig om "försvarsstrategier" är dessutom djupt oärligt - igen. Hursomhelst, för att få till stånd en mer kylslagen och nykter debatt vore det av nytta om du kunde precisera vad det är som du vänder dig emot i det som användaren du citerar skriver. Tycker annars själv du verkar ha en högre nivå än tomaten.