Citat:
Ursprungligen postat av
Neverever31
Tyvärr har tråden spammats sönder med ett par hundra juridiskt helt irrelevanta inlägg som handlar om ett långt nattlinne och även denna bild.
Tro fan det är juridiskt relevant med en MÄ som välkomnar honom i nattlinne när hon SJÄLV uttryckt det olämpliga i just detta
Och tro fan att det är juridiskt relevant att hon skickar urringade bilder till någon hon säger sig vara ointresserad av
Enda anledningen till att det blivit hundratals inlägg är för att ett fåtal kioskmongon vägrar erkänna helt uppenbara saker
Citat:
Viking lät ju en tjejkompis Emmie bli hörd av utredarna gällende denna bild med det blev ju ett magplask och inte det minsta hjälp för Viking.
Fel, det var visst till hjälp. Hon bekräftade att bilden var verklig att det var en urringad bild. Det är jätteviktigt eftersom den inte finns kvar.
Edit: Det är för övrigt inte V som bestämmer vem som hörs av några utredare. Han sa bara att hon hade sett bilden, vilket visade sig stämma. Att MÄ därefter ljög om bilden borde ha fått polisen att förstå vad det här handlade om, speciellt i kombination med övriga lögner hon berättat.
Citat:
Såväl Viking som BO menar ju dessutom samstämmigt att det inte varit något flörtande från någon sida innan händelsen.
Fel. Att V inte vill använda det ordet förändrar ingenting. Flirta" är ett ganska vagt ord, det kan betyda lite vad som helst. V säger både att de flirtat, småflirtat och "inte riktigt flirtat" och förklarar vad han menar med detta:
V från fup:
"Flirtat är fel ord. Jag menar början på vår mottagning, de första fyra veckorna i skolan då visste jag inte att hon hade kille. Det var inte alla fyra veckorna utan under de första två veckorna. När vi var i gruppen satt vi nära varandra och när jag kollade åt hennes håll tittade hon på mig. Vi skämtade med varandra. Till viss del gjorde vi narr av andra privat. Flirta är fel ord men det kändes som mer än vad jag gjorde med andra. Jag frågade om hennes instagram och då hade vi pratat regelbundet innan personligen och via snap"
Citat:
Det är rätt mycket rundgång
Det är rätt mycket rundgång i ditt huvud, din lilla clown.