2024-01-23, 19:55
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nån som uppfattade Fias live i dag...Lejonmamma skrev nåt då och fia avslutade direkt.
lite nyfiken är man ju vad LM skrev

Aha! Jag såg inte kommentarsfältet men undrade varför hon plötsligt avslutade så snabbt. De har börjat ha zoom möten så kan ha varit det kanske.
2024-01-23, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Aha! Jag såg inte kommentarsfältet men undrade varför hon plötsligt avslutade så snabbt. De har börjat ha zoom möten så kan ha varit det kanske.

kan vart så för ingen av dom livade efter
Senast redigerad av rickebus 2024-01-23 kl. 20:10.
2024-01-24, 00:33
Medlem
Citat:
Nu säger hon att man ska inte ha nån kontakt med soc även om man fått en orosanmälan. Ringer de så bara lägg på!
Jag tror det är en väldigt dålig taktik och jag antar att FU nu då drar tillbaka kravet om att alla ska få en utredning samt stöd och hjälp i hemmet, eller? Eftersom man inte ens ska prata med dem om de fått en anmälan?

Fia ber ju också de ”goda” inom socialtjänsten och juridiken att höra av sig. De goda är ju de som ovillkorligen håller med dem. Samtidigt strider de för att det måste råda objektivitet och saklighet men vägrar ha dialog kring nåt som stör deras förvrängda världsuppfattning. Det är så dumt
2024-01-24, 02:24
Medlem
Citat:
Nu säger hon att man ska inte ha nån kontakt med soc även om man fått en orosanmälan. Ringer de så bara lägg på!
Jag tror det är en väldigt dålig taktik och jag antar att FU nu då drar tillbaka kravet om att alla ska få en utredning samt stöd och hjälp i hemmet, eller? Eftersom man inte ens ska prata med dem om de fått en anmälan?

Stackars de människor som följer deras råd. På ett eller annat sätt måste ju socialtjänsten. Göra en bedömning om en orosanmälan kommit in. Om de inte kan utföra denna under den 2 veckors period som man ska göra en förhandsbedömning så lär man blir tvungen att inleda många fler utredningar.
2024-01-24, 03:18
Medlem
Jag ser förresten de klipp som Fia lagt ut där hon är i telefon med olika myndigheter. De tyder på sån okunskap och desinformation att man nästan får ha skärmskudde när man tittar på dem. Myndigheterna agerar helt korrekt. Sen sitter det några andra rättshaverister och håller med i kommentarerna och ofrågasätter på sitt eget obildade sätt. Pinsamt är bara förnamnet
2024-01-24, 14:37
Medlem
nån som har koll på när Lejonmamma ska på undersökningen?
2024-01-24, 14:50
Medlem
Citat:

Nu hotar hon polisen att hon ska komma upp i 200 anmälningar och ska anmäla till Amerikansk polis..Bra Polis som svvisade henne o avslutade samtalet
Senast redigerad av rickebus 2024-01-24 kl. 14:57.
2024-01-24, 15:01
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Stackars de människor som följer deras råd. På ett eller annat sätt måste ju socialtjänsten. Göra en bedömning om en orosanmälan kommit in. Om de inte kan utföra denna under den 2 veckors period som man ska göra en förhandsbedömning så lär man blir tvungen att inleda många fler utredningar.

Exakt och det ser ju väldigt illa ut om man vägrar att prata med dem.
2024-01-24, 15:01
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetteBoop
Fia ber ju också de ”goda” inom socialtjänsten och juridiken att höra av sig. De goda är ju de som ovillkorligen håller med dem. Samtidigt strider de för att det måste råda objektivitet och saklighet men vägrar ha dialog kring nåt som stör deras förvrängda världsuppfattning. Det är så dumt

Ja det är en väldigt bra sammanfattning.
2024-01-24, 15:07
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:

Som det är nu är det den 1/2.
Nu sitter hon och ringer till polisen igen och är jätteledsen.
Det gör ont att se men detta är resultatet av att vård ska va så jäkla frivillig.
Hon har fått som krav att hon ska söka psykiatrisk vård men vägrar för hon fattar ju inte att hon är sjuk, det är väldigt vanligt.
Så här sitter hon varje dag och mår så jävla dåligt med ilska, ångest och sorg och ingen kan göra nåt för det är hon som måste fatta att hon behöver vård. Sorgligt.
Har sett detta på nära håll och man är så frustrerad och handfallen när man ser lidandet och galenskapen och ingen hjälp pga personen ska bestämma själv.
Jag hoppas att jag aldrig kommer bli så psykiskt sjuk för det är omöjligt att ta sig ur eftersom man säger nej till vård.
2024-01-24, 15:14
Medlem
Hörde Fia vart avvisad av hovrätten nu.

Hoppas den dag när nångon av de verkligen behöver polishjälp att det inte finns inga resurser pga av att det ringer så mycket onödigt
2024-01-24, 15:23
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Hörde Fia vart avvisad av hovrätten nu.

Hoppas den dag när nångon av de verkligen behöver polishjälp att det inte finns inga resurser pga av att det ringer så mycket onödigt

Exakt.
Jag skulle vilja veta vad St*bborn Uppsala tycker om att Lejonmamma sitter på tiktok och visar bilder på dem och säger att de är pedofiler som har hennes son.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in