2023-12-12, 20:53
Medlem
ni sitter de hela ligan och hetsar upp varandra
2023-12-12, 20:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Fattar inte hur Nulls familj, m@hijas familj osv inte lyckas övertala att allt är i sin ordning.. hur kan man låta sin gamla morsa ränna runt i Sthlm dag in o dag ut när hon är eg är från Borås.

Ja. R3b3cka har blivit anmäld för att ha outat sin son och soc för mycket på TT. (Som jag förstår det, hon tyckte det var viktigare o fortsätta släppa samtal med soc än prata om det)

Det första kommentarerna skriver är ”du har inte gjort något olagligt!”
Varpå hon svarar ”nej jag vet!! Men jag riskerar 10år i fängelse nu”

Man ba, finns det grund för anmälan och dessutom förhör har du antagligen gjort något olagligt.. trots att följarna tycker annorlunda.
Är det R3b3cka vars son som blev "kidnappad från sjukhuset"?
För den mamman till den vuxna sonen som blev "kidnappad från sjukhuset" har ju trakasserat och förföljt sonen, trakasserat sonens flickvän och hennes familj. Och helt enkelt varit galen, så vore inte helt orimligt om hon tillslut gjort tillräckligt för att kunna straffas för det.
2023-12-12, 20:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ni sitter de hela ligan och hetsar upp varandra
live? på vems sida?
2023-12-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
live? på vems sida?

Mo
2023-12-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Mo
hon från balkan
2023-12-12, 21:12
Medlem
Dopys avatar
Fan att jag inte följde liven, någon som var med i liven skulle tydligen skulle säga "sanningen" eller "vad hon egentligen tänkte" till Fia.
Fia tappade det, något blev kaos, och när jag kollade igen var den tjejen kickad+blockerad och dem var skit arga på henne. Herre gud.
2023-12-12, 21:16
Medlem
Citat:
Fan att jag inte följde liven, någon som var med i liven skulle tydligen skulle säga "sanningen" eller "vad hon egentligen tänkte" till Fia.
Fia tappade det, något blev kaos, och när jag kollade igen var den tjejen kickad+blockerad och dem var skit arga på henne. Herre gud.
Och hon son berättade om poliser, misär osv hade brist på normalitet förstod man tidigt . Advokaten hon pratade om är försvunnen enligt lvu föräldrarna
2023-12-12, 21:19
Medlem
Några av dessa personer har i dagarna ringt runt till arbetsgivare till de som vill motverka desinformation de ringer också runt till familjmedlemmar
2023-12-12, 21:26
Medlem
Citat:
De slängde ut mig utan att jag kommenterat ett enda ord , Mo sa att hon skulle slänga ut dem med få följare trots att hon sa i går att man köpa mängder med följare på 10 minuter
2023-12-12, 21:33
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De slängde ut mig utan att jag kommenterat ett enda ord , Mo sa att hon skulle slänga ut dem med få följare trots att hon sa i går att man köpa mängder med följare på 10 minuter
kan du inte gå in igen efter du blivit utkastad?
2023-12-12, 21:37
Medlem
Citat:
vad habde man vätat sig av fia..haha
2023-12-12, 21:39
Medlem
Citat:
kan du inte gå in igen efter du blivit utkastad?
Kunde göra det men en av mina andra personligheter.
De kring Mo har anmält andra till socialtjänsten i dagarna , så mycket för kamp mot felaktiga LVU

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in