Citat:
Ursprungligen postat av
timshel
Har nu lyssnat på deras senaste poddavsnitt och det jag fascineras mest över är hur de framställer sina ”hatare” som nå slags galna rättshaverister som lägger ner timmar på att hata dem, dom verkar på riktigt tro att en stor del av vardagen består av besatta tankar på hur man nästa gång kan tvåla till dom ordentligt i kommentarsfältet. Är dom på riktigt så självupptagna att dom tror att dom har en sån stor betydelse i folks liv? Gode gud.
Och som om dom aldrig ”hatföljt” någon? Gör inte alla det? Följer någon/några som man egentligen stör sig på men det är liksom roligt att störa sig? Och sen häver man ur sig sina irritationer nån gång ibland här i hjärtligt sällskap med andra hatföljare? Vi är liksom skvallertanterna i nån liten by som sitter och stör oss på folk över en fika, inte gryningspyromanen som planerar nästa dåd.
Håller helt med dig! Brukar inte lyssna på deras podd pga inte intresserad, bara följa deras Insta pga vackra foton o inredning, men har nu plågat mig igenom detta avsnitt av nyfikenhet. Jag gillade Elsa för några år sen, men i takt med att hennes hiss- och toaspegel-selfies ökat började jag störa mig. Och gick in här för att se om fler tänkte som jag. (Så ingen gryningspyroman nej

)
De börjar verkligen få slut på content när de pratar i flera minuter om att dricka vatten.... och de ser sig verkligen som viktiga intressanta personer som kan göra ett helt avsnitt som handlar om vad folk tycker om dem, patetiskt. Pallar inte med att höra hur de har ett tonfall som om de pratar om djupa viktiga världsproblem när de eg pratar nonsens. Pallar inte heller med att Wood låter som en korkad 14-åring när hon pratar. Nej, deras podd är inte för mig!