Citat:
Ursprungligen postat av
timshel
Såklart att Elsa skulle dra med både morsan och svärmor på första resan där barnet är med på resan. Gud förbjude att hon skulle behöva spendera så många dagar i rad där hon inte står högst på behovstrappan!
Inser hur cynisk jag är, och såklart att vet säkert bara gör resan roligare att fler är med. Men det bara stör mig att hon inte ens i några dagar helhjärtat kan vara i nuet med sitt barn, utan det ska hetsas runt på andra museum och vintagebutiker och fan vet allt. Jag liksom bara väntade på när det skulle komma att hon avvikit från de andra för att göra något annat, och det tog ju inte lång tid innan det dök upp.
Att den där sportlovs-veckan i London var för sonens skulle måste vara Elsas största livslögn hittills. Ha. Ha. Ha.
Hon var ju inte ens med sin son! Hon kan inte ens släppa sitt ego för sitt barns skull i en vecka. Tror ni han hellre hade gjort nån aktivitet eller åkt skidor på lovet?
Hon fostrar den där stackarn till att bli lika passiv som sina föräldrar. Betrakta livet och konsumera saker snarare än att delta.