Citat:
Ursprungligen postat av
jenlov
Man ska inte helt utesluta att han säger fel medvetet, i något sätt att häckla sina motståndare, han är ju känd för att kalla dem för olika öknamn, och då är det väl inte helt främmande att han medvetet kallar dem för varandras namn. Men mest troligt har du rätt, att han blir mer och mer dement. Och att han i november säger att han ska avsätta Clinton som president. Bill alltså, inte Hillary. Och att hans fans kommer fortsätta älska honom, och han kommer vinna valet. Vilket kommer innebära att vi har en från början galning, nu dessutom kraftigt dement, som världens mäktigaste man. Baske mig värre än en skräckfilm.
Kan ha fel, men tyckte Nikki Haley verkade på riktigt skärrad när hon kommenterade det Trump sade om henne och den 6 januari. Hoppas hon verkligen tar sitt förnuft till fånga och fortsätter vara kritisk mot Trump efter att han blir klar som kandidat. Hur hon och andra ledande republikaner ställer sig till presidentkandidaten Trump blir avgörande för hur det här slutar.
Intressant en, men hur häcklas man av nått sånt?
Jag tycker mest synd om stackaren och nu när vi redan är inne på sjunde gången där Obama ska visa födelseintyg, där Obama ska avsättas och hur donalds ska rädda Obama från att åtalas.
Och icke hellre förglöm att Nikki är en annan person och som också är en gammal antagonist som var aktuell för väldigt många år sedan.
Den om hur Bill ska avsättas var en ny för mig, kanske det är mer illa än vad vi trott innan.
Jag börjar misstänka det är allmänt känt i den inre kretsen att det är nått fel med donalds och med tanke hur det har ropats om Joe är dement.
För en sak jag lärt mig, det är när de börjar bli aggressiva med nått, så är det ofta de själva de pratar om har det visat sig.
Dock den intressanta frågan, hur illa är det egentligen.
Är det bara lätt begynnande eller har det gått längre än så.
Sen kanske det är den misstänkta syfilisen som är boven, inte för det är det allra minsta bättre.
För bara par månader sedan, så var jag på den punkten att donalds inte var dement, men de senaste månaderna visar alla tecken på demens.
Som svårt att gå utan hjälp, pratar om saker som skett för länge sedan och tror de sker idag, blöja och säkerligen ett helt gäng till markörer för demens.
Och det som är rätt skoj här, det är hur en del försöker låtsas om att allt är som vanligt
Gilla den om att såren på händerna var papperssår

För det var nog det mest lamaste jag läst på längre, och än mer intressant hur otroligt korkad är man om man lyckas få så gigantiska och multipla pappersår

För vet själv när man fått ett, så är man mycket mer försiktig nästa gång.
Men sure om det är papperssår, så är det bara ett tecken till på demens, för ingen gör om samma sak om och om igen på det sättet utan något är allvarligt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Kanske har han fått Obama på hjärnan. Ett djupt spår. Jag tror faktiskt det är Obama han ogillar mest. Biden ser han som en enkel match och efter valet då han vann var han storsint och uttryckte sig om Hillary..."Hon kämpade väl".
Som jag skrivit tidigare, jag skall studera Trump bättre för att bilda mig en egen uppfattning.
Demens är enda förklaringen att upprepa saker som hänt för så länge sedan och som det vore idag.
Det är ingen överansträngning att säga fel 7ggr, det berättar vid den punkten något har gått allvarligt fel.
Detta som nu sker med blöjor, svårt att gå utan hjälp, prata om saker som är gamla som de vore idag.
Dessa är klassiska markörer för demens, men kanske det är den eventuella syfilisen som är boven.
Men det kanske går medicinera?