Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
1) Vi hade roliga debatter vid förra valet. Signaturen Nixter vill jag minnas skrev "BOOM" när det kom positiva nyheter för Trumpen i OU och även skandalerna som rann utanpå teflonet på Trumpen var ändå lite kul med "Suckergate" och "Grab them by the Pussy-incidenten". Varför var ni så arga på debattören Nixter?
2) Jag kollade ikväll på sajten "Fivethirtyeight" och det var något lite bättre siffra för Joe Biden med 39,1% approval istället för 38,8% senast. Disapproval ligger på 55,7%.
Trumpen låg vid motsvarande tid på 42,9% approval och hade hela tiden svårt att nå bra siffror. Han har svårt att bli "hela folkets president".
3) Zelensky har bjudit in Trumpen till Kiev men jag tror inte Trumpen har något att vinna politiskt just nu att åka dit. Jag har också svårt att se dom som kompisar även om Trumpen är ännu buffligare än Boris Johnson som blev mycket populär i Kiev.
Det är svårt och mäta approval i en sekt som alltid säger bästa någonsin oavsett och att donalds aldrig någonsin gjort ett enda del eller ljugit en enda gång.
Dom siffrorna är helt betydelselösa faktiskt.
Att åka till Ukraina för donalds är inte aktuellt pga putin har donalds i sin ficka, och hur vet vi det, jo det vet vi att donalds säger om ämnet är til putins fördel var gång.
Att Zelensky försöker, det förstår jag, då det handlar om deras överlevnad och då får man även ta ett snack med blöj-donalds.
Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Men han kör väl sina rallyn? Allt är noga uträknat, han behöver inte debattera mot partikamrater. Hans ställning är stark ändå.
Han hade väl några småsår som förklarades med att han skurit sig på papper. Jag har ingen ny information om syfilis, detta är ju inte heller Romar-riket på 200-talet efter Kristus, jag tror inte han drar på sig en sådan sjukdom vid denna ålder han är nu.
Han kan dock ha något form av reumatisk sjukdom, jag skall studera honom noga vid framtida rallyn.
HAHAHAHAHAHA
Och skurit sig på papper och se ut så, det reser bara än mer frågor

Det var nog den sämsta bortförklaringen jag sett i mitt liv, hittade du på den själv?
Har en bättre till dig, att hen brände sig av misstag på en kamin.
För det kan i alla fall likna det man såg, men ändå inte tillräckligt.
När jag såg dessa sår, så kväljdes jag direkt och insåg detta var en bakteriell eller virus som påverkat huden.
Och varför är det så svårt och greppa en som satt på allt som rör sig och skabbiga porrstjärnor, horor och annat inte skulle kunna ha syfilis för?
Är det för den fascistiska agendan att hen inte kan ha syfilis?
För det vore bara för komiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
jenlov
Nu tycks han blanda ihop Nicky Haley och Nancy Pelosi:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/trump-f%C3%B6rv%C3%A4xlade-nikki-haley-och-nancy-pelosi/ar-BB1h04Vy?ocid=msedgntp&cvid=a18b4a9ec9554e31a70072 166302fd70&ei=6
Och detta går inte att förklara bort. Att efter en lång dag säga fel på Joe Biden och Barack Obama är en sak, även om han gör det också alldeles för ofta. Men att blanda ihop Nicky Haley och Nancy Pelosi, är som att blanda ihop Ebba Busch med Mona Sahlin, alltså inte möjligen. Antingen är Trump, enligt opinonsmätningarna just nu USA:s nästa president, allvarligt sjuk. Eller så spelar han allvarligt sjuk. Och vet inte vad som är värst.
Dock är donalds redan uppe i SJU GÅNGER i hur donalds ska avsätta Obama är värt att notera.
Polaren förklara det så bra, och där hen arbetar inom äldrevården och demens.
Och hur de ser att minnet backar och lever i en tid som passerat, och hur det blir mer och mer prominent med tiden.
Och det verkar som donalds nu är 3-6 år tillbaka i tiden, ibland mer tex med Obama som ska avsättas och kanske åtalas när Obama avslutar sitt ämbete.(Det talar om mer år till förstår jag.)
Men såna här saker går som dragspel också, det vill säga bättre stunder och sämre.
Men när hen ropar om Obama, så är det definitivt en sämre stund och speciellt när vi idag vet det inte är en felsägning längre och när man är uppe på sju gånger och avsätta Obama.
För den är helt omöjligt att förklara bort, det är därför fansen vägrar prata om det och istället försöker projicera donalds problem på Joe.