2024-01-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Kan Vi prata om de här ultraproduktplacerade vinglasen i mässing ?

Dom är med överallt i serien, tom. nere på Cypern, dom är skit för att vinglas i metall snabbt leder bort kylan från drycken.
Metall är som bekant en mycket bra värmeledare.
Champagne blir rumsblaskig och varm på direkten i ett glas av metall, medans glas har en liten isolerande effekt.

Dessutom WT-varning på dessa jävla glas, många kommer köpa dom nu, lika många kommer slänga dom eller ställa längst bak i skåpen om 1-2 år.

Uppenbarligen på grund av att de ska kunna klippa hur de vill i programmet utan att det blir kontinuitetsfel när det dricks hela tiden.
Citera
2024-01-19, 22:01
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbie74
Är det någon som irriterar sig på de guldiga glasen som dyker upp i varenda scen?

JA! JA! Minst sagt, stör mig som fan på denna WT-markör som nån jävla entreprenör hoppas sälja in likt "carpe diem" väggbokstäver.
Dessutom var det inte ens äkta Champagne i flaskorna de drack ur på Cypern, det såg man tydligt på logotyperna.
Citera
2024-01-19, 22:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nossralp
Japp, han såg framtiden rakt i ögonen med ignorerade den
Stackars Oskar alltså. Och han verkar så genuint fin.

Meira och Johan hade förmodligen varit en bättre matchning.
Citera
2024-01-19, 22:02
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lastkajsbengt
Uppenbarligen på grund av att de ska kunna klippa hur de vill i programmet utan att det blir kontinuitetsfel när det dricks hela tiden.

Kan det inte vara en enkel produktplacering ?
Jag började se dessa glas redan i sommras när de vart populära, känns som en hype, men du kanske har rätt faktisk.
Citera
2024-01-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Kristoffer växte nyss i mina ögon, verkligen! Äntligen står han upp för sig själv lite.

"Vad fan vill en kvinna ha?" är ett citat jag frågat mig själv ofta i dejtinglivet. Bra sagt Kristoffer!

Oerhört märkligt att göra en person till talesperson för ett kön, särskilt när man tidigare betett sig som om det är ens "livs kärlek" i några veckor. Tyckte han hade bra poänger i sin konfrontation i avsnitt 7, sympatiserar med hans frustration i och med att Catja aldrig var rak med honom. Men han visade också på passivt aggressivt beteende och en omognen analys av deras relation.
Senast redigerad av draquula 2024-01-19 kl. 22:17.
Citera
2024-01-19, 22:15
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Kan det inte vara en enkel produktplacering ?
Jag började se dessa glas redan i sommras när de vart populära, känns som en hype, men du kanske har rätt faktisk.
De är där för att man ska kunna klippa som de vill. Inte produktplacering (om de nu inte slagit två flugor i en smäll). Är för man inte ska se hur mycket som är i glasen. Samma i amerikanska.

Komiskt att på amerikanska forum undrar de om producenterna sagt åt deltagarna att prata engelska för att passa amerikansk publik eller om svenskar slänger sig med så många engelska uttryck. Det är fan galet hur mycket engelska de pratar, typ Emilia kan knappt prata i mer än 10sek utan att slänga in nåt på engelska. Visst att många svenskar pratar en hel del såhär tyvärr men sorgligt att se hur pass mycket det är bland dessa personer.
Citera
2024-01-19, 22:15
Medlem
Ruben 😂
Wt delux -

Man kan liksom inte låta bli att kolla - för det här programmet är det sjukaste , pinsammaste och roligaste på länge 😂😂

Vuxna som är helt poffade
Citera
2024-01-19, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantslem
Nä det är en chow chow.
Såklart, tack! Trodde Dino var överviktig men det makes sense att han bara är väldigt väldigt fluffig
Citera
2024-01-19, 22:20
Medlem
För att alla ska släppa det med de förbannade GLASEN. Dom är guld/icke-transparenta för att man inte ska se innehållet och hur mycket de har druckit. Och därigenom kunna klippa konversationerna hur de vill utan att man ska kunna se förstå hur det är ihopklippt genom att se att plötsligt är glaset uppdrucket.
Citera
2024-01-19, 22:22
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
De är där för att man ska kunna klippa som de vill. Inte produktplacering (om de nu inte slagit två flugor i en smäll). Är för man inte ska se hur mycket som är i glasen. Samma i amerikanska.

Ofan, jag tror du har rätt, trodde det var produktplacering då två av mina WT-kompisar köpte sådana glas redan i somras. Men det finns faktiskt ingen info i eftertexterna vare sig om glas, klockor eller såna kappor som många av tjejerna har.
Citera
2024-01-19, 22:23
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfsaladm
För att alla ska släppa det med de förbannade GLASEN. Dom är guld/icke-transparenta för att man inte ska se innehållet och hur mycket de har druckit. Och därigenom kunna klippa konversationerna hur de vill utan att man ska kunna se förstå hur det är ihopklippt genom att se att plötsligt är glaset uppdrucket.

MMm ja nu har vi släppt det. Men det var stort för oss som inte har så spännande liv :-)
Citera
2024-01-19, 22:28
Medlem
IdunLos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Komiskt att på amerikanska forum undrar de om producenterna sagt åt deltagarna att prata engelska för att passa amerikansk publik eller om svenskar slänger sig med så många engelska uttryck. Det är fan galet hur mycket engelska de pratar, typ Emilia kan knappt prata i mer än 10sek utan att slänga in nåt på engelska. Visst att många svenskar pratar en hel del såhär tyvärr men sorgligt att se hur pass mycket det är bland dessa personer.
Exakt! Det är så olidligt pinsamt och undergivet. Varför ska svenskar imitera amerikaner som identitetslösa våp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in