Citat:
Ursprungligen postat av
BästeHrMongolid
George Hotz tror att FSD kommer vara bättre än människan på att köra bil inom slutet av 2024, och jag förstår inte detta bättre än George Hotz. Självklart finns det flera på Tesla som förstår detta lika bra eller bättre, men han är en utomstående part som är väldigt transparent. Om du fortsätter fråga mig en massa helt meningslösa frågor istället för att sätta dig in i detta själv så hamnar du på ignorera-listan.
Men detta var ju ett jätte bra svar!
Asså dom senaste inläggen du har svarat på har gett en mycket bättre bild av varför du är bullish till Tesla.
Du har förklarat ish vad du tror energidelen kommer vara värd i framtiden, och vad du tror är det som kommer ge aktien den största ökningen, AI delen.
Och att du tror, eller åtminstone litar på andra källor som tror, att FSD kommer vara igång i slutet av 2024.
Om jag var ganska säker på att FSD skulle säljas i slutet av 2024, så tror jag att jag också skulle vara Bullish till Tesla.
Så vi kommer aldrig behöva diskutera vad vi tycker om Elon eller whatever, utan anledning att vi har olika åsikter till TSLA är att vi har olika åsikter om när FSD är "klart".
Får jag fråga en till fråga? Om Hotz imorgon skulle säga att han tror att FSD är klart om 5 år, skulle du sälja dina aktier då? Eller kanske bara hålla kvar dom och inte köpa mer? (Om vi utgår från att aktiepriset inte ändras drastiskt såklart)