Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Förstår du skillnaden mellan att vara oskyldig och att vara icke-skyldig i lagens mening?
Förmodligen inte...., men jag vet att vore jag Viking och vet vad som hände, så vet jag ju också att BO ljuger och försöker sätta dit mig. Nu vet vi inte vad som sagts mellan Viking och advokaten. Advokaten kanske inser att Vikings berättelse är "rörig och inte riktigt trovärdig", t ex p g a att han var rätt berusad. Ett bevis på det är ju att han trots 2 timmars juckande inte fick utlösning. Att en 21-åring har svårt med det är rätt ovanligt, såvida man inte är rätt packad, då man tappar förmåga/känsel o s v.
Viking har nog fått en del tips av advokaten, t ex att säga att det fanns ett intresse från bådas sidor. Det verkar ju Viking dock inte tycka längre dagen efter då han skickar det lite mystiska meddelandet om att vi håller detta för oss själva. När han väl vaknade och hade nyktrat till på morgonen och kände kylan förstod han nog vad han ställt till med. Enligt Viking hade ju samma tjej varit kåt och initiativtagande bara några timmar tidigare.