Citat:
Ursprungligen postat av
HowLongIsNow
Sluta anklaga folk för att svamla när du inte kan bemöta kritik i sak.
Du har ett sjukt otrevligt sätt med dina personangrepp som du sprider omkring dig.
Bemöt gärna inlägg men gör det civiliserat för helvete. Och ge fan i att outa brottsoffer som är sekretessmarkerade.
Jag upprepar att du drar för långtgående slutsatser.
Det är sant att det finns inga tekniska bevis som talar för stryptag och inte heller några som talar mot.
Men stryptag ger i många fall inga synliga märken.
Du får googla detta och utbilda dig istället för att uttala dig så tvärsäkert om saker du inte har koll på.
Således talar avsaknaden av märken på halsen vare sig för eller mot stryptag.
Den frågan måste bedömas på andra uppgifter.
Om du slutar svamla så skall du se att det mesta löser sig och jag tror inte på censur och att urholka rättssäkerheten med sekretess, är man en stor kicka nog att knulla och anmäla folk för det kan man stå där med namn också så håll käft och sköt ditt din äckliga hanrej.
Nejnej ni drar helt sinnessjuka slutsatser som bara en sann kultare kan göra. Det finns inga bevis alls som talar för strypgrepp. Tvärtom så talar all teknisk bevisning emot det. Så att likt ni sitta här och prata om strypgrepp och vad det betyder för en våldtäktsman är sinnessjukt, no borde fan skämmas när ni ljuger och manipulerar såhär.
Jag har strypt tjejer och killar, jag har också sysslat med kampsport, halsen är ömtålig och ger tvärtemot tex höfter för en kampsportare lätt blåmärken. En amatör som du kan givetvis aldrig tala om något alls för en sådan som mig. Uttala dig inte om saker du inte ens skådat på film.
All teknisk bevisning och alla vittnesmål talar emot strypgrepp. Punkt jävla slut.