2024-01-09, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Här citerar du den utmärkta debattören jordenisplatt men ingenstans skrev han det du citerar. Det är ohederligt min tomatprincessa.

Jodå. JordenIsPlatt har på flera ställen, inte bara i denna tråd, utan i många trådar där vi debatterat skrivit ut sina föraktfulla kommentarer om kvinnor. Vi har debatterat i några år nu. Så det här är inte första gången. Jag vet att han anser att kvinnor är slampor om de haft fler än några få sexpartners. Och att han anser att kvinnor som sätter dit män för brott ljuger osv. Han gör liksom ingen hemlighet av detta. Så nej, jag är inte ohederlig.
Citera
2024-01-09, 01:47
Medlem
Normalt sett tror jag alltid på offret men här fick jag konstiga vibbar. Tycker hon varit alltför delaktig i sexet för att det ska bli våldtäkt. Hon red honom och inga skador i musen. Känns som hon ångrat det dan efter och uttryckt tveksamhet och så påhejad av kompisar gick hon och anmälde.
Citera
2024-01-09, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så rädd att hon blir så våt att hon suger och rider i timmar yaya det är säkert vad som hände.

Menar du tjejer som inte har svartbälte i judo och är fulla som fan? Alltså den totala motsatsen mot detta fallet? Poängen här är ju nämligen att denna tjejen enkelt kunde försvarat sig eller åtminstone dragit därifrån så lite oklart vad du snurrade bort dig med nu.

dragit därifrån? Hon är hemma hos sig själv. Ska hon våldtagen dra ut i natten då menar du? Med risk för att bli våldtagen ute också?
Citera
2024-01-09, 01:50
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Han är dömd. Och det finns bevis som stödjer hennes version. Och inga bevis som stödjer hans version.
Ändå tror du att han är oskyldigt dömd. Det är nog du som saknar empati för kvinnor.

Jag har empati för brottsoffer, oavsett om de är män eller kvinnor. Men jag har föga empati för en dömd våldtäktsförövare.

Du bara fortsätter ljuga. Rättsmedicin styrker inte hennes version utan tvärtom avslöjar hennes lögn om strypgrepp då inga märken finns på hennes hals. Dom säger att inget stärker våldtäkt för rodnaden på slidväggar eller för blåmärken på höfter. Ingenting stryker hennes version utan tvärtom hon bjöd hem honom i bara nattlinne, tog inte fram madrassen, lät han stanna i sängen, knullade, sög och slickade i timmar och sov sedan tillsammans och hade bara frågvisa meddelanden mellan varandra dagen efter. Precis ingenstans tyder något på våldtäkt. Brutala våldtäkter som pågår i timmar går inte till såhär att precis inga skador finns. Hon hade en miljon chanser att försvara sig själv, att fly eller att ringa polisen och hon avstod alla alternativ för att kunna fortsätta knulla.

Du har ingen empati för män så sluta nu ljuga för dig själv, ni är samtliga empatistörda. Ni bryr er inte om rättssäkerhet och det säger allt om er och er inställning till människor och samhället.
Citera
2024-01-09, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Utan några egentliga bevis, ja. Allt som existerar är en anklagelse.

Du förstår fortfarande inte hur en rättsstat fungerar. Det är inte upp till den anklagade att bevisa sin oskuld. Men tack, vi vet alla vid det här laget att du förespråkar ett avskaffande av rättsstaten och totalt barbari i feminismens namn.

Rättsmedicinalverket säger såhär:
"Det går inte utifrån blånadernas utseende, läge och omfattning att bedöma huruvida de uppkommit i samband med ofrivilligt samlag (utan samtycke), vilket målsäganden uppgett ska ha skett, eller huruvida de uppkommit i samband med frivilligt samlag (med samtycke), vilket den misstänkta gärningspersonen uppgett ska ha skett.”

Frågan är varför du ljuger? OBS, retorisk fråga. Alla vet redan varför du medvetet ljuger.

Precis. Rättsmedicinalverket styrker att blåmärkena tillkommit vid samlaget/våldtäkten. Vilket målsägande berättar att de har gjort. Medans förövaren är flummig i sitt svar.

Hon mår inte bra efteråt. Vid frivilligt samlag brukar folk må bra. De brukar inte ringa sina vänner och säga att de blivit våldtagna, gråta och "inte vara sig själva". Rätt uppenbart att hon varit med om något traumatiskt. Men du anser at hennes dåliga mående inte är bevis?
Citera
2024-01-09, 01:52
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
dragit därifrån? Hon är hemma hos sig själv. Ska hon våldtagen dra ut i natten då menar du? Med risk för att bli våldtagen ute också?

Det hade ju varit höjden av otur.
Men lite roligt också.
Citera
2024-01-09, 01:53
Medlem
Citat:
Om hon hade ångrat sig, så hade det ju räckt att hålla käften om det hela. Ingen hade fått veta. Och med tiden hade minnet bleknat bort. Att anmäla gör ju så att "Ångersexet" för alltid kommer vara inpräntat i minnet. Så nej, det där köper jag inte.

Och har man sådan ågren över sex man ångrar. Så lär man ha ännu värre ågren över att anmäla en oskyldig för våldtäkt.

Så nej. En sak ångrar hon med säkerhet: att hon släppte in förövaren i sitt hem.

Totalt bristande logik, det finns flera exempel på kvinnor som fabricerat våldtäkter och fått män dömda till fängelsestraff.
Citera
2024-01-09, 01:55
Medlem
Citat:
Så nej, jag är inte ohederlig.

Förutom när du upprepade gånger ljuger i tråden om vad Rättsmedicinalverket skulle ha sagt och kommit fram till.

Du påstår detta:
Citat:
Ursprungligen postat av MytomanKungen
Rättsmedicinalverket uppger att hennes version av hur blåmärkena på höfter och bål har tillkommit är sannolik.
(FB) Chalmerist ville sova över, våldtog kurskamrat. Dömd till 3 år och 3 månader fängelse

men vad Rättsmedicinalverket egentligen uppger är detta:
"Det går inte utifrån blånadernas utseende, läge och omfattning att bedöma huruvida de uppkommit i samband med ofrivilligt samlag (utan samtycke), vilket målsäganden uppgett ska ha skett, eller huruvida de uppkommit i samband med frivilligt samlag (med samtycke), vilket den misstänkta gärningspersonen uppgett ska ha skett.”

Så, MytomanKungen... varför ljuger du?
Citera
2024-01-09, 01:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jodå. JordenIsPlatt har på flera ställen, inte bara i denna tråd, utan i många trådar där vi debatterat skrivit ut sina föraktfulla kommentarer om kvinnor. Vi har debatterat i några år nu. Så det här är inte första gången. Jag vet att han anser att kvinnor är slampor om de haft fler än några få sexpartners. Och att han anser att kvinnor som sätter dit män för brott ljuger osv. Han gör liksom ingen hemlighet av detta. Så nej, jag är inte ohederlig.

Och vilka slampor var det jag ville slå ihjäl? Sluta nu tramsa.

Citat:

Nääääääääää hon kanske blir blöt om fötterna? Klart det är bättre att bli våldtagen i några timmar till då istället, det är liksom bättre att bli våldtagen garanterat än att riskera att kanske bli det igen? .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..min hjärna får snart kortslutning.
Citera
2024-01-09, 01:56
Medlem
Citat:

Hon har nog grannar att plinga på hos
Citera
2024-01-09, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Vittnena är även hennes vänner som vittnar till hennes fördel under ett våldtäktsmål om hennes mående, man kan ifrågasätta trovärdigheten

Jaså? Varför skulle hennes vänner ljuga för? Skulle du ljuga under ed och säga att din polare är ledsen och "inte sig själv", fast personen är helt som vanligt och skrattar och ni äter pizza ihop? Hur tänker du här?

Nu har vi inte läst FUP. Men troligtvis är hon även uppskakad på sjukhuset också. Och i polisförhör.

Du tror alltså att målsägande ljuger. Och att hennes 4 polare ljuger.

Är du en lögnare?

Har du ljugit för att sätta dit någon för ett allvarligt brott?
Har du ljugit till dina polares fördel när de ska sätta dit någon för ett allvarligt brott?

Är just detta att ljuga om våldtäkt, något du tänker är vanligt?

Våldtäkt kanske inte ens finns. Alla offer för våldtäkt kanske ljuger bara.
Citera
2024-01-09, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Och vilka slampor var det jag ville slå ihjäl? Sluta nu tramsa.

Nääääääääää hon kanske blir blöt om fötterna? Klart det är bättre att bli våldtagen i några timmar till då istället, det är liksom bättre att bli våldtagen garanterat än att riskera att kanske bli det igen? .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..min hjärna får snart kortslutning.
Hahahaha, bästa ikväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in