2024-01-02, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och skärskådar man hennes bäddning idag så ser den inte speciellt bekväm ut, snarare väldigt nedlegad på sidorna och sunkig.

Håller med och snart kommer hennes berömda ”snääääälla gilla mitt samarbete”
Citera
2024-01-02, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Och skärskådar man hennes bäddning idag så ser den inte speciellt bekväm ut, snarare väldigt nedlegad på sidorna och sunkig.
Håller helt med dig. Hon som tillbringar så mycket tid i sängen borde ha en riktigt härlig och skön madrass.

Sen tycker jag att hon är väldigt duktig på att lägga in mycket kvantitet Varför inte halvera storys och gör istället så det blir kvalitet Inte som nu rent skräp. För vem är intresserad av att hon städar och att det kommit snö inatt.
Citera
2024-01-02, 22:26
Medlem
VARFÖR TROR HANNA ATT DET HON GÅR IGENOM ÄR NÅGOT UNIKT?? precis allt som är normalt är som en kamp för henne? Ursäkta hon är inte den enda med barn? Så jävla lat bara
Citera
2024-01-02, 22:55
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
VARFÖR TROR HANNA ATT DET HON GÅR IGENOM ÄR NÅGOT UNIKT?? precis allt som är normalt är som en kamp för henne? Ursäkta hon är inte den enda med barn? Så jävla lat bara

För Hanna är det unikt, för hon har faktiskt fått ett levande barn efter många om och men.
Förutsätter att Hanna har haft samma vanföreställningar som Fanni och trott att bebislivet är en dans på rosor med idel glitter och fina vykort till bebiskompisarna.

Med det sagt så önskar jag Fanni tvillingar detta år, vore fantastiskt content att följa inför nästa jul och nyår 😅
Citera
2024-01-02, 23:19
Medlem
FlensonMandelas avatar
Nu har Hanna tagit ett litet steg mot att bli vuxen. Hon har börjat kolla på "Breaking bad" för första gången.
Citera
2024-01-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlensonMandela
Nu har Hanna tagit ett litet steg mot att bli vuxen. Hon har börjat kolla på "Breaking bad" för första gången.

Hahaha!!! Jag tänkte exakt samma sak!! 🤣
Citera
2024-01-02, 23:31
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlensonMandela

Inget ont om Breaking bad, det är ju världens bästa serie efter Game of Thrones!
Citera
2024-01-02, 23:55
Medlem
lolnollkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Modellen på vagn hon har kan man justera så det blir lutning vid huvuddelen på liggdelen och det finns även remmar för att just kunna se till att bebisen inte tippar ut åt sidan… om man nångång lyft på madrassen vet man det 🥲

Men vad ni överdriver. Inte fan kan bebisen flyga ur vagnen och dessutom satt hon inte så högt. Jag har en likadan vagn och det går inte luta liggdelen alls. Finns inte heller några jävla remmar att spänna fast bebis med i liggdelen. Vad är det med er? Ni verkar ju på riktigt vara värre än jag vet inte vad? Hur kan ni bli så "rädda" att ni inte vågar kolla? Jag är inget fan av HT men jag tycker ni verkar vara långt bakom flötet som reagerar som ni gör. HT verkar smartare och mer mogen än er.
Citera
2024-01-02, 23:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolnollkoll
Men vad ni överdriver. Inte fan kan bebisen flyga ur vagnen och dessutom satt hon inte så högt. Jag har en likadan vagn och det går inte luta liggdelen alls. Finns inte heller några jävla remmar att spänna fast bebis med i liggdelen. Vad är det med er? Ni verkar ju på riktigt vara värre än jag vet inte vad? Hur kan ni bli så "rädda" att ni inte vågar kolla? Jag är inget fan av HT men jag tycker ni verkar vara långt bakom flötet som reagerar som ni gör. HT verkar smartare och mer mogen än er.

Hej Hanna/Keboff 😂
Senast redigerad av FruKrokodil 2024-01-03 kl. 00:01.
Citera
2024-01-02, 23:59
Medlem
Citat:

Måste hålla med dig här. Tjafset om hur osäkert det är med ungen sådär i vagnen när den fortf är så liten känns överdrivet.
Citera
2024-01-03, 00:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Måste hålla med dig här. Tjafset om hur osäkert det är med ungen sådär i vagnen när den fortf är så liten känns överdrivet.

"Sista kända ord"

Nu är det ju flera dagar sen denna diskussion var uppe här (och jag var ej delaktig) men var sist på bollen du och dra upp det igen.
Citera
2024-01-03, 07:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Hahaha!!! Jag tänkte exakt samma sak!! 🤣

Citat:
Bra, då vet vi hur du tänker och fungerar i denna fråga.
Själv hade jag inte ens kommit på tanken att sätta mitt barn så. Så fungerar jag iallafall. Viktigast för mig är barnet och barnets säkerhet. Men som sagt, alla är vi olika och tur är väl det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in