2024-01-01, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Är det inte HT som sagt att hon jobbat såååå mycket men nu plötsligt säger hon att hon ska göra sitt första samarbete på en månad? Wtf

De är inte lätt att hålla koll på vad man säger om man ljuger hela tiden 😵‍💫
Citera
2024-01-01, 22:09
Medlem
Hon verkar ha tagit bort storyn på Laaaarisen i vagnen
Citera
2024-01-01, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Nej den är kvar
Citera
2024-01-01, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge

Hon hade tidigare två stories på Lara i vagnen men tog bort den värsta där det står att hon lagar mat samtidigt.
Citera
2024-01-01, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Heja Hanna som kör lite grönsaker som snacks, verkligen. Men varför lägger man salladsblad och broccoli i samma mixade skål som munkar!!?

För att verka leva sunt och äta nyttigt 😅
Citera
2024-01-02, 08:29
Medlem
Varför får man känslan av att HT tror att hon är den enda som har en bebis? Allt hon skriver om hur nätterna är, är vardagsmat för alla med bebis. Ibland får jag också känslsn om att hon överdriver? Att hon skapar hur tufft det är med bebis. Tycker i stora hela att Lara verkar som en helt normal bebis men HT får det att verka som hon har en kolikbebis som måste vara uppe på nätterna och som skriker.

Samma den där bilden på när Lara drar henne i håret, mina barn drog i håret (och hårt som fan) vid runt 5-6 månader då greppet har utvecklats. Allt känns så överdrivet.
Citera
2024-01-02, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Varför får man känslan av att HT tror att hon är den enda som har en bebis? Allt hon skriver om hur nätterna är, är vardagsmat för alla med bebis. Ibland får jag också känslsn om att hon överdriver? Att hon skapar hur tufft det är med bebis. Tycker i stora hela att Lara verkar som en helt normal bebis men HT får det att verka som hon har en kolikbebis som måste vara uppe på nätterna och som skriker.

Samma den där bilden på när Lara drar henne i håret, mina barn drog i håret (och hårt som fan) vid runt 5-6 månader då greppet har utvecklats. Allt känns så överdrivet.
Håller med! Men jag tror Hanna inte är van vid att få uppmärksamhet och nu med Lara så spelar det typ ingen roll vad hon skriver så kommer nån att känna igen sig. Och överdriver hon då lite extra så får hon väl ännu mer uppmärksamhet.
Glöm inte att Hanna är en en ensam lantis, utan vänner, tidigare mobbad(?) med psykisk ohälsa.
Detta är nog första gången som Hanna får känna sig lite speciell, "vården har koll på henne och Lara"..Men alla har liksom barn...ingen bryr sig.
Citera
2024-01-02, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs

Hahaha som när hon var gravid, då betedde hon sig som att hon var den enda. Allt som händer i HT liv är extraordinärt. Att ligga i sängen och titta på film medans Lars ligger brevid är multitasking. Obs dom var 2 vuxna med. Om Keboff lämnar latmasken så kommer hon va en mamma som gör de minimala medans hon sitter på sjukersättning och äter färdigmat o rökee cigg på balkongen
Citera
2024-01-02, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
Hahaha som när hon var gravid, då betedde hon sig som att hon var den enda. Allt som händer i HT liv är extraordinärt. Att ligga i sängen och titta på film medans Lars ligger brevid är multitasking. Obs dom var 2 vuxna med. Om Keboff lämnar latmasken så kommer hon va en mamma som gör de minimala medans hon sitter på sjukersättning och äter färdigmat o rökee cigg på balkongen

Lars 😂
Citera
2024-01-02, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heyem90
Lars 😂

Hahaha who the fuck is Lars 😂
Citera
2024-01-02, 18:36
Medlem
Klart Fanni också fått hem en Emma madrass!
Citera
2024-01-02, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Klart Fanni också fått hem en Emma madrass!

Och skärskådar man hennes bäddning idag så ser den inte speciellt bekväm ut, snarare väldigt nedlegad på sidorna och sunkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in