Citat:
Ursprungligen postat av
Snokarlite
En vän till mig hade skickat en present till Hanna, efter ett tag skrev hon och frågade om hon hade fått den och fick till svar ”Vad var det för något? Jag har fått så mycket grejer skickade till mig så jag har ingen koll” när min vän skickade tillbaka så svarade hon inte mer.. Det är inte lätt att vara kunglig och otacksam.. Min kompis följer henne fortfarande tror jag men där gick min gräns alltså..
Det är väl kanske dels därför hon tappar så mycket följare nu också. Att svar otrevligt eller inte alls kommer bara göra att folk avföljer. Jag tycker att många med betydligt större konton än HT brukar svara eller i alla fall gilla de meddelanden man skickar. Det gör att jag fortsätter följa och kommentera. Om ingen verkar läsa mina kommentarer finns det ju annars ingen anledning för mig att fortsätta kommentera.
Om det nu är hennes jobb borde hon verkligen ta sig tid att försöka svara så många som möjligt. Typ avsätta en timme eller två per dag för endast det, hon lägger ju inte ut så mycket annat så tiden borde ju finnas…