2023-12-25, 23:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Exakt skrev det i nästa svar.

Hyckleriet är enormt. Förra året var alla idioter nu är alla jättekloka

Arsenal kommer bottla precis som vanligt
Dom tog åt sig av kritiken och har blivit bäst i världen på sitt jobb denna säsong...

Vad kommer du säga om dom lyfter PL och/eller UCL i maj då?
Citera
2023-12-25, 23:36
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Korrekt! Gjorde det ont att skriva det, eller? Ha.ha

Grejen är den att när profiler som Graeme Souness, Roy Keane, Michael Owen, Chris Sutton, Jamie Carragher och Darren Bent tar alla, i olik grad, och utropar Arsenal FC som titelfavoriter så ligger det kanske ngt i det?

Saken är klar du sågade experterna förra säsongen eller har jag fel huh?
Citera
2023-12-25, 23:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Dom tog åt sig av kritiken och har blivit bäst i världen på sitt jobb denna säsong...

Vad kommer du säga om dom lyfter PL och/eller UCL i maj då?

Jag kommer gratulera Jonte och Vänstertrollet bla dom vanliga Arsenal supportrarna som inte beter sig som arslen.

Ja det är jävligt märkligt det där. Tror och hoppas Tottenham blir top 4.
Citera
2023-12-25, 23:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Jag kommer gratulera Jonte och Vänstertrollet bla dom vanliga Arsenal supportrarna som inte beter sig som arslen.

Inte omöjligt, men vilka kommer utanför då? Villa?
Citera
2023-12-25, 23:43
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Inte omöjligt, men vilka kommer utanför då? Villa?
Arsenal.
Citera
2023-12-25, 23:46
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Både sågar och tolkar fel tex sa inte Neville att det inte skulle vara straff till Liverpool.. snacka om att sprida felaktig information. Dags att agera känner jag……….. bäst att skriva att jag ska agera annars lär trollen hitta på saker som inte är skrivet i vanlig ordning.

I en intressant händelseutveckling uttryckte Gary Neville, en tidigare Manchester United-back och nu kommentator för Sky Sports, sitt stöd för Liverpool under matchen. Neville beskrev Martin Odegaard som "tur" efter att ha granskat repriserna. Han spekulerade i att Odegaards halka och den efterföljande rörelsen av hans arm kan ha spelat en roll för att han undvek en straff. Jamie Carragher, också på kommentarstjänst, höll med Nevilles analys och påstod att Odegaard lyckades undgå straff för sina handlingar.

https://betimate.com/se/news/insight/pgmol-clarifies-martin-odegaard-handball-decision-against-liverpool-leaving-even-gary-neville-baffle d-939941

Skönt att Saliba står rakryggad och säger det är straff..
Senast redigerad av Drickback 2023-12-25 kl. 23:51.
Citera
2023-12-26, 00:12
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Jag tror och hoppas ni kommer topp 4 också! Aston Villa kommer att krokna tillslut och då blir topp 4 med dom dom har lagen men inte den här ordningen: city, arsenal, Spurs och Liverpool.

God fortsättning kompis. 🥰
Citera
2023-12-26, 00:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
När ska jag ha sågat Keane, Souness, Owen, Sutton och/eller Bent? Det är duon Jamie Carragher & Gary Neville som jag (fortfarande) har svårt för i rollen som såkallade experter.
Citat:

Så du kommer att så för det du skriver här när vi väl kommer till maj? Och jag beter mig på inget sätt som ett arsle e.l. Däremot så är jag en väldigt rak och ärlig herre med ett stort självförtroende, och jag bara säger (skriver) saker o ting så som det är.

Så du tror att spurs kommer top 4? BTW, tror du fortfarande att spurs kommer att sluta före The Gunners i tabellen?
Citera
2023-12-26, 00:24
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag tror och hoppas ni kommer topp 4 också! Aston Villa kommer att krokna tillslut och då blir topp 4 med dom dom har lagen men inte den här ordningen: city, arsenal, Spurs och Liverpool.

God fortsättning kompis. 🥰

Kan man inte hoppas att City bottlar top4 istället för stackars Villa som imponerat så mycket på alla?
Citera
2023-12-26, 00:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Både sågar och tolkar fel tex sa inte Neville att det inte skulle vara straff till Liverpool.. snacka om att sprida felaktig information. Dags att agera känner jag……….. bäst att skriva att jag ska agera annars lär trollen hitta på saker som inte är skrivet i vanlig ordning.

I en intressant händelseutveckling uttryckte Gary Neville, en tidigare Manchester United-back och nu kommentator för Sky Sports, sitt stöd för Liverpool under matchen. Neville beskrev Martin Odegaard som "tur" efter att ha granskat repriserna. Han spekulerade i att Odegaards halka och den efterföljande rörelsen av hans arm kan ha spelat en roll för att han undvek en straff. Jamie Carragher, också på kommentarstjänst, höll med Nevilles analys och påstod att Odegaard lyckades undgå straff för sina handlingar.

https://betimate.com/se/news/insight/pgmol-clarifies-martin-odegaard-handball-decision-against-liverpool-leaving-even-gary-neville-baffle d-939941

Skönt att Saliba står rakryggad och säger det är straff..
Det är ju exakt detta som jag skrev tidigare i dag, eller rättare sagt poängterat för er hela vägen. Dvs att G.Neville & Keane tyckte typ det samma som PGMOL hade att säga om situationen med Ødegaard i lördagens match.

Och det är endast Liverpool supportrar som tror att Saliba var seriös i sin bedömning av handsituationen med Ødegaard, alla andra fattar att han bara tog och skämtade.
Citera
2023-12-26, 02:05
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Kan man inte hoppas att City bottlar top4 istället för stackars Villa som imponerat så mycket på alla?

Jo jäklar det vore ju riktigt nice. Pep torskar hårt i sin sista säsong. 🥲 Glädjetårar bara av att tänka på det.
Citera
2023-12-26, 10:20
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Fun fact: Det var 90 år sedan Arsenal låg på förstaplatsen två år i rad på juldagen. De flesta här inne menar väl fortfarande att Arteta inte imponerat antar jag…

Fun fact, bara arsenalfans som firar titeln vid jul. Extremt lustigt fenomen som är ganska vida känt just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in