2023-12-20, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addish-Vemvet
Säg bara Chrille istället
Ja men tänk så kanske hon dumpar honom som hon alltid gör eller snarare han alltid glr de är bara sams i max 3-4dagar sen blir han outad
2023-12-20, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Vad kostar lite havregryn? Eller råg? Havregrynsgröt eller råggrynsgröt kanske inte är det roligaste att äta men mätt blir man och man har mat i flera dagar till skillnad från två ledsna lussebullar liksom.

Det hade 100% varit bättre om hon hade köpt något som hon kan äta under flera dagar istället för 2 lusse-bullar som står henne 1 timme om ens det :/

Men inte det är inte lätt när man tjänar så mycket som Emelie gör på OF så man kan köpa exakt vad som helst xD
2023-12-20, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Ja men tänk så kanske hon dumpar honom som hon alltid gör eller snarare han alltid glr de är bara sams i max 3-4dagar sen blir han outad

Chrille är hennes ende vän. De två är lika korkade.
I dag, tidigt på morgonen skulle Chrille iväg och "ta prover", antar utredas, för att få God man.
Han säger det till Bumbi i hennes live.
Bumbi ville absolut följa med honom, hon skulle gå upp vid 05.00 idag på morgonen i så fall. 🤣🤣🤣 Så Chrille slapp henne nog
2023-12-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
=)
Nej där har du så fel jag såg dom tillsammans gick hand i hand till läkaren och allt gick så bra Chrille och Emelie såg så lyckliga ut med beslutet.! &_$#
2023-12-20, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaKaTzU8-2
=)
Nej där har du så fel jag såg dom tillsammans gick hand i hand till läkaren och allt gick så bra Chrille och Emelie såg så lyckliga ut med beslutet.! &_$#

Snart får vi väll höra att hon är gravid med Chrilles barn... hade ju inte förvånat mig om det är så
2023-12-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Chrille är hennes ende vän. De två är lika korkade.
I dag, tidigt på morgonen skulle Chrille iväg och "ta prover", antar utredas, för att få God man.
Han säger det till Bumbi i hennes live.
Bumbi ville absolut följa med honom, hon skulle gå upp vid 05.00 idag på morgonen i så fall. 🤣🤣🤣 Så Chrille slapp henne nog
(Svar) Ja Emelie såg så rädd ut för sin vän Chrille när jag såg dom tillsammans på läkargården idag och sedan gick dom ner tillsammans i stan och drack kaffe och hon vatten och sedan kom polisen och bevakade galningarna på Stortorget idag också så dom vågade inte gå ut på flera timmar ifrån resturangen.! 😆😅😂
2023-12-20, 15:01
Medlem
Citat:
(Svar) Ja Emelie såg så rädd ut för sin vän Chrille när jag såg dom tillsammans på läkargården idag och sedan gick dom ner tillsammans i stan och drack kaffe och hon vatten och sedan kom polisen och bevakade galningarna på Stortorget idag också så dom vågade inte gå ut på flera timmar ifrån resturangen.! 😆😅😂
På Läkargården?
Har du en tidsmakin? Lyckost i så fall. Läkargården gjorde konkurs och stängde för minst tio år sedan!
2023-12-20, 16:07
Medlem
Citat:

Tänk att Chrille är så pass smart att han inte läser vad som skrivs om honom. Bumbi har nog tvingat fjanten att ansöka om Förvaltare eller en Gode man. Då framgår det inte lika tydligt att Chrille är snäppet smartare än vad tokan Dumbo är.
Med tanke på inlägget jag citerar så blir nya namnet på Chrille Dumbos slav eller Dumbos ja-sägare 😁
2023-12-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Tänk att Chrille är så pass smart att han inte läser vad som skrivs om honom. Bumbi har nog tvingat fjanten att ansöka om Förvaltare eller en Gode man. Då framgår det inte lika tydligt att Chrille är snäppet smartare än vad tokan Dumbo är.
Med tanke på inlägget jag citerar så blir nya namnet på Chrille Dumbos slav eller Dumbos ja-sägare 😁

Jag tror att det är föräldrarna. De borde vara ganska gamla och orkar väl inte kämpa längre?
2023-12-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasselagesen
Jag tror att det är föräldrarna. De borde vara ganska gamla och orkar väl inte kämpa längre?

De är nog bara i 70 års åldern. Kanske allt med Dumbo har tagit på deras mentala hälsa och hoppas att en God man kan hantera han ekonomi och få honom förstå att Dumbo bara utnyttjar honom för att Chrille ska betala för mat och internet.

Chrille är klart smartare än Dumbo, hade han inte varit pedofil så hade folk tyckt bättre om honom.

Chrille borde få hjälp att förstå att det inte är friskt att skriva vidriga saker med ett barn, så erkänner han och menar att det var fel och olämpligt, så finns det hopp att folk börjar stödja honom att komma ifrån den där kackerlackan Dumbo
2023-12-21, 04:11
Medlem
Emelie Berqvist alltså är på tapeten. Finns mycket godbitar att dela av sig med sedan tiden på Cardinal och hon dras till omskurna flyktingpojkar.
2023-12-21, 07:59
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Emelie Berqvist alltså är på tapeten. Finns mycket godbitar att dela av sig med sedan tiden på Cardinal och hon dras till omskurna flyktingpojkar.

Jasså se där, har hon servat många av dessa individer? vilken syn Dumbi svänga sina lurviga på cardinal.
Dela gärna med dig av dina godbitar du sitter på, är det därför hon har sånt agg nu gentemot invandrare?
Har aldrig trott på att hon är ¨stolt¨ flata som hon brukar säga och aldrig varit med snubbar.

Då kanske hon kan bo hos någon av dom när hon blir vräkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in