Citat:
Ursprungligen postat av
Thrudel
Jag tror hon aldrig kommer till syrran till jul heller!
Jag anmälde henne igår för mordhot,för hon sa att hon skulle sticka kniven I magen på mig och många flera!! Jag kommer aldrig acceptera att denna skit människa har rätt att vräka ur sig sådana saker bara för hon har 3 st handicap? Bara för du är liten skit unge i huvudet så får man inte mordhotad någon !!!
Nä bort med henne i från sociala medel tack
Skönt att någon inte tar hennes jävla skit och gör något åt saken när hon leker influenser antingen helt väck på piller och mega manisk eller helt avtänd och vidrig mot alla i hennes närhet. BRA JOBBAT 👍
Hörde även i hennes live igår att hon smått har börjat sitt låtsas klagande mot grannarna.. flera gånger sa aset att ”fan vad dom låter” fast man hörde ingenting i hennes live, sen ”man kanske skulle klaga på dom”.
Hon kan inte ta att folk inte pallar med hennes jävla påhitt och galenskaper längre.
Hoppas verkligen att någon har kontaktat hennes granne ”J” eller hennes pojkvän och länkat dom hennes uttalanden, eller denna tråden.
Kan vara bra att meddela för henne att hon har en manisk pillerpundare smidandes planer efter sig.
Jag hade uppskattat till 1000 om någon gav mig den infon.
När dom pratade igår hon och Chrille så sa dom att jag inte hade ringt än och skulle jag ringa så ska han inte svara ?
Men vänta nu, ville hon inte veta om jag var en kvinna eller inte!? Nej för hon vill kunna fortsätta beskylla oskyldiga människor för mina uttalanden.
Trodde vi bara var ”haters” som inte vågade säga vad vi tycker i verkligheten?
När vi vill försöka då ska ni inte svara? Vad är det för stil? 🤣🤔🤡
Chrille när jag ringer kommer jag inte vara otrevlig emot dig på något sätt, jag kommer säga hej och presentera mig, sen be dig framföra något mindre meddelande till drottningen av dagcenter thats it.
Och det är bara för dumbi ska sluta attackera oskyldiga människor, tror inte du heller vill att hon håller på så Chrille.