2023-12-19, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Det var hennes frukost. Som hon la sina sista slantar på. Hade jag bara haft 25kr plus lite pant kvar hade jag nog köpt något som jag haft användning av längre än en frukost. Men jag är väl knäpp.

Nej det är du inte, det är bara personen som inte tar allt i sin helhet och lyssnar inte på vad Emelie själv säger att hon ska fixa Frulle och inte fika
2023-12-19, 19:10
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Nej det är du inte, det är bara personen som inte tar allt i sin helhet och lyssnar inte på vad Emelie själv säger att hon ska fixa Frulle och inte fika

Vad kostar lite havregryn? Eller råg? Havregrynsgröt eller råggrynsgröt kanske inte är det roligaste att äta men mätt blir man och man har mat i flera dagar till skillnad från två ledsna lussebullar liksom.
2023-12-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Vad kostar lite havregryn? Eller råg? Havregrynsgröt eller råggrynsgröt kanske inte är det roligaste att äta men mätt blir man och man har mat i flera dagar till skillnad från två ledsna lussebullar liksom.

Hon kunde köpt mjöl o jäst o bakat eget....nä just det det ju dumbi hon kan ju inte baka hon hade bara dödat jästen och bränt bullarna till kol och satt eld på huset.
Finns en billigare frukost....gå ut o sök nån kåt efterbliven gubbe och sug gratis får iallafall nåt varmt i dig.
2023-12-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
gå ut o sök nån kåt efterbliven gubbe och sug gratis får iallafall nåt varmt i dig.

Säg bara Chrille istället
2023-12-19, 22:26
Medlem
Vad får hon ut av att sända live så ofta?
Mitt svar är: Emelie är så ensam så hon till och med behöver livea för folk som ogillar henne. Hon borde förstå att de som följer henne tittar för att de vill ha roligt och vill sätta dit henne. Hon erkänner till och med bidragsbrott lite till och från.

Jag har förstått att hon är svagbegåvad. Det kan inte undgått någon som sett hennes lives. Det jag inte förstår är varför föräldrar och syskon lämnat henne vind för våg? Emelie verkar inte ha någon som bryr sig om henne.

Jag har skrivit till YouTube nyligen angående hennes hemska utbrott i helgen. Även om skabbet själv raderat liven finns den nog kvar hos YouTube ett tag. Alla ni som sett hur denna människa betett sig i helgen, rapportera gärna till YT. Det var rasistiska ord och mordhot. Idioten var helt galen.

Jag har idag tittat lite på äldre videos publicerade av Anjo på YT. Där finns mycket intressant att titta på om man inte hade koll på denna häxa (Emelie Bumbi, Emelie Bergqvist) innan. Bedragerskan har hållit på en längre tid. Emelie Bergqvist heter hon. Det är en fördel att skriva ut namnet, då kommer det högre upp då man Googlar.

Alla bör bli varnade för henne!
Senast redigerad av Andreas-Leak6 2023-12-19 kl. 22:43.
2023-12-19, 22:52
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-Leak6
Det jag inte förstår är varför föräldrar och syskon lämnat henne vind för våg? Emelie verkar inte ha någon som bryr sig om henne.

Därför att alla som hjälpt henne har fått ångra det bittert efteråt. Hennes systrar hjälpte och stöttade henne lite i somras men efter att ha spelat upp sina pengar och sen krävt systrarna på bidrag till mer spel.... förlåt, "mat", och fått nobben så hängde hon ut dom och deras företag på ett väldigt fult sätt.

Många andra "hjälpsamma" har gått samma öde till mötes.

Det går inte att hjälpa henne.
2023-12-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-Leak6
Vad får hon ut av att sända live så ofta?
Mitt svar är: Emelie är så ensam så hon till och med behöver livea för folk som ogillar henne. Hon borde förstå att de som följer henne tittar för att de vill ha roligt och vill sätta dit henne. Hon erkänner till och med bidragsbrott lite till och från.

Jag har förstått att hon är svagbegåvad. Det kan inte undgått någon som sett hennes lives. Det jag inte förstår är varför föräldrar och syskon lämnat henne vind för våg? Emelie verkar inte ha någon som bryr sig om henne.

Jag har skrivit till YouTube nyligen angående hennes hemska utbrott i helgen. Även om skabbet själv raderat liven finns den nog kvar hos YouTube ett tag. Alla ni som sett hur denna människa betett sig i helgen, rapportera gärna till YT. Det var rasistiska ord och mordhot. Idioten var helt galen.

Jag har idag tittat lite på äldre videos publicerade av Anjo på YT. Där finns mycket intressant att titta på om man inte hade koll på denna häxa (Emelie Bumbi, Emelie Bergqvist) innan. Bedragerskan har hållit på en längre tid. Emelie Bergqvist heter hon. Det är en fördel att skriva ut namnet, då kommer det högre upp då man Googlar.

Alla bör bli varnade för henne!
Helt ärligt så tror jag inte "familjen" orkar. Det är ju som att jobba i motvind med henne. Ett steg fram och sedan 100 bak. Någonstans måste de ju ta hand om sig själva. Det hade förmodligen sett annorlunda ut om hon faktiskt förstod själv att hon behöver hjälp, och försökt själv att sluta spela och må bättre. Men det gör hon ju inte.
Hon är snart 40 år och lipar för att hon inte kommer få julklappar liksom... var istället tacksam att de vill fira julen med henne.
Jag gissar att hon inte blir så långvarig där dock. En hel dag utan att liva🙄😝
2023-12-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Därför att alla som hjälpt henne har fått ångra det bittert efteråt. Hennes systrar hjälpte och stöttade henne lite i somras men efter att ha spelat upp sina pengar och sen krävt systrarna på bidrag till mer spel.... förlåt, "mat", och fått nobben så hängde hon ut dom och deras företag på ett väldigt fult sätt.

Många andra "hjälpsamma" har gått samma öde till mötes.

Det går inte att hjälpa henne.

Börjar också misstänka att hon är "ett hopplöst fall". När inte ens familjen är intresserad av henne har det gått långt.

Som jag förstod ska hon fira jul med föräldrarna och ena systern enligt henne. Det märkliga är att Emelie Bergqvist sa i en live eller tt-film jag såg, att hon inte lämnat sitt telefonnummer till föräldrarna på länge. Vilken dotter gör så?
2023-12-19, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katlass
Helt ärligt så tror jag inte "familjen" orkar. Det är ju som att jobba i motvind med henne. Ett steg fram och sedan 100 bak. Någonstans måste de ju ta hand om sig själva. Det hade förmodligen sett annorlunda ut om hon faktiskt förstod själv att hon behöver hjälp, och försökt själv att sluta spela och må bättre. Men det gör hon ju inte.
Hon är snart 40 år och lipar för att hon inte kommer få julklappar liksom... var istället tacksam att de vill fira julen med henne.
Jag gissar att hon inte blir så långvarig där dock. En hel dag utan att liva🙄😝

Hade jag varit släkt med Emelie Bergqvist, hade jag önskat att denna människa inte var inbjuden till mitt julfirande. Har inga problem med de som har diagnoser eller lägra IQ. Det är inte där skon klämmer för mig. Jag skulle inte vilja ha Bumbi vid mitt Julfirande pga att hon har en så kass attityd.
2023-12-20, 01:12
Medlem
Jag tror hon aldrig kommer till syrran till jul heller!
Jag anmälde henne igår för mordhot,för hon sa att hon skulle sticka kniven I magen på mig och många flera!! Jag kommer aldrig acceptera att denna skit människa har rätt att vräka ur sig sådana saker bara för hon har 3 st handicap? Bara för du är liten skit unge i huvudet så får man inte mordhotad någon !!!
Nä bort med henne i från sociala medel tack
2023-12-20, 03:18
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Jag tror hon aldrig kommer till syrran till jul heller!
Jag anmälde henne igår för mordhot,för hon sa att hon skulle sticka kniven I magen på mig och många flera!! Jag kommer aldrig acceptera att denna skit människa har rätt att vräka ur sig sådana saker bara för hon har 3 st handicap? Bara för du är liten skit unge i huvudet så får man inte mordhotad någon !!!
Nä bort med henne i från sociala medel tack

Skönt att någon inte tar hennes jävla skit och gör något åt saken när hon leker influenser antingen helt väck på piller och mega manisk eller helt avtänd och vidrig mot alla i hennes närhet. BRA JOBBAT 👍

Hörde även i hennes live igår att hon smått har börjat sitt låtsas klagande mot grannarna.. flera gånger sa aset att ”fan vad dom låter” fast man hörde ingenting i hennes live, sen ”man kanske skulle klaga på dom”.
Hon kan inte ta att folk inte pallar med hennes jävla påhitt och galenskaper längre.

Hoppas verkligen att någon har kontaktat hennes granne ”J” eller hennes pojkvän och länkat dom hennes uttalanden, eller denna tråden.
Kan vara bra att meddela för henne att hon har en manisk pillerpundare smidandes planer efter sig.
Jag hade uppskattat till 1000 om någon gav mig den infon.

När dom pratade igår hon och Chrille så sa dom att jag inte hade ringt än och skulle jag ringa så ska han inte svara ?
Men vänta nu, ville hon inte veta om jag var en kvinna eller inte!? Nej för hon vill kunna fortsätta beskylla oskyldiga människor för mina uttalanden.

Trodde vi bara var ”haters” som inte vågade säga vad vi tycker i verkligheten?
När vi vill försöka då ska ni inte svara? Vad är det för stil? 🤣🤔🤡

Chrille när jag ringer kommer jag inte vara otrevlig emot dig på något sätt, jag kommer säga hej och presentera mig, sen be dig framföra något mindre meddelande till drottningen av dagcenter thats it.
Och det är bara för dumbi ska sluta attackera oskyldiga människor, tror inte du heller vill att hon håller på så Chrille.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-12-20 kl. 03:22.
2023-12-20, 08:30
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Skönt att någon inte tar hennes jävla skit och gör något åt saken när hon leker influenser antingen helt väck på piller och mega manisk eller helt avtänd och vidrig mot alla i hennes närhet. BRA JOBBAT 👍

Hörde även i hennes live igår att hon smått har börjat sitt låtsas klagande mot grannarna.. flera gånger sa aset att ”fan vad dom låter” fast man hörde ingenting i hennes live, sen ”man kanske skulle klaga på dom”.
Hon kan inte ta att folk inte pallar med hennes jävla påhitt och galenskaper längre.

Hoppas verkligen att någon har kontaktat hennes granne ”J” eller hennes pojkvän och länkat dom hennes uttalanden, eller denna tråden.
Kan vara bra att meddela för henne att hon har en manisk pillerpundare smidandes planer efter sig.
Jag hade uppskattat till 1000 om någon gav mig den infon.

När dom pratade igår hon och Chrille så sa dom att jag inte hade ringt än och skulle jag ringa så ska han inte svara ?
Men vänta nu, ville hon inte veta om jag var en kvinna eller inte!? Nej för hon vill kunna fortsätta beskylla oskyldiga människor för mina uttalanden.

Trodde vi bara var ”haters” som inte vågade säga vad vi tycker i verkligheten?
När vi vill försöka då ska ni inte svara? Vad är det för stil? 🤣🤔🤡

Chrille när jag ringer kommer jag inte vara otrevlig emot dig på något sätt, jag kommer säga hej och presentera mig, sen be dig framföra något mindre meddelande till drottningen av dagcenter thats it.
Och det är bara för dumbi ska sluta attackera oskyldiga människor, tror inte du heller vill att hon håller på så Chrille.

"J" och pojkvän är väl informerade med länkar till videoklipp mm.

Det är tragiskt att hennes förvaltare inte förstår sig på allvaret. En stackars pensionär som vill ha något att göra på dagarna som fick en komplett galning.

Hon är nog för rädd för att göra en orosanmälan alt LVM, alla förstår utom EB och förvaltaren + alla andra instanser att det behövs något mer här.

Men det kommer bara fortsätta rulla på, hot, tiggeri, utbrott, störa grannar, blockera folk i chatten för ingenting, skrika lite mer etc.

Verkar som att ingen vill slösa tid eller energi på det. Det är klart hon inte kommer fira jul med sina syskon. Det kommer vara någon hittepåanledning

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in