2023-12-13, 17:02
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiederErmaFrost
Jag tycker du är smart, vill bara påpeka det.. samt att jag fått för mig att du jobbar inom vården eller iaf har det även om du pratar "strunt" om implementerad kunskap i skolan som det vore en hjärtefråga

Ett diskussionsforum helt enkelt.. vi behöver inte tycka samma vilket är härligt
Lite koll har jag väl på både det ena och det andra.

Det är knappast "strunt"-prat vad det gäller skolans roll. Många ungar far illa i skolan eftersom Skollagen och Skolverkets rekommendationer inte följs.

Är du säker på att vi inte behöver tycka samma? Många oliktänkande idiotförklaras och behäftas med epitet som majahatare/majaälskare.
Citera
2023-12-13, 17:06
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattentufsan
Det var verkligen inte någon "käbbelfråga om att märka ord" från min sida.

Min fråga hänvisade till vad du skrev:

"J som konstruerat och tutat i henne något i bilen, att M lyder hennes order".
"J berättat i något förhör, finns säkert i tråden".

Vad har du på fötter att det är J som "konstruerat och tutat i"? MH lögner började redan innan de båda kvinnorna satt i bilen och pratade ihop sig.

Var finns det i förhör/FUP att J sagt så?

Du skriver att det framkommit i tråden, mitt svar att det isf kommit från någon TS.
Kan du visa var i något förhör med J framkommit vad du hävdar.
Sorry, men allt och det mesta är redan både tuggat, malt och kopierat från FUP minst en gång. Jag är fullt nöjd med det.
Citera
2023-12-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Får jag tag i FUP ska jag visa vart det står.

Någon som har en fungerande länk till FUP?
har inte hittat några fungerande länkar i tråden.

Jag har hela men vet fasen inte hur jag ska lägga upp den här. Den ligger i min mobils anteckningar som pdf. Har du något tips?
Citera
2023-12-13, 21:47
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag tror att mordet planerades utanför Nöjet. Men jag syftade faktiskt inte på själva mordet, utan dom 3 mordbränderna där M varit informerad och även delaktig i att agerat alibi vid ett av dom. Eftersom detta är bevisat, så utgår jag från att du menar att M är ok med detta, men hon skulle däremot inte vara ok med att lura med Tove för att misshandla henne?

Hm, vet inte om jag hänger med dig i dina tankar här. Jag tror ju inte att Maja tyckte att det var ok med mordbränderna, men på något konstigt visa klarar hon inte av att säga ifrån till Johanna, och försöker på andra vis slinka undan. Tycker hennes svar till Johanna är väldigt undanglidande, typ redan i försvarsställning, där man kan anan att Johanna tidigare klankat på Maja om att hon typ är feg. Och för att slippa hamna i den diskussionen och därmed inte ha något mer att ta till för att slippa, går hon nu ut med att hon tycker att det är risky. Och att hon är sjuk.

Citat:
Ja, det är just Filips (den dumpade pojkvännen) berättelse det alltid hänvisas till som ett bevis för att M skulle varit manipulerad av J. Till skillnad från dig som aldrig träffat en narcissist, så har jag bott ihop med en antisocial narcissist, och kan intyga att dom behandlar inte alla dåligt per se. Så när Filip berättar att han blivit dåligt behandlad av J, så betyder inte det att M blivit det.

Jag tänker att ingen nära slipper undan en narcissist, men det kan vara olika grad och olika metoder av utsatthet beroende på hur man själv är. Och det finns väl grader av allt.

Av det jag har läst om narcissister ska du helst hålla dig borta från dom om det går, och kan du inte det (typ familj, arbete) bör du veta hur de fungerar och hur du på bästa sätt kan förhålla dig till det.

Citat:
Jag vidhåller att det finns inte ett enda bevis eller tecken på att J har manipulerat M till att göra något mot sin vilja. För det är det, det handlar om. M har gjort det hon gjort av egen kraft för att hon gynnats av det. Hon är en egoist utan dess like, och att det inte är uppenbart för dig är en gåta. Hon går bokstavligen över lik för att få behålla sitt liv tillsammans med J.

Jag tycker att det är ett slags utnyttjande av en person som Maja, för att kunna bygga upp en relation med henne, där hon successivt lindas in i ett bygge; Johannas hämndfabrik, det är psykisk misshandel på högsta nivå.

Det är sant att vi inte vet något om hot eller annat, men genom manipulation har hon lindat in Maja (min övertygelse, genom att lyfta henne, precis som det bruka gå till) i en förtroendefull position, där hon sedan succcessivt vävs in i Johannas tankemönster. Det är också klassiskt, att den som är utsatt, alltmer kommer att införliva det tankemönster som den som är kontrollernade har, i sitt eget tankemönster. Positionerna flyttas fram och man tycker till sist att det inte är lika konstigt, eller till och med normalt att tänka på det viset som Johanna gör.

Maja berättar ju om vad Johanna berättat för henne om att hon tycker att världen skulle vara en bättre plats utan dem (tvillingarna) t ex.

Maja börjar tycka att Johann är utsatt för mycket skit, och hon börjar ta parti för henne. Ja som F*ilip.

Citat:
J är hennes trygghet och garant för ett liv i fart och fläkt som hon älskar, och hon slipper utanförskapet. Hon gör allt i sin makt för att bibehålla detta. När detta hotas bryter hon ihop. Det syns i rätten när hon återger J s ord om att ta livet av sig.

Ja, det är säkert en del, men hur vet du att det är det enda skälet? Om du tänker på dina egna relationer, är de inte uppbyggda av många olika komponenter? Ja, och det är inte osannolikt att Maja känt ett stort ansvar över att Johanna inte ska ta livet av sig, och vem vet, kanske Maja även har haft dublla känslor för henne. Inte bara vän?

Det är ju du själv som tar upp det här med att M sökt på strippklubben Chat Noir titt som tätt. Ärligt så tror jag knappt nån bryr sig förutom du. Det är ju en skitgrej. Hon har sökt på namnet Chat Noir vilket är en känd strippklubb i samband med att hon och J skulle till Göteborg. Om hon sökt på strippklubb eller Chat Noir har väl föga betydelse? Jag minns också att hon "skyller" besöket på att det var J som ville gå dit, medans M själv efter besöket inte uppskattade det.

Nej, det är inte jag som hittade "fyndet"!
Det var en sökning, på ett ord. Chat Noir. Inte titt som tätt.

Det målades upp som att Maja var värsta porrförbrukaren, det genom att påstå att sökordet var stripklubb. Men också genom att antyda att sökningar på nattklubbar skulle vara sökningar på porrklubbar. Några namn på nattklubbar lades också fram som "bevis" på Majas fördärv, men vid närmare granskning var dessa precis det som nattklubb är, helt vanliga danshak, med bar osv.

Så menigen var att få det att se ut som exakt som du uppfattade det. En förvanskning av ett sökord på ChatNoir, var inte sökningar på stripklubbar.

Citat:
Att pinsen på jokern och en del andra mörka citat är givetvis inget bevis för att hon är ond. Men det vittnar iaf om att hon har mörka tankar.

Håller inte alls med. Jokern är en omtalad film, och att den ens görs vittnar väl om att vi i allmänhet lockas av spänningen mellan den galna Jokern som är läskig, men samtidigt utklädd på det sätt som man vanligen tänker att det ska vara lite roligt.

Jag ser det på inget sätt som ett tecken på mörker eller dyrkan av psykopater, något som det förvreds till (hennes idol).

Citat:
Om man kan kalla M s lögner för manipulation är bara larvigt. Kalla det för vad du vill men hon ljuger i princip om allting som kan sätta henne i klistret, och det gör hon av egoistiska skäl. Min egen övertygelse är att hon manipulerar på det sätt hon behärskar. Hon får folk att tycka synd om henne pga hennes tillkortakommanden.

Men det är väl inte jag som kallar Majas lögner för manipulation???!!!
Tvärtom!

Citat:
Så nej, det byggs inte upp några storys på lösa boliner.

Jo, det har et gjorts av just de ovan omtalade "bevisen" för Majas degenerering.

Narcisssiten är manipulativ... t ex.

Citat:
Du använder dubbla måttstockar när du utan problem benämner J som psykopat och narcissist, (när läkaren som utförde p7 skriver att hon inte uppvisar någon grandios personlighet), men går i taket när någon påstår att M manipulerar genom att ljuga eller att hon sökt på strippklubb istället för Chat Noir.

Ja, jag bygger inte upp min tro på att Johanna har narcisssitiska drag på så lösa grunder ändå.

Du ser ingen som helst skillnad på Johannas sätt att bete sig, hennes hat, hennes konflikter med andra, hennes hämdbehov, hennes strypning och bränning av Tove, hennes mordbränder... hennes lögner gentemot Majas?
Senast redigerad av notknapparen 2023-12-13 kl. 22:03. Anledning: stavfel
Citera
2023-12-14, 00:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag tror att mordet planerades utanför Nöjet. Men jag syftade faktiskt inte på själva mordet, utan dom 3 mordbränderna där M varit informerad och även delaktig i att agerat alibi vid ett av dom. Eftersom detta är bevisat, så utgår jag från att du menar att M är ok med detta, men hon skulle däremot inte vara ok med att lura med Tove för att misshandla henne?
Det som framkommer via mordbränderna är att Maja har kapacitet att säga ifrån.
Hon vägrar nämligen att befinna sig direkt på BP.
Vilket väl är rätt typiskt hennes personlighet som introvert - mer indirekt i skymundan.
Hon anser att det är för riskabelt.

Ena stunden väljer hon att vara alibi, andra gången softar hon med film och tittar på mordredskap som J ska använda.

Att det är J:s konflikt i grunden råder ingen tvekan.
Men Maja är inget fristående fenomen som dök upp ur ett vakuum:
En tredje part som engagerar sig och tar parti är givetvis lika inblandad själv.

Majas beteende mot fd väninnan JA är en tydlig återspegling om hur sjukt hon beter sig.

Långt tidigare har hon tänkt konfrontera Tove och var aggressiv.
Hon tog Johannas parti; hon skulle inte behöva ta skit från Tove.

Snudd på identiskt ang Nöjet. Timmar innan mord är hon aktiv, aggressiv och tar J:s parti.
Letar upprört efter Tove och ljuger om att de väntar på en kompis.

10 månader innan mordet lyfte hon knappt ett ögonbryn att Tove skulle brinna inne.
Hon har inga större invändningar utan frågar dagen efter hur det gick.

Hur mycket brydde hon sig 16 oktober?

Det är föga troligt att Majas mor hade vittnat - men hennes ord finns i fup:
Det var inte friktionsfritt mellan Maja och Tove.

FhL hade kunnat konfrontera Maja kring hennes eget påstående, dvs att Maja sagt att Tove önskat utesluta henne ur gänget:

"Tove uttryckte att Maja inte skulle vara med i gänget."

Maja verkar inte ha varit med värst ofta när J och T umgicks:

AS:
"Tove och Maja då?
De har inte umgåtts så mycket. De sågs mest på fest. Maja var inte med när Johanna och Tove var och fikade till exempel.
Hur var Tove och Majas relation?
De var trevliga mot varandra. De var på fest. Det var mer sedan när Johanna och Tove blev
osams, så tog Maja Johannas parti."

Med tanke på att Maja är som ett klister, vill bevara relationen med J till vilket pris som helst (i sin yttre utpost att folk brinner inne) och är vettskrämd att förlora J - så hade det varit intressant om hon kände sig utanför eller om hon såg T som en fiende för hennes gunst.

Maja var ju van att vara ohotad etta:

M: Ja men det är liksom som jag sa innan att lika, alltså lika obehaglig och elak hon, eh, hon
har blivit liksom mot dem hon inte tycker om, lika, alltså lika mycket så har hon höjt mig till skyarna (..)"

Det hade heller inte skadat om de klargjort vilken helg det gällde då Majas KK stöter på Tove och fotar henne.

Det var ju uppenbart inte friktionsfritt där heller.
När M ventilerar sina tragedier så agerar J. Hans bil borde åtminstone brinna upp.

Maja:
" T är en kille som jag har varit lite fram och tillbaka med under åren och så där och ja, jag har varit irriterad och sårad av honom ibland och det har jag liksom ventilerat till Johanna."

När Maja är med ses intriger och konflikter.
Att hon tar Johannas parti.

J*ius:
" Denna händelse var bara en av hundra liknade händelser. Men denna händelse stack ut för det skreks mycket.
J fick säga ifrån att om de inte lugnade ner sig fick Johanna och Maja gå från lägenheten."

Det som då PG, Toves fotbollstränare tar upp.

"Något specifikt tillfälle du tänker på?
Ja, när det var på en efterfest. Då skrev Tove att hon var rädd och att hon behövde komma
därifrån. Då sa hon att det inte gick för hon var rädd. Då namngav hon Johanna i ett sms. Jag
tolkade det som att det var Johanna som Tove var rädd för.
Sen fick jag tag på henne via telefon efter mycket om och men.
Då nämnde hon även Maja. Då visste jag inte vem Maja var."

Tove: Jag kan inte de är i trapphuset.... Jag är i stan. "

PG: Vilka är de och vad tjafsar de om?

Tove:" De hatar mig och My"
"Förlåt"
"Jag är rädd"
(..)

Maja kom undan billigt i mångt och mycket när det kommer till konfrontation, att vittnen inte kallats som kunnat ge en bredare bild än att det bara var J:s konflikt.
De hade en hel del i bagaget relaterat till gemensamt och i samråd..
Senast redigerad av develi 2023-12-14 kl. 00:59.
Citera
2023-12-14, 01:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Och??? Båda är överens om vad dom ska ljuga om.
... Som om det skulle spela roll vem som är upphovskvinna - när den andra utan protester hakar på. Bah..

Av rent egoistiska skäl övar Maja ihop med J i bilen, på samma sätt som att hon gladeligen teg om bränder och valsade runt på Nöjet som om inget speciellt hänt.
Allt för att få vara med sin älskade Johanna.

Komplett livsfarliga ihop.
Citera
2023-12-14, 01:22
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
När man påtalar Majas lögner för att vara centrala, att hon ljuger lömskt och manipulativt så fort hon öppnar munnen, bör man själv anstränga sig att hålla sig till sanningen om man vill ha trovärdighet men också för att man vill visa att man inte har ha dubbla måttstockar.
Jag länkade men du tycks vara mer intresserad av att älta om mig som vanligt, tjötröv.

Vad anser du om följande?

"Det är riktigt intressant hur falsk hon är mot föräldrarna, pratar skit om dem och framställer sig som ett offer.

Buhu. Jag bor som i ett fängelse.
Buhu. Dom övervakar mig.

Faktum är att hon själv valt att ha ha funktionen påslagen sen hon fyllde 18 år.

Gentemot föräldrarna verkar hon då ärlig och schysst. Pålitlig rent av.

Vad hon gör är att bedra dom helt och hållet via att ha mobilen liggande hos J.

Nåt så falsk och så slugt."

Citat:
Ursprungligen postat av BayouX
Ja det där om att det är Johanna som burit den nerbarrade pälsjackan är riktigt manipulativt beteende av Maja, hon kan minsann slingra sig den lilla ormen.
Fattar uppriktigt inte att det finns folk som finner hennes story uppriktig.
Ja, hon är lika falsk som en 300-sedel.
Maja minnesförlusten Hellman:

"Men det man måste ha i åtanke.. just det här att min hjärna.."

De borde sätta henne i en monter på Medicinhistoriska. 😂
Senast redigerad av develi 2023-12-14 kl. 01:32.
Citera
2023-12-14, 05:05
Medlem
Citat:
Det kan säkert vara så att J nämnde i förbifarten att hon hellre tar livet av sig än att sitta i fängelse. Men dom orden tog verkligen hårt på M eftersom hon minns dom väl och det är en av få saker hon reagerar på starkt i rätten. Det vittnar om vart hon har sina känslor. J och sig själv bryr hon sig om, medans Tove inte verkar betyda ett skvatt.

Jag blev rätt chockad när jag såg dokumentären med Hagamannen på Svt.
Hagamannen bad sina offer om ursäkt.
Men dessa två iddes inte ens visa Tove och hennes nära och kära den respekten. Så fullständigt vidrigt beteende av dem båda, och säger en hel del om deras karaktärer. En helt oskyldig Maja borde ha suttit och gråtit tårar av ånger och förtvivlan i båda rättegångarna över vad Tove utsatts för. Men icke. Maja gråter bara över Johannas självmordshot, och över sig själv. Ingen av dem har brytt sig om att ge rätten och de anhöriga sanningen heller.
Citera
2023-12-14, 05:06
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
... Som om det skulle spela roll vem som är upphovskvinna - när den andra utan protester hakar på. Bah..

Av rent egoistiska skäl övar Maja ihop med J i bilen, på samma sätt som att hon gladeligen teg om bränder och valsade runt på Nöjet som om inget speciellt hänt.
Allt för att få vara med sin älskade Johanna.

Komplett livsfarliga ihop.

Har nämnt det förut men tar det igen. På podme och podden som heter ”Därför mördar de”/kärlekspar som mördar” (Hendley/Brody - Kärleksparet i England som tog livet av fem unga flickor.)

Här finns många likheter med M och J och deras sjuka beteenden som börjar från noll och slutar med mord.
Citera
2023-12-14, 05:42
Avslutad
Citat:
Vilket väl är rätt typiskt hennes personlighet som introvert - mer indirekt i skymundan.

Ena stunden väljer hon att vara alibi, andra gången softar hon med film och tittar på mordredskap som J ska använda.

En tredje part som engagerar sig och tar parti är givetvis lika inblandad själv.

Majas beteende mot fd väninnan JA är en tydlig återspegling om hur sjukt hon beter sig.

Snudd på identiskt ang Nöjet. Timmar innan mord är hon aktiv, aggressiv och tar J:s parti.

10 månader innan mordet lyfte hon knappt ett ögonbryn att Tove skulle brinna inne.

FhL hade kunnat konfrontera Maja kring hennes eget påstående, dvs att Maja sagt att Tove önskat utesluta henne ur gänget:

AS:
"Tove och Maja då?
De har inte umgåtts så mycket. De sågs mest på fest. Maja var inte med när Johanna och Tove var och fikade till exempel.
De var trevliga mot varandra. De var på fest. Det var mer sedan när Johanna och Tove blev

Med tanke på att Maja är som ett klister, vill bevara relationen med J till vilket pris som helst (i sin yttre utpost att folk brinner inne) och är vettskrämd att förlora J - så hade det varit intressant om hon kände sig utanför eller om hon såg T som en fiende för hennes gunst.

M: Ja men det är liksom som jag sa innan att lika, alltså lika obehaglig och elak hon, eh, hon
har blivit liksom mot dem hon inte tycker om, lika, alltså lika mycket så har hon höjt mig till skyarna (..)"

Det hade heller inte skadat om de klargjort vilken helg det gällde då Majas KK stöter på Tove och fotar henne.

När M ventilerar sina tragedier så agerar J. Hans bil borde åtminstone brinna upp.

Maja:
" T är en kille som jag har varit lite fram och tillbaka med under åren och så där och ja, jag har varit irriterad och sårad av honom ibland och det har jag liksom ventilerat till Johanna."

J*ius:
" Denna händelse var bara en av hundra liknade händelser. Men denna händelse stack ut för det skreks mycket.
J fick säga ifrån att om de inte lugnade ner sig fick Johanna och Maja gå från lägenheten."

Ja, när det var på en efterfest. Då skrev Tove att hon var rädd och att hon behövde komma
därifrån. Då sa hon att det inte gick för hon var rädd. Då namngav hon Johanna i ett sms. Jag

"Förlåt"
"Jag är rädd"
(..)

Maja kom undan billigt i mångt och mycket när det kommer till konfrontation, att vittnen inte kallats som kunnat ge en bredare bild än att det bara var J:s konflikt.
Du sprider osanningar och skuldbelägger Maja för Johannas skit.
Det börjar bli osmakligt hur du försöker manipulera och förvrida sanningen.

Alla dina "bevis" talar sitt tydliga språk, Maja vill inte vara delaktig.

Msja ska inte skuldbeläggas för Johannas vendettor

Du verkar uppfylld av hat, ta ett steg tillbaka och fundera över möjligheten att du läst in någonting som inte är sant, möjligtvis egna trauman.
Varför ska Maja straffas för Johannas skit?

Det är trist att du inte kan se helheten, inte ens det uppenbara missförhållandet mellan Johanna och Maja...
Citera
2023-12-14, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, om man bara väljer att tro på Johanna och att hon talar sanning.
Personigen litar jag inte ett dugg på henne, och om man lyssnar bara lite på vad Maja säger, så säger ju hon att det är Johanna som bestämmer vad som ska sägas.

Jag fattar verkligen inte hur n tar allt som Johanna säger som sanning.

Johanna får det att låta som att Maja och hon diskuterar, kommer överens, men vid närmare frågor framkommer det att det är Johanna som talar om vad som ska sägas, och Maja typ säger inte emot:

"J: Ja det var väldigt chockartat så då, då kom vi överens om att vi skulle säga. Kommer
faktiskt inte ihåg allt är så rörigt men vi kom väl överens om att säga att Tove hade gått, att
Maja mådde illa och att jag hade bett Tove skulle gå tidigare den natten och att Tove hade
gått och att jag hade tagit hand om Maja som hade spytt och trillat i golvet, ja, och sen så kom
vi bara överens om att vi skulle säga som det var resten då, att jag åkte till Mc Donald´s och
att vi åkte, att jag åkte och skjutsade hem Maja direkt och sen var det inget mer med det.
F: Vem är det som säger det här?
J: Det är jag.
F: Det är du som säger det?
J: Ja.
F: Vad sa Maja då?
J: Ja hon höll med och repeterade liksom någon gång så där
"
//
"F: Mmm du sa förra gången att du och Maja kanske hade en baktanke om att ni redan på
vägen hem skulle slå Tove. Kan du berätta hur ni pratade kring det du och Maja och när
började ni prata om det?
J: Eh, det var, när vi hade kommit ut från Nöjet och jag hade pratat med poliserna då och jag
hade kommit tillbaka till Maja och sagt att dem inte ville lyssna på mig så, så började tanken
kanske väckas lite hos mig först så sa jag väl att vi kanske kunde vänta på Tove och att vi
skulle prata med henne men sen började väl tanken växa fram på något sätt att vi skulle kunna
fråga om hon ville följa med och prata och ja, liksom slå henne lite lätt, alltså inget på vägen
till mig då. Och sen tänkte vi att om vi gör det på vägen så kan vi bara gå därifrån sen, att det
inte behöver bli någon stor grej men vi, jag minns inte närmre, pratade inte så detaljerat om
det utan det var mer en flygande tanke så där.
F: Okej vem skulle slå Tove?
J: Det kom vi inte riktigt in på utan det var väl mer att vi sa att vi skulle slå, men vi kom
liksom inte fram till några detaljer eller på något sätt var eller hur eller så.
F: Okej så det var liksom inget ni hade bestämt att ni skulle slå henne på det här eller det
sättet eller?
J: Nej det var ganska, det gick ju väldigt fort också. Det var inget bestämt direkt så.
BF: Jag uppfattade, nu får du rätta om jag uppfattat fel, men jag uppfattar att den här tanken
den kom i ditt huvud?
J: Ja jag vet ju inte exakt vad som rörde sig i Majas huvud men jag uttalade väl det högt och
Maja hakade liksom på och instämde.
BF: Okej. På vilket sätt instämde hon så att säga?
J: Ja alltså, det är ganska diffust exakt men hon sa ju inte direkt emot utan hon höll ju med
och sa ja det gör vi när jag sa det, vi går mot min lägenhet och tar det på vägen så instämde
hon väl liksom att ja men det gör vi och så. Något sånt.
"

Kvinnorna satt i bilen 3.5 timme och pratade ihop sig bara ett antal timmar efter mord/likbärande.
Under den tiden så kom dessutom polisen dit och hade ett första förhör med kvinnorna åtskilda (varsin bil).
Inte ens efter det bröt den "oskyldiga" MH ihop när hon kom hem till sina föräldrar.

Var har jag skrivit att jag tror på allt som JJ säger?
Tvärtom vill jag hävda, jag har skrivit ett antal ggr att jag tror inte på JJ.s historia ang vad som utspelats i badrummet (lika lite som jag tror på att MH fått en blund i ögonen).
Jag tror att båda kvinnorna varit med från början till det bittra slutet av TT.s liv. Att avslöja att de var två mot en från början hade inte sett bra ut för någon av dem.
Citera
2023-12-14, 07:30
Medlem
sybels avatar
Citat:

AS:
"Tove och Maja då?

Maja:

J*ius:

"Förlåt"
"Jag är rädd"
(..)

Tänk så märkligt, att två tighta kompisar berättar för varandra vad de känner och tänker och tar parti för varandra när det blir tjafs!
Och till råga på allt trivs de tillsammans och är lojala mot varandra.
Huga!!

Ja, det måste vara ett unikt förhållande, "komplett livsfarliga ihop".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in