2023-10-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Kan meddela att vi precis spelade in det 13:e avsnittet. Avnsitt 12 och 13 är också skickade till Erik Stenhammar som ska klippa. Med tanke på att han ligger hemma och ojar sig med halsfluss och med andra ord har en hel del tid över kan ni nog räkna med att båda avsnitten släpps senast nästa vecka. Förhoppningsvis blir utgivningstakten mer jämn framöver.

Synd att Haveristernas fd klippare inte klipper längre, han var mycket än den de har nu!!
Senast redigerad av detblirsomdetblir 2023-10-27 kl. 13:07.
Citera
2023-10-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeroyJenkinz
Tja, med tanke på att det inte brukar ta så lång tid från inspelning till släpp så är det rimliga svaret på din fråga typ 0. Men hey, du som autist är ju expert på att analysera situationer där sociala interaktioner spelar in, vilket visat sig time after time i denna tråd.

Visst tycker du också att Haveristernas fd klippare var bättre än den de har nu??
Citera
2023-11-28, 09:42
Avslutad
Sitter och pusslar och dricker kaffe och lyssnar på avsnittet som kom igår. Måste bara säga att jag älskar Axel så mycket, han är den bästa människan i livet. Aldrig en tråkig stund.
Citera
2023-12-02, 13:39
Medlem
Sanna berättade i senaste avsnittet att hon aldrig tittar på SVT utan bara på Netflix och HBO. Blev inte direkt förvånad.
Citera
2023-12-09, 22:28
Medlem
postvagns avatar
Såååå...eftersom jag inte vill outa mig i deras facebookgrupp ställer jag frågan här istället.

Lady Dahmers totala meltdown på Instastories angående vad som händer i Gaza/Israel nu? Varför tar INGEN upp det i Facebookgruppen??? Hon har kritiserats förut, men det hon gör nu är verkligen

Länk till screenshots:
https://twitter.com/crj138/status/1732769719873142957

De brukar vara snabba på sånt här, men det är verkligen *tumbleweeds* på detta...
Citera
2023-12-09, 22:34
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Såååå...eftersom jag inte vill outa mig i deras facebookgrupp ställer jag frågan här istället.

Lady Dahmers totala meltdown på Instastories angående vad som händer i Gaza/Israel nu? Varför tar INGEN upp det i Facebookgruppen??? Hon har kritiserats förut, men det hon gör nu är verkligen

Länk till screenshots:

De brukar vara snabba på sånt här, men det är verkligen *tumbleweeds* på detta...
Det finns en tråd u facebokgruppen, där de skäller i kör på LD.
Citera
2023-12-09, 22:37
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det finns en tråd u facebokgruppen, där de skäller i kör på LD.

Är det den gamla? Tar de upp detta? Det är 288 svar till TS "Josef" och hur faaaaaan hittar man det nyaste?
Citera
2023-12-09, 22:42
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Är det den gamla? Tar de upp detta? Det är 288 svar till TS "Josef" och hur faaaaaan hittar man det nyaste?
Den här glider över till att handla om Lady Dahmer efter ett tag.
https://www.facebook.com/groups/621926561576206/permalink/1777532972682220/?ref=share
Citera
2023-12-09, 22:48
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Den här glider över till att handla om Lady Dahmer efter ett tag.
https://www.facebook.com/groups/621926561576206/permalink/1777532972682220/?ref=share

Tack!
Detta cementerar ju tyvärr min syn på att Facebook inte fungerar längre. Helt nya inlägg insprängda bland 6v gamla inlägg. Utan kontext eller förklaring.
Citera
2023-12-10, 07:59
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:

Länk till screenshots:

Man får hoppas att hennes uttalanden blir ett eget avsnitt. Dra dit henne och ställ henne mot väggen. Eller är det bara kul att snacka med henne när man får fika och prata karate? Också känt som världens tråkigaste avsnitt.
Citera
2023-12-10, 20:29
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Man får hoppas att hennes uttalanden blir ett eget avsnitt. Dra dit henne och ställ henne mot väggen. Eller är det bara kul att snacka med henne när man får fika och prata karate? Också känt som världens tråkigaste avsnitt.

Ja verkligen. Nej alltså avsnittet där hon var med var ju jävligt kass. Hon avsa sig allt ansvar och allt hatande hon sysslat med helt enkelt med att "äh man säger så mycket på internet va" och liknande. Men Haveristerna är ju inte kända för att vara skitbra på att trycka upp folk mot väggen när de är med i programmet (Lex Cissi Wallin).
Citera
2024-01-08, 03:58
Medlem
covid19sarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covid19sars

Haveristerna har hotat med att börja själva driva förtalsmål. Inget har hänt och inget kommer hända för den stora majoriteten av människor klarar att hålla sig på rätt sida lagen. De har inget case helt enkelt.
Skrev detta för snart ett år sedan. Allt som hänt är att de stämt nån finne i Malmö som ingen vet vet det är men som i Henkos febriga hjärna ska ha fått hjälp av Förtalsombudsmannen.

Vilka losers!

Ryktet säger att det är fler stämningar mot Haveristerna och IRM på gång! 🤠
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in