2023-12-09, 07:22
Medlem
timpanis avatar
Märkligt att vi haft två par hittills denna säsong där båda fattar pennan med vänster hand: Kücükaslans och Berggrens.
Citera
2023-12-09, 07:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Elekensa
Bedrövlig kombo på alla sätt. Men ingenting slår Franska Trion. Tveklöst det sämsta som gästat På Spåret.
Svårt att föreställa mig nåt mer själlöst än Melissa Horn. Utstrålning som en död fisk.

Franska trion är iaf roliga.
Citera
2023-12-09, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Varför ska bögar alltid spöka ut sig och se knasiga och uppföra sig likartat. Jämför GazLight från SVT.
Tillsammans med sitt fetto till kompis utgör de halva kvoten av avarter som måste inkvoteras/marknadsföras i stasitv.

Nog måste väl SVT ha en ansvarig utgivare för alla program som ser till att dylikt inte får förekomma? Nog måste man kunna vända sig till allmänna reklamationsnämnden när man utsätter oss tittare för något så vedervärt som den där avarten till människa som man utsatte oss tittare för igår. Trodde att lågvattenmärket var nått när man hade med negerkocken från NewYork men det fanns uppenbarligen värre individer. Vart är vi på väg?
Citera
2023-12-09, 07:53
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Ja, att ingen av dom tävlande gjorde kopplingen mellan FNL och Viet Cong förvånande mig också.

De är för unga.
Citera
2023-12-09, 08:59
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Varför ska bögar alltid spöka ut sig och se knasiga och uppföra sig likartat. Jämför GazLight från SVT.
Tillsammans med sitt fetto till kompis utgör de halva kvoten av avarter som måste inkvoteras/marknadsföras i stasitv.
Kallas "peacocking". Han är i desperat behov av uppmärksamhet. Hade varit bättre om Luuk låtsades som ingenting och inte kommenterade hans frisyr. Han hade då antagligen blivit så frustrerad att han inte hade kunnat hålla käften om det själv. "Men ser ni inte min knasiga frisyr?"
Citera
2023-12-09, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Di Levas ex måste vara sämsta deltagaren någonsin.

Är villig att instämma där nu när du säger det 😁
Citera
2023-12-09, 10:16
Medlem
Magnums avatar
Visst har de gjort både ledtrådarna och frågorna avsevärt enklare denna säsong? Senaste åren har det ofta varit rejält svåra sådana. De kanske fått en del kritik och ändrat.
Det är ju roligare för tittarna om man lyckas skrapa ihop alla fall tvåsiffriga poäng totalt. Även deltagarnas poängresultat måste ju varit rekordhöga detta år.
Sen är det antagligen även så att kändisarna tvekar att vara med när de riskerar att framstå som okunniga när det är för svåra frågor. Därav diverse okända "kändisar" som oftast är deltagare numera.
Senast redigerad av Magnum 2023-12-09 kl. 10:21.
Citera
2023-12-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Märkligt att vi haft två par hittills denna säsong där båda fattar pennan med vänster hand: Kücükaslans och Berggrens.

Märkligast är att ingen i den här tråden har antytt att det beror på inkvotering av en minoritet.
Citera
2023-12-09, 11:19
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankademiker
Är ingen prestige i att vara duktig nuförtin? Slarv med fakta (fel) från programledare och krystade ledtrådar. Valet av deltagare tycks beslutats för att roa (valda vänstermedia-"stjärnor" roar väl bara pk-folk) i konkurrens med Filip och Fredriks frågesport. Lindström gjorde poäng av att alla var unga.
Fast de är inte så unga egentligen. Jo, jämfört med Lindström är de yngre men allihop är 33-40 år. Bögen är äldst, även om han desperat försöker se ut och bete sig som en 25-åring.

Gårdagens avsnitt var för övrigt det sämsta jag sett. På Spåret är för övrigt inte vad det har varit. Mer lågbudget än någonsin.
Citera
2023-12-09, 11:35
Medlem
Bilgamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Visst har de gjort både ledtrådarna och frågorna avsevärt enklare denna säsong? Senaste åren har det ofta varit rejält svåra sådana. De kanske fått en del kritik och ändrat.
Det är ju roligare för tittarna om man lyckas skrapa ihop alla fall tvåsiffriga poäng totalt. Även deltagarnas poängresultat måste ju varit rekordhöga detta år.
Sen är det antagligen även så att kändisarna tvekar att vara med när de riskerar att framstå som okunniga när det är för svåra frågor. Därav diverse okända "kändisar" som oftast är deltagare numera.
Det är väldigt ojämnt. Förra gången tog jag alla resor på 10 poäng, men igår fixade jag bara Hongkong före de tävlande. Funchal hade jag aldrig hört talas om.
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Fast de är inte så unga egentligen. Jo, jämfört med Lindström är de yngre men allihop är 33-40 år. Bögen är äldst, även om han desperat försöker se ut och bete sig som en 25-åring.

Gårdagens avsnitt var för övrigt det sämsta jag sett. På Spåret är för övrigt inte vad det har varit. Mer lågbudget än någonsin.
Inte så unga, men ändå borde det ha varit lägsta medelåldern någonsin på deltagarna i gårdagens avsnitt.
Citera
2023-12-09, 16:05
Medlem
MrSokratess avatar
Kan inte ens minnas när jag tyckte att På Spåret var ett bra program, vilket jag gjort en gång i tiden.
Lik förbannat kollar jag på alla avsnitt trots att jag måste surfa samtidigt för att uthärda skiten.
Skjut mig!
Citera
2023-12-09, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Di Levas ex måste vara sämsta deltagaren någonsin.
Har Di Leva varit tillsammans med Läckberg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in