2023-12-07, 13:52
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag syftade på resten av säsongen. Och utifrån vad jag vet, så återstår det fler än 3 matcher.

Fast nu snackade ju inlägget som du besvarade tidigare om matcherna i december. Det borde du ha begripit.
Citera
2023-12-07, 14:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Klopp uttalar sig 🤣
https://www.youtube.com/watch?v=TGYiNRVcAjc

Såg flera motståndarfans gå i taket över det här. Att han "lurat folk" att han är karismatisk, han är egentligen en grinig narcissitisk jävel.

Jag orkar inte bry mig så noga. Journalisten gjorde ett skämt om Liverpools tidiga kickoffer, Klopp var inte på humör och hade uppenbarligen inga problem med att skapa dålig stämning om saken. Trevligt? Nej. Bra TV? Ja, säkerligen. Något att bry sig om? Nä.

Klopps agenda är att få färre tidiga kickoffer. Klaga på det som bestämts i syfte att få ett annat beslut nästa gång. Inte varit lyckosam så långt.

--------------------

Gällande Arsenal - Liverpool 23e kan jag se i framtiden:

Arsenal vinner: har ju sagt hela tiden att LiVARpool är ett korthus som bara haft tur, helt säker på att vi vinner ligan nu, COYG
Kryss: LiVARpool har tur och mutat FA, Arsenal var det klart bättre laget och förtjänade vinsten, helt säker på att vi vinner ligan ändå
Liverpool vinner: Vidriga LiVARpool har mutat FA, det skulle varit straff/rött kort/ingen straff/inget rött kort i den situationen, ett justitiemord och helt orättvist och en skandal, men helt säker på att vi vinner ligan ändå i maj och Liverpoolmaffian gråter härinne

Den här tråden är som ett avsnitt av världens mest förutsägbara såpa.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2023-12-07 kl. 14:24.
Citera
2023-12-07, 15:52
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Såg flera motståndarfans gå i taket över det här. Att han "lurat folk" att han är karismatisk, han är egentligen en grinig narcissitisk jävel.

Jag orkar inte bry mig så noga. Journalisten gjorde ett skämt om Liverpools tidiga kickoffer, Klopp var inte på humör och hade uppenbarligen inga problem med att skapa dålig stämning om saken. Trevligt? Nej. Bra TV? Ja, säkerligen. Något att bry sig om? Nä.

Klopps agenda är att få färre tidiga kickoffer. Klaga på det som bestämts i syfte att få ett annat beslut nästa gång. Inte varit lyckosam så långt.

--------------------

Arsenal vinner: har ju sagt hela tiden att LiVARpool är ett korthus som bara haft tur, helt säker på att vi vinner ligan nu, COYG
Kryss: LiVARpool har tur och mutat FA, Arsenal var det klart bättre laget och förtjänade vinsten, helt säker på att vi vinner ligan ändå
Liverpool vinner: Vidriga LiVARpool har mutat FA, det skulle varit straff/rött kort/ingen straff/inget rött kort i den situationen, ett justitiemord och helt orättvist och en skandal, men helt säker på att vi vinner ligan ändå i maj och Liverpoolmaffian gråter härinne

Obegripligt de gick i taket! Ganska förståeligt av Klopp passa på att opponera sig när tiden kom på tal. Lyfter han frågan själv kanske böter/avstängning väntar?
Visst var journalisten från Amazon Prime lite sarkastisk (inte enligt sig själv) Klopp sa för en tid sen att han från nu kommer gilla 12:30 (extremt ironiskt)..

Trots man såg till och hamna i Europa på torsdagar får man ändå lördag efter lördag. Finns absolut ingen sportslig rättvisa att Liverpool har lunchmöte så ofta där man måste äta middag innan 08.00.

Folk säger de vill se bra fotboll! Hur bra spelar man 12:30? Mot City såg man drogade ut vilket var var jag förutspådde.

Övertygad att Liverpool lyfter frågan så ofta de kan, man borde vägra spela tills andra är ifatt i antalet lunchmöten.

——
Tråden blir vad vi gör den till men du vet det inte är helt lätt att hoppa inlägg och läsa nästa.
För egen del blir det inlägg utan citering och ser och vet fler som valt den vägen.

23/12 är inte värt att lägga energi på, ännu!! 🤣
Citera
2023-12-07, 16:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

--------------------

Hahahahaha
Citera
2023-12-07, 16:26
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Det sorgliga med fans som lever uppe i det blå och som pratar om sitt lag som en ostoppbar maskin är ju att det blir negativ effekt för en själv oavsett hur det går. Vinner Arsenal ligan? Big deal, alla andra lag var ju tydligen "klasser sämre" så en PL titel betyder ju inte så mycket om ens lag är en maskin. Vinner Arsenal inte ligan? Då får man ta hån och s.k "hat" i månader efteråt eftersom man bröstade upp sig och överdrev hela säsongen. Sen kan jag ju själv tycka att om man nu är så stensäker på att ens lag vinner ligan, fan satsa allt du äger på det då. Hus, pengar på sparkontot, allt ska med. Det är ju ändå "givet" att det inträffar så varför inte tjäna lite pengar på det?

Hoppas Aston Villa gör en bra match på Lördag och nej det säger jag inte för att jag hatar Arsenal eller dylikt. Det hade dock varit roligt för tabellen som helhet och hade varit extra krydda om just Emery hade knäppt Arsenal på näsan. Efter 38 omgångar ser jag hellre Arsenal än City som segrare men det får gärna avgöras i sista omgången.
Citera
2023-12-07, 18:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahahaha
Zebrorna kommer bli käkade levande idag! West Ham ar massive everywhere we go!
Citera
2023-12-07, 18:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Zebrorna kommer bli käkade levande idag! West Ham ar massive everywhere we go!

Vadå för jävla zebror? Ska ni möta Juventus?
Citera
2023-12-07, 18:26
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vadå för jävla zebror? Ska ni möta Juventus?
Hade för mig att Spurs kallades för zebror men poänget är att ryssen kommer gråta efter matchen!
Citera
2023-12-07, 21:03
Medlem
Drickbacks avatar
Dags för FA ändra sin märkliga regel.

Om man spelar Europaspel onsdag kväll så är lör 12:30 inte möjlig att få men den regeln finns inte om man spelar ons kväll i PL.
Citera
2023-12-07, 21:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag syftade på resten av säsongen. Och utifrån vad jag vet, så återstår det fler än 3 matcher.

Men nej, jag fruktar inte varken Villa, Brighton eller Liverpool. Vi är klara favoriter mot samtliga av dessa tre.

Så du anser Arsenal som favoriter på anfield mot Liverpool ?

Senast Arsenal vann på anfield i PL var 2012, om jag inte missat någon match men otroligt svag statistik på anfield så jag kan helt enkelt säga att du har fel.

Kasta bort din extra kromosom nu.
Citera
2023-12-07, 23:10
Medlem
Skarparattarns avatar
Nej Fyfan vad man alltid får lida som spurs supporter
Citera
2023-12-07, 23:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Så du anser Arsenal som favoriter på anfield mot Liverpool ?

Senast Arsenal vann på anfield i PL var 2012, om jag inte missat någon match men otroligt svag statistik på anfield så jag kan helt enkelt säga att du har fel.

Kasta bort din extra kromosom nu.

Det är väl klart som korvspad att The Gunners är favoriter mot er på ett kokande Anfield?

Hur ska ni kunna ta en poäng ens? Ligans bästa defensiv som släppte in 3 mot Luton
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in