Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Såg flera motståndarfans gå i taket över det här. Att han "lurat folk" att han är karismatisk, han är egentligen en grinig narcissitisk jävel.
Jag orkar inte bry mig så noga. Journalisten gjorde ett skämt om Liverpools tidiga kickoffer, Klopp var inte på humör och hade uppenbarligen inga problem med att skapa dålig stämning om saken. Trevligt? Nej. Bra TV? Ja, säkerligen. Något att bry sig om? Nä.
Klopps agenda är att få färre tidiga kickoffer. Klaga på det som bestämts i syfte att få ett annat beslut nästa gång. Inte varit lyckosam så långt.
--------------------
Gällande Arsenal - Liverpool 23e kan jag se i framtiden:
Arsenal vinner: har ju sagt hela tiden att LiVARpool är ett korthus som bara haft tur, helt säker på att vi vinner ligan nu, COYG
Kryss: LiVARpool har tur och mutat FA, Arsenal var det klart bättre laget och förtjänade vinsten, helt säker på att vi vinner ligan ändå
Liverpool vinner: Vidriga LiVARpool har mutat FA, det skulle varit straff/rött kort/ingen straff/inget rött kort i den situationen, ett justitiemord och helt orättvist och en skandal, men helt säker på att vi vinner ligan ändå i maj och Liverpoolmaffian gråter härinne
Den här tråden är som ett avsnitt av världens mest förutsägbara såpa.
Obegripligt de gick i taket! Ganska förståeligt av Klopp passa på att opponera sig när tiden kom på tal. Lyfter han frågan själv kanske böter/avstängning väntar?
Visst var journalisten från Amazon Prime lite sarkastisk (inte enligt sig själv) Klopp sa för en tid sen att han från nu kommer gilla 12:30 (extremt ironiskt)..
Trots man såg till och hamna i Europa på torsdagar får man ändå lördag efter lördag. Finns absolut ingen sportslig rättvisa att Liverpool har lunchmöte så ofta där man måste äta middag innan 08.00.
Folk säger de vill se bra fotboll! Hur bra spelar man 12:30? Mot City såg man drogade ut vilket var var jag förutspådde.
Övertygad att Liverpool lyfter frågan så ofta de kan, man borde vägra spela tills andra är ifatt i antalet lunchmöten.
——
Tråden blir vad vi gör den till men du vet det inte är helt lätt att hoppa inlägg och läsa nästa.
För egen del blir det inlägg utan citering och ser och vet fler som valt den vägen.
23/12 är inte värt att lägga energi på, ännu!! 🤣