Citat:
Ursprungligen postat av
Kevin.elvis
Trodde aldrig denna dag skulle komma då jag tyckte att anti PK isterna skulle gå till överdrift men dagen då GTA VI trailern släpptes så bevisades det att det är ingen skillnad på anti woke och Woke människorna utan alla sidor gnäller över det minsta lilla.
Trailer berättade ju inte allt men Lucia känns som en ok karaktärer vill bara känna henne mer, plus mörkhyade har ju vart en central del i princip alla gta inte minst gta SA och tillomed GTA V. Dessutom fanns det Kvinnlig karaktär redan i gta 1.
Det jag var orolig över innan trailern var att dom skulle undvika att provocera folk men efter att ha sett trailern och reaktionerna så noterar jag: Rockstar havent lost their touch haha dom kränker både höger konservativa folket och moralkäringarna som ska vara gothetsknarkare 😅😁😅😁
Vad gäller storyn så hoppas jag på liknande känslomässigare som i RDR2 och varför inte lite inslag ifrån paret från natural born killers hihi
Så länge de kränker bägge sidorna och alla på ett satiriska, grovt och ibland rasistiskt sätt så är jag nöjd.
Det är liksom det GTA alltid gjort oavsett om de är mot vita, svarta, asiater, bruna etc etc..
Jag misstänker att det är hbtq-sekten som får ett fripass då de ryktades om att de inte skulle "slå" ner på vissa marginaliserade grupper i gta 6 och detta är nog transor. Synd att inte alla kan skämtas om/med men så länge det stannar vid dessa så är det ändå OK.