2023-12-05, 14:22
  #7633
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Värmande ord ☺️🙏

27,55 ÖRE? Förköp dig inte nu! Ska du tanka mera så vänta lite så får du den för under 10 öre!

2024 blir ännu ett dött år för oss anotoägare!
Du har tidigare sagt att du släpper Anoto 2024 om det inte har blivit något då senast. Gäller det fortfarande?
Citera
2023-12-05, 17:58
  #7634
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
27,55 ÖRE? Förköp dig inte nu! Ska du tanka mera så vänta lite så får du den för under 10 öre!

2024 blir ännu ett dött år för oss anotoägare!
Du har tidigare sagt att du släpper Anoto 2024 om det inte har blivit något då senast. Gäller det fortfarande?

Hmm, varför inte 😁 Skulle inte vara första snabba 100% jag gör om KAIT gör en order från Anoto.

Anoto Korea
Anoto Korea påbörjade utvecklingen av nästa generations penna som ersätter pennan AP701. Den
nya pennan är utformad för att möjliggöra massproduktion i stora volymer och för att förbättra dess formfaktor med mindre diameter och längd. Pennan är planerad att gå in i en massproduktion i
maj/juni 2024. En annan viktig funktion är DFM (Designed For Manufacturing). För att kunna
producera pennor större volymer i volym har vi lagt tid och kraft på att minska tillverkningskostnaderna genom att göra det enklare (mindre arbetskrävande) att tillverka och förbättra marginalen efter tillverkning.
Denna penna kommer att vara den huvudsakliga penna som kommer att användas av KAIT, samt en
ny lågprispenna för Livescribe.

Jag var lite yr förra gången, självklart är det Anoto Korea som levererar pennorna till KAIT 😅
Citera
2023-12-05, 18:29
  #7635
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Hmm, varför inte 😁 Skulle inte vara första snabba 100% jag gör om KAIT gör en order från Anoto.

Anoto Korea
Anoto Korea påbörjade utvecklingen av nästa generations penna som ersätter pennan AP701. Den
nya pennan är utformad för att möjliggöra massproduktion i stora volymer och för att förbättra dess formfaktor med mindre diameter och längd. Pennan är planerad att gå in i en massproduktion i
maj/juni 2024. En annan viktig funktion är DFM (Designed For Manufacturing). För att kunna
producera pennor större volymer i volym har vi lagt tid och kraft på att minska tillverkningskostnaderna genom att göra det enklare (mindre arbetskrävande) att tillverka och förbättra marginalen efter tillverkning.
Denna penna kommer att vara den huvudsakliga penna som kommer att användas av KAIT, samt en
ny lågprispenna för Livescribe.

Jag var lite yr förra gången, självklart är det Anoto Korea som levererar pennorna till KAIT 😅

Det räcker inte att pennan går att tillverka i stora volymer om den inte går att SÄLJA i stora volymer!

Anotos enda problem år efter år efter år är att intresset för deras produkter är i sammanhanget obefintligt och det finns inga tecken på att det är på väg att ändras.

Bolagsvärdet är undet 100 miljoner kronor, det är ett småskuttbolag vi kivas om!
Citera
2023-12-05, 21:34
  #7636
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Det räcker inte att pennan går att tillverka i stora volymer om den inte går att SÄLJA i stora volymer!

Anotos enda problem år efter år efter år är att intresset för deras produkter är i sammanhanget obefintligt och det finns inga tecken på att det är på väg att ändras.

Bolagsvärdet är undet 100 miljoner kronor, det är ett småskuttbolag vi kivas om!

Sicken uppsida 😊
Citera
2023-12-06, 08:23
  #7637
Medlem
alienfins avatar
Eleverna påvisar sämre och sämre resultat i över 40 länder. KAIT blir nog räddningen för många i utbildningen framöver i dagens allt mer digitaliserade värld ☺️🙏❤️
Citera
2023-12-06, 08:55
  #7638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Lita på dig som hatar Anoto? Nääää hahahaha, jag investerar inte på känslor...

👀 0,2xxx.....😂😅😂😅😮😂

Kronan nästa, trust me 😁
Hur blev det med detta då?

Trevlig dag!
Citera
2023-12-06, 08:58
  #7639
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Hur blev det med detta då?

Trevlig dag!

Köptillfälle?
Citera
2023-12-06, 09:29
  #7640
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Köptillfälle?

Nej tvärt om faktiskt, säljsignal.
Citera
2023-12-06, 10:36
  #7641
Medlem
alienfins avatar
Håller hårt i mina iaf 😅
Citera
2023-12-06, 14:00
  #7642
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Är du dum eller låtsas du bara? Gratis pennor 😅😅😅

"Nettoomsättningen under tredje kvartalet minskade med 21 procent till 14 MSEK (18). Samsung
Display är numer den huvudsakliga kunden inom affärsområdet OEM. Vi får en konsultavgift för att
anpassa vår skärmpenna ska kunna läsa skärmar från Samsung. Alla kostnader för anpassningen,
både kapitalutgifter (CAPEX) och personalresurser, kommer att betalas av Samsung, vilket innebär att
samarbetet inte kommer att innebära några ytterligare investeringar från Anotos sida."

Otroligt vilka lögner man försöker dra från baisse troll lägret 😅 0,2xx....tihi..

Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
👀 0,2xxx 🤡😅😅😅

Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
o Den 7 augusti höll Anoto en extra bolagsstämma för att godkänna försäljningen av
KAIT-aktier till Joonhee Won, VD för Anoto, och Jörgen Durban, styrelseordförande i
Anoto. Bolaget överlät 1 250 000 stamaktier i KAIT till Joonhee Won och 100 000
stamaktier i KAIT till Jörgen Durban till samma värdering som vid den närmast
föregående försäljningen av aktier i KAIT till externa investerare. Genom
transaktionerna erhöll Anoto 1 350 000 USD.

I princip insiderköp plus att båda köpte aktier på 0,60
för några mille. Jag tar rygg på king Won och chillar till nästa vår 😘 Fast kan ju komma nått långt innan också hehe

Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Nja.. Kronan hänger nog lösare vid rätt nyheter, lite tålamod till bara så ☺️😘

Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Ja tack och lov så man hinner få loss likvider att handla för på dessa nivåer. Trejdar friskt i ett par andra med hög omsättning och det går så pass bra att vill inte släppa dom än 😅
Ingen brådska, Anoto lär inte röra på sig på ett tag iaf så ni hinner med in också 😘
Här har vi ett LITET urval av Haussartrollets skriverier mellan Augusti och September månad i år.
Dessvärre fortsätter svadan i oförminskad styrka...

Trevlig eftermiddag!
Citera
2023-12-06, 14:59
  #7643
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rivet
Här har vi ett LITET urval av Haussartrollets skriverier mellan Augusti och September månad i år.
Dessvärre fortsätter svadan i oförminskad styrka...

Trevlig eftermiddag!

Gäsp... Vem har bråttom, skönt att chilla bara och låta saker och ting ha sin gång 😎
Why so obsessed 😅😅😅 Nervöst nu i baisselaget för man kan känna hur det bubblar under ytan nu i bolaget hehe
Citera
2023-12-06, 18:02
  #7644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Gäsp... Vem har bråttom, skönt att chilla bara och låta saker och ting ha sin gång 😎
Why so obsessed 😅😅😅 Nervöst nu i baisselaget för man kan känna hur det bubblar under ytan nu i bolaget hehe

Vad krävs det för att du ska inse att det aldrig funnits något att hämta i Anoto och aldrig kommer finnas? Är det en konkurs, eller finns det något före?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in