Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
27,55 ÖRE? Förköp dig inte nu! Ska du tanka mera så vänta lite så får du den för under 10 öre!
2024 blir ännu ett dött år för oss anotoägare!
Du har tidigare sagt att du släpper Anoto 2024 om det inte har blivit något då senast. Gäller det fortfarande?
Hmm, varför inte 😁 Skulle inte vara första snabba 100% jag gör om KAIT gör en order från Anoto.
Anoto Korea
Anoto Korea påbörjade utvecklingen av nästa generations penna som ersätter pennan AP701. Den
nya pennan är utformad för att möjliggöra massproduktion i stora volymer och för att förbättra dess formfaktor med mindre diameter och längd. Pennan är planerad att gå in i en massproduktion i
maj/juni 2024. En annan viktig funktion är DFM (Designed For Manufacturing). För att kunna
producera pennor större volymer i volym har vi lagt tid och kraft på att minska tillverkningskostnaderna genom att göra det enklare (mindre arbetskrävande) att tillverka och förbättra marginalen efter tillverkning.
Denna penna kommer att vara den huvudsakliga penna som kommer att användas av KAIT, samt en
ny lågprispenna för Livescribe.
Jag var lite yr förra gången, självklart är det Anoto Korea som levererar pennorna till KAIT 😅