2023-04-09, 14:46
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Jämför med att du placerar i en valuta med galloperande inflation, det funkar inte det heller.

Då lär gå all in bananas när Anoto står i 25 öre och ännu mer när de går under tio öre vilket du nu tror är lika osannolikt som när vi varnade dig för att kursen var på väg under en krona, det var tider det.

Anoto borde köra en omvänd split 1000:1 det vore väl kul med en kurs på 420 kr!

Behöver inte varna mig. Jag har köpt och sålt massor av ggr under tiden 😅
Citera
2023-04-09, 16:35
Medlem
alienfins avatar
Riktigt bra lösning med finansieringen dock. Vi behåller andelarna i KAIT som garanterat kan säljas för mkt större summor vid ett eventuellt genombrott i Emiraterna på regeringsnivå.
Klart vi hoppas man inte säljer av nått alls utan klarar av den stora tillväxten som kan komma framöver. Kan gå iom att man förhandlat till sig en gynnsam tillverkningslina.
Citera
2023-04-11, 08:13
Medlem
jack.danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Behöver inte varna mig. Jag har köpt och sålt massor av ggr under tiden 😅
Snacka om fingerspitzgefuhl! Att lyckas köpa o sälja ett papper som är ett blysänke på börsen och sitta relativt nöjd med affärerna, det är inte alla som lyckas med det konststycket!

Det skall du ha cred för! Såvida du inte är helt blåst och inte fattar att du har förlorat pengar
Citera
2023-04-11, 08:51
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jack.daniels
Snacka om fingerspitzgefuhl! Att lyckas köpa o sälja ett papper som är ett blysänke på börsen och sitta relativt nöjd med affärerna, det är inte alla som lyckas med det konststycket!

Det skall du ha cred för! Såvida du inte är helt blåst och inte fattar att du har förlorat pengar

Ähh, bara tradat med småposter ibland och det har inte bara gått neråt så att säga. Funnits massor med uppgångar under årens lopp. Tror på detta på sikt iaf och inte så långt borta från gavet trots allt. Behövs bara en KAIT order eller en bekräftad SAMSUNG deal så är man på banan igen, vi håller tummarna 😅
Citera
2023-04-11, 09:42
Medlem
Atamons avatar
Där blev det 0.3xx igen, kursen är nu LÄGRE än när supernyheten presenterades förra veckan, vad märkligt!...
Citera
2023-04-11, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Där blev det 0.3xx igen, kursen är nu LÄGRE än när supernyheten presenterades förra veckan, vad märkligt!...
Varför är det märkligt, det är ju Anoto
eller är du ironisk?
Citera
2023-04-11, 11:23
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bibendum8877
Varför är det märkligt, det är ju Anoto
eller är du ironisk?

Möjligen en gnutta ironi...
Lycka till med nyemissionen när man kan köpa aktierna billigare på börsen...
Citera
2023-04-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atamon
Möjligen en gnutta ironi...
Lycka till med nyemissionen när man kan köpa aktierna billigare på börsen...
Haha, ja emissionen lär ju inte bli av, inte företrädesdelen iaf såvida inte fånen hittar ett sätt att pumpa kursen
Citera
2023-04-11, 12:17
Medlem
Citat:
Haha, ja emissionen lär ju inte bli av, inte företrädesdelen iaf såvida inte fånen hittar ett sätt att pumpa kursen
Det var väl det man försökte med förra veckan.
Men det sket sig så att säga....

Trevlig dag!
Citera
2023-04-11, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hissen100
Skäms du inte nu när du har haft så fel! Läge att be om ursäkt, glöm inte att dra upp byxorna först😂😆🐷🐷🐷

Trevlig dag!
Som sagt jag skäms inte ett dugg men jag förstår att du gör det!

Trevlig dag!
Citera
2023-04-11, 13:21
Medlem
Atamons avatar
Citat:

Ja förra veckans pumpförsök ekade rätt ihåligt!
Citera
2023-04-11, 13:23
Medlem
alienfins avatar
Kan ju bli billigt att teckna vid ett bekräftat avtal från Emiraterna 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in