Folk tog vl lite vinster efter nstan 100% upp p en mnad 😂 Fortfarande +75% frn botten. Funderar p allvar om man ska g in i aktien igen, verkar bli fin volla igen framver. Och en VD som kpt p 0,12 🤪
Folk tog vl lite vinster efter nstan 100% upp p en mnad 😂 Fortfarande +75% frn botten. Funderar p allvar om man ska g in i aktien igen, verkar bli fin volla igen framver. Och en VD som kpt p 0,12 🤪
75% frn botten r ju en dres analys, vi serisa analytiker ser nedgngen p 99,9999999%.
Det r inte jag som r ut och r in hvdat att Anoto alldelrs snart kommer f ett stort genombrott.
Kursen har de senaste tio ren gtt precis som jag sptt och av de ver tv miljarder kronorna Anoto tagit in i nyemissioner blev det inget vrde fr aktiegarna.
Det r inte jag som r ut och r in hvdat att Anoto alldelrs snart kommer f ett stort genombrott.
Kursen har de senaste tio ren gtt precis som jag sptt och av de ver tv miljarder kronorna Anoto tagit in i nyemissioner blev det inget vrde fr aktiegarna.
Sjlvklart inte men enligt etablerade redovisningsmetoder s r kursen ner 100% sedan all time high. Och pengarna du pyttsat in i nyemissionerna ser du aldrig mer.
Galet vilken besvikelse det skulle vara hr p forumet om SAMSUNG Display implementerar Anotos Dot Pattern i sina skrmar. Lutar mer t att det blir av n att det inte gr det.
Sen att SAMSUNG inte r den enda som anvnder deras skrmteknik gr inte saken smre 😁
"Samsung flexible OLED displays
Samsung AMOLED displays
"Samsung is currently*producing over 300 million AMOLED displays in a year, used mostly in smartphones - such as Samsung's own*Galaxy S7*(and*S7 edge*) - but also in smartphones from*Gionee,*Meizu,*Acer,*HP,*Vivo,*Microsoft,*Len ovo,*ZTE,*Hisense,*Konka*and others. Samsung also produces large mobile OLEDs for*tablets,*laptops*and*monitors."
Following its initial flexible OLED production launch in 2013, and the huge success of its edge-type phones, Samsung is currently producing*around 9 million flexible OLEDs each month*to satisfy demand for the*Galaxy S7 edge*and its other flexible OLED products. Samsung has*reportedly*been chosen to supply 100 million flexible OLED panels to Apple's future iPhones."
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!