Citat:
Ursprungligen postat av
Ringhals3
Dra ut femårsgrafen, studera den, klia dig i huvudet och fundera på om kursen är på väg upp eller ner.
Nu skojar jag med dig, det har du nog förstått! Men okej, jag tittade på 5-års grafen så ser det givetvis förskräckligt ut. Företaget har varit ett sjunkande skepp sen många år tillbaka. Var faktiskt med när spliten kom och alla skrek: hallellujha! Sen bytte de ut VD från en skurk till en annan skurk - måste faktiskt säga så när hyllningen kom strax innan emissionen. MysVon hyllade aktien och blåljög fårskocken rakt i nylllet. Men jag och den store Alienfine förstod var skåpet skulle stå. Vi drog oss ur, samt klev in ibland som en kladdig porrnovell från 70-talet, vi satt där i våran hemsnickrade bubbla där drömmar och fantasier flödade.
Själv är jag ganska inskränkt, infantil och smått dum i huvudet. Men trads kan jag, likt den store hjälten Alienfine! Vilken man, vilken hjälte, vilken guru! Han är bäst, störst och underbar! Ibland när jag runkar, nu är jag pinsamt fånig och avslöjar nästan för mycket! Då tänker jag på Alienfine med hundratusen Anotoaktier i handen,iklädd leopardmönstrade kalsonger och står mitt i en gosskör och sjunger: Staffan var en stalledrängen!
Nu finns det väl ingen poäng att han skulle sjunga just den sången, men visst vore det fint? Jasså, nähä. Fy fasen vad ni är tråkiga! Då går jag väl ut i stallet och letar efter likasinnade.