Citat:
Ursprungligen postat av
hallalingen
Du och jag är nog ganska ensamma om att inte utmåla stackarn som psykopat, tack för det

Jag höjer honom inte till skyarna heller, han är inte nödvändigtvis den deltagare jag imponerats mest utav i programmets historia, även om jag faktiskt bara tittat sporadiskt vissa enstaka säsonger då och då.
Han verkar
möjligen va lite smått knepig, men inte så det sticker ut nåt särskilt. Snarare en ganska vanlig grabb av typen de flesta av oss jobbat med, kanske haft i kompisgänget i 20-årsåldern eller i klassen på gymnasiet. Psykopat och bla bla bla är ju ganska långsökt. Psykopat är faktiskt det sista jag skulle gissa på.
Sen är det är ju liksom en tv-produktion och inte en dokumentär… De sticker väl en tv kamera i ansiktet på honom, ställer ledande frågor (-Berätta för oss om din svartsjuka sida, snälla..) och sedan har vi ingen aning om vad de klipper bort och väljer att ha med.. Sen är han väl såklart lite nervös som vilken människa som helst, och de flesta människor på jordklotet har ju säkert ett uns av svartsjuka i sig i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
intedinkille
Här har ni en till som tycker det är överdrivet att kalla Erik för extremt svartsjuk eller psykopat. Jag tror det är vinklat och jag tycker synd om honom. Om jag var han skulle jag inte vara glad på produktionen.
Vinklat ÄR det, men vi vet ju såklart inte hur mycket det är vinklat.
Citat:
Ursprungligen postat av
hallalingen
Stackars grabb, bli totalt nersågad av människor han inte känner eller som känner honom, kallad psykopat mm, pga ett tv program som antagligen klipper och klistrar hej vilt för att det ska bli "bra tv".
Hade han varit en äkta psykopat hade han förmodligen lyckats vara liite charmigare på riktigt..