2023-12-04, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Varför skulle Securitas komma? Jag såg inte lajven, kan man se hennes lajv i efterhand någonstans?

Stämmer det att Emelie och chrille har varit på China Restaurange ikväll vid 19 tiden och att Emelie bjudit ut chrille på mat för över 500 spän? Så fall jävligt snällt. Han fick tydligen handla mat på ica för 1000 kr och välja vad han ville hon betalade så klart som vanligt. Chrilles pappa skulle bara veta vad emelie gör för chrille. Istället för att hata på henne.

Och nej securitas är aldrig hos Emelie. Emelie är säker.
2023-12-04, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Hennes hyresvärd bryr sig inte ett skit, pillerpundaren Bumbi har flertalet anmälningar på sig redan, samt klagomål från grannar

Tur man ej bor hos Ängelholmshem eller är granne med pundaren som gör som hon vill

Varför kallar du Emelie för pillerpundaren?

Svara ärligt?
2023-12-04, 21:33
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Stämmer det att Emelie och chrille har varit på China Restaurange ikväll vid 19 tiden och att Emelie bjudit ut chrille på mat för över 500 spän? Så fall jävligt snällt. Han fick tydligen handla mat på ica för 1000 kr och välja vad han ville hon betalade så klart som vanligt. Chrilles pappa skulle bara veta vad emelie gör för chrille. Istället för att hata på henne.

Emelie sa igår att hon inte hade fått några pengar från sin förvaltare och inte skulle få det på några veckor. Så jag tror inte det stämmer. Isf måste Emelie ha ett hemligt konto som inte förvaltaren vet om. Och det kan bli problem för Emelie. Men så dum är väl inte Emelie?

Och jag har sett Securitas hälsa på hos Emelie i lives förut så det stämmer nog inte. Det finns bevis på TikTok och Youtube.
2023-12-04, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag måste bara fråga, detta att hon skulle vara pillermissbrukare, finns det belägg för det? Jag har försökt hitta där hon verkar påverkad men hittar ett enda klipp där hon säger att hon tagit 2 citodin, det är väl ändå rätt långt ifrån ett pillermissbruk? Dricker hon ens någonsin alkohol?

Håller med? Varför anklagar Chrilles pappa emelie när det är hans son som farligast av alla!! Chrille pundade förr inte precis emelie. Och dessutom dricker inte ens Bumbi.

EMELIE ÄR LIV RÄDD FÖR CHRILLES DROGER!!!!
2023-12-04, 21:35
Medlem
Citat:

Om det stämmer att Emelie slösat bort så mkt pengar på en person som egentligen inte vill umgås med henne så är det ju fruktansvärt sorgligt.
Hon har hundratusentals kronor i skuld och den kommer öka när skatten ska in. Sparar hon så mycket hon kan?? Nej nej. Här köper vi den ena människan som låter sig köpas.

Emelie är aldrig säker. Hon har en enormt osäker inkomst från OF som kan ta slut när som helst. Utan den har hon absolut noll och ingenting.

När hon tvingas flytta kommer hon få hyra i andrahand eftersom hennes livssituation aldrig kommer ge henne ett förstahandskontrakt eller pengar till bostadsrätt.

Säker? Bahahahaha.
2023-12-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Emelie sa igår att hon inte hade fått några pengar från sin förvaltare och inte skulle få det på några veckor. Så jag tror inte det stämmer. Isf måste Emelie ha ett hemligt konto som inte förvaltaren vet om. Och det kan bli problem för Emelie. Men så dum är väl inte Emelie?

Och jag har sett Securitas hälsa på hos Emelie i lives förut så det stämmer nog inte. Det finns bevis på TikTok och Youtube.

JA! Självklart stämmer det. Klart Emelie har 3 konton men det visste förvalaren om och dem två samarbetar inget annat. Visst är Emelie smart jag känner henne mkt väl nästan så man kan tro att jag e Emelie. Men jag e bara hennes twinflame.

Men om bumbi vore smart skulle hon ju tagit ut 5000 idag? Vem vet det kanske hon har!😉
2023-12-04, 21:42
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
JA! Självklart stämmer det. Klart Emelie har 3 konton men det visste förvalaren om och dem två samarbetar inget annat. Visst är Emelie smart jag känner henne mkt väl nästan så man kan tro att jag e Emelie. Men jag e bara hennes twinflame.

Men om bumbi vore smart skulle hon ju tagit ut 5000 idag? Vem vet det kanske hon har!😉

Om jag vore Emelie skulle jag nog inte berätta för mycket för sin twinflame som skriver här i tråden som visar på hennes och hennes förvaltares intelligensnivå och skötsel av jobb. Allt kan sparas och skickas vidare till överförmyndarenheten, tingsrätten. Dom vill ju att Emelie ska få behålla förvaltare enligt korrespondens men dom.
2023-12-04, 21:44
Medlem
Citat:
Om jag vore Emelie skulle jag nog inte berätta för mycket för sin twinflame som skriver här i tråden som visar på hennes och hennes förvaltares intelligensnivå och skötsel av jobb. Allt kan sparas och skickas vidare till överförmyndarenheten, tingsrätten. Dom vill ju att Emelie ska få behålla förvaltare enligt korrespondens men dom.

Men Emelie och Överförmyndaren Tommy har redan pratat! Så allt e klart.

Det du inte vet.
Och du vet inte vad dem bestämt. Surt va?
2023-12-04, 21:46
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Men Emelie och Överförmyndaren Tommy har redan pratat! Så allt e klart.

Det du inte vet.
Och du vet inte vad dem bestämt. Surt va?

Och det vet du?
2023-12-04, 21:46
Medlem
Citat:

Emelie, Förvalare + Läkare har gott ihop mot dig/er för att rädda emelie från de onda.
2023-12-04, 21:53
Medlem
Citat:
Hon blir garanterat bannad. (:
Borde Nationalteatern även bli
2023-12-04, 22:41
Medlem
Citat:
Don't underestimate her.

~ She Know More Than She says ~
~ She Think More Than She Speaks ~
~ She Notice ~ More Than you Realize ~

Ärligt nu men både Bumbi, hennes Förvalatare + överläkare ligger ett steg för er nu. Så klart dem gör och kommer alltid göra. För dem lyssnar ju på Bergqvist klart, vad som är bäst för henne. Mer en så kommer inte vi säga.

Klart Emelie känner till alla orosanmälniningar och hon har ett gott samarbete nu med komunen som bara lyssnar och tillgodose emelie efter hennes behov. Fattar du väl?

Mvh

hej du, det trevligt att folk ändå försöker få emelie spelfri och kanske lägger upp en budget för henne. Men ärligt talat varför hon lägger hon tid på allt hat och samtidigt söker bekräftelse? Borde hon inte testa leva utan mobilen och test något mer produktivt som att måla.

emelie har pratat illa om andra obefogat på nätet samt tiggt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in