2023-12-04, 23:58
Medlem
Vad är det för fel på bumbans näsa? Det verkar klia mycket där. Tjackat för mycket?

När ska hon fatta att tofsen hon har får henne se ut som en hemlös?
2023-12-05, 00:22
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Varför kallar du Emelie för pillerpundaren?

Svara ärligt?
jo kära Emelie Bumbi din pajas, det ska jag berätta, för hon är en blandmissbrukare som använder receptbelagda läkemedel som inte är tillägnat dig, som du råkade visa och finns bevis på från dina lives där du många gånger är uppenbart påverkad av divererse saker, och har även erkänt det i dina lives, samt att andra missbrukare du hängt med har bekräftat det med när du glömt dina piller
står att läsa mera om dina äventyr i jakten på piller/ substanser i denna tråd tex

som du kanske vet så kliar det väldigt mycket, samt påverkar humöret and ger andra sidoeffekter som dålig hy, sömnsvårigheter etc och ett beroende

jag ska göra det lätt för dig -->

Blandmissbruk är ett substansmissbruk av kemiskt sett olika psykoaktiva preparat som olika narkotika och alkohol. Ofta används en drog som bas- eller huvuddrog med andra som komplement. Bevekelsegrunderna kan vara att minska biverkningarna av huvudmissbruket, för att uppnå synergieffekter (populärt uttyckt: ett plus ett blir tre) eller för att ersätta huvuddrogen när tillgången är bristfällig. Blandmissbruk är vanligast bland tunga narkomaner (intravenöst missbruk av amfetamin och heroin) men förekommer bland alla typer av substansmissbruk (även när alkohol eller cannabis är huvuddrog).[1
Senast redigerad av DayNite 2023-12-05 kl. 00:26.
2023-12-05, 00:30
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxen987
Nämen hoppsan bumbi.

” Vi alla vet att du bara e avensdjuk på mig.”

Vi vet att du är långt ifrån smart, men nu avslöja du verkligen dig själv. HAHAH åh, nästan gulligt hur dum du är😂
finns en orsak varför hela sverige skrattar åt blandmissbrukaren Emelie Bumbi, för hon är så oerhört korkad och bör sitta på hem så att hon får rätt vård, att hon vågar gå ut på gatan när det är mörkt är för mig ett under
2023-12-05, 02:26
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Hahaha skratta du* Men Emelie kan skratta sig lycklig Enda VÄGEN Till banken.😉

Ja du är ju iallafall nästan lika efterbliven som bumbi om inte annat alltså, det heter inte skratta sig lycklig utan skatta sig lycklig. 😂👍 tänka sig att gud lyckades skapa 2 stycken så pass maniska,pillriga,felstavade,schizo sinnesslöa idioter som er två, det går över mitt förstånd.

Haha underbart gulligt försök att få folk tro jag skulle betala 1krona för att vilja se den där psykospundaren, usch usch usch usch. ”Hon” är det vidrigaste jag har sett och då menar jag det!
Lukten av hennes otvättade fitta stinker igenom skärmen så vill inte veta hur det är i verkligheten.🤮

Otroligt pinsamt hur dålig du är på att stava och på att bygga upp meningar, du kanske borde sluta umgås med din twinsister så mycket då hennes efterblivna pillerpundar sida verkar smitta av sig på dig.
Helt jävla manisk.🤭

Känns nästan som du är en pillerpundare du med som försöker göra allt i sin makt för att få det att likna något annat.
Jag hade inte blivit förvånad om dina föräldrar är syskon, det hade förklarat ett och annat.

Bra att Chrille pappa läser i tråden och tar faktan till sig, då blir liksom detta arbetet inte förgäves!
Och det visar att han är en pappa med något innanför pannbenet och bryr sig om sin son.
Fortsätt så låt inte den här maniska pundaren få fäste i ert huvud med hjälp av hennes lögner och nonstop upprepande och hjärntvättande.

Fortsätt bry dig om din son och håll han borta från den vandrande mytomanen&pillerpundarn Emelie ”pundi” Bergqvist.

Folk som inte är helt jävla tappade ser ju verkligen vad detta smutset är för människa och vad svinet är kapabel till att göra. Är så trött på den här människan och om hon skulle få för sig att dessa inlägg får mig att sluta. Lycka till drottningen av dagcenter.
2023-12-05, 02:56
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Hej Carol**e
Hoppas allt är bra?😀🙏
Chrille och Chrilles pappa var hemma hos Bumbi ikväll. Det var därför Emelie inte var live eller Aktiv ikväll. Bara så du vet så Är Emelie och pappan till Chrille mkt goda vänner. Emelie kanske ska Fira Jul hemma hos Hans pappa för Chrille sa att hans pappa ville de & att dem är som
En familj.

Men där imot jag själv gillar inte Chrilles pappa för jag bor granne med han. Fett konstig man måste jag ju säga.

Vad lever denna Emelie i för psykos värld egentligen?
Hon kommer inte fira någon jul med dom vad fan snackar du om 😂😂😂😂😂😂
Sorgligt nog så tror jag idioten bränt så många broar att hon får sitta själv på julen.
Men själv på jul bör inte ens bumbi vara, men som man bäddar får man ligga gumman.
Möjligen Ali blir dit tjatad.

Emelie gillar inte Chrilles pappa för hans far ser förmodligen rakt igenom Emelie och vad hon är för något.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-12-05 kl. 03:02.
2023-12-05, 02:57
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Det var ju trevligt att du var hemma hos Bumbi i sommars 😘

Dags att öka på medicinerna nu lilla gumman 🤭🤡
Sprutorna är inget man bör hoppa över.

Jag menar kolla bara på bumbi hur skev hon är.
Så vill du väl inte sluta upp som?
2023-12-05, 05:57
Medlem
Citat:
- Hej alla Vi tror inte pigg pigg vi vet.🐷

- Vi vet alla här att du ljuger.

- Vi vet att du är hemligt förälskad I Bumbi, och att du inte fick ligga. Dessutom blockade bumbi dig bara därför du sur.

- Bumbiana Dumbi eller vad du kallar Emelies tvilling för blockade även DIG på hennes onlyfans hihi bara därför du surar nu erkän?

Tro gör man I kryrkan på rykten. Tro inte på piggelin Hahaha.
Vi alla vet att du bara e avensdjuk på mig.
De där är lögn det fattar alla. Pigpelt snortar där imot av hennes morsa dum som hon är.

Stakars Emelie kan man läsa lätt som en bok, hon skulle aldrig dråga hon som fick Chrille ren från skiten till och med och chrilles Kära pappa älskar Emelie för hon betalar och köper kläder och mat till Chrille när han ej fick lön. Jag vet för jag är emelies trilling syster 😆

Det finns absolut ingen orsak att vara avundsjuk på Bumbi.
Hade Bumbi inte varit en så vidrigt elak person, så hade det varit synd om den där elaka och ensamma människan.
Hon är så ensam att lives är det enda sällskapet hon har.
2023-12-05, 06:45
Medlem
Citat:
Don't underestimate her.

~ She Know More Than She says ~
~ She Think More Than She Speaks ~
~ She Notice ~ More Than you Realize ~

Ärligt nu men både Bumbi, hennes Förvalatare + överläkare ligger ett steg för er nu. Så klart dem gör och kommer alltid göra. För dem lyssnar ju på Bergqvist klart, vad som är bäst för henne. Mer en så kommer inte vi säga.

Klart Emelie känner till alla orosanmälniningar och hon har ett gott samarbete nu med komunen som bara lyssnar och tillgodose emelie efter hennes behov. Fattar du väl?

Mvh

Allt som Överförmyndarnämnden ska göra går genom Tingsrätten och blir allmän handling och kan begäras ut från Helsingborg tingsrätt via mail 😁
2023-12-05, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Det finns absolut ingen orsak att vara avundsjuk på Bumbi.
Hade Bumbi inte varit en så vidrigt elak person, så hade det varit synd om den där elaka och ensamma människan.
Hon är så ensam att lives är det enda sällskapet hon har.

Kan nog ändå tycka synd om henne trots det. Såg en live för inte så längesen, hon hade kommentarerna på, men ändå så skrev ingen. Hon satt där bara o väntade, som ett barn. Tänk att inte ha kommit längre när man är i medelåldern.
2023-12-05, 08:06
Medlem
Citat:
Jag hörde din bästis fick hämta dig på krogen i lördags för du var nerdrågad. Stackars vän. Hon fick bära upp dig för trappan. Sedan hade du tagit någon spruta tror hon sa Heroin.🤡
Vad har det med tråden att göra? Har du en utvecklingsstörning eller?

Riktigt trött på Emelies tantfrissa börjar jag bli nu. Inte ens en mor kan älska den där frisyren.
2023-12-05, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe
Kan nog ändå tycka synd om henne trots det. Såg en live för inte så längesen, hon hade kommentarerna på, men ändå så skrev ingen. Hon satt där bara o väntade, som ett barn. Tänk att inte ha kommit längre när man är i medelåldern.

Du kanske har missat att tokan blockar alla som råkar skriva, just en sak fel. Vissa dagar vill hon att följarna ska fråga hur hon mår en annan dag blir de blockade om de frågar det.
Hon blir aldrig nöjd.
Om man tar Chrille, så snackar hon ju då mycket skit om honom och kastar under bussen för jämnan.
Likadant med Ali, det är bara just när hon har nytta av någon hon är trevlig och normal

Hon vill ju inte ta emot hjälp från vården och
det verkar inte gå att tvångsvårda henne.
2023-12-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonTe

Hennes tittare vågar ju inte skriva något längre för man blir blockad av minsta lilla. Om en tittare ska gå och lägga sig och skriver "God natt" så blir Emelie arg, stänger av liven och blockar. I natt till exempel så började Emelie prata om psykisk ohälsa men hon blev så deppig av det och ville prata om annat. Så hon tvingade hennes tittare att komma på ett roligt samtalsämne. Någon frågade vad hon skulle hitta på till jul. Då blev hon arg och sade att det är självklart vad hon ska göra och att man inte ska fråga henne sådant för det är känsligt. Med följd av en förolämpning att personen som ställde frågan är dum i huvudet och liknande. En annan frågade om Emelie gillar hästar. Samma sak där, det fick man inte fråga om för hon har pratat om det en miljon gånger och "alla borde vid detta laget veta" att hela hennes fosterfamilj tävlar i ridsporter. Den personen var också dum i huvudet, tydligen. Emelie inaktiverar och blockar tittare titt som tätt!

Så är det synd om Emelie? Njaaa, jag tycker inte speciellt synd om någon som kastar ur sig att andra är dumma i huvudet när de vill vara snälla och prata med henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in