Citat:
Ursprungligen postat av
Nationalteatern1
Hahaha skratta du* Men Emelie kan skratta sig lycklig Enda VÄGEN Till banken.😉
Ja du är ju iallafall nästan lika efterbliven som bumbi om inte annat alltså, det heter inte skratta sig lycklig utan skatta sig lycklig. 😂👍 tänka sig att gud lyckades skapa 2 stycken så pass maniska,pillriga,felstavade,schizo sinnesslöa idioter som er två, det går över mitt förstånd.
Haha underbart gulligt försök att få folk tro jag skulle betala 1krona för att vilja se den där psykospundaren, usch usch usch usch. ”Hon” är det vidrigaste jag har sett och då menar jag det!
Lukten av hennes otvättade fitta stinker igenom skärmen så vill inte veta hur det är i verkligheten.🤮
Otroligt pinsamt hur dålig du är på att stava och på att bygga upp meningar, du kanske borde sluta umgås med din twinsister så mycket då hennes efterblivna pillerpundar sida verkar smitta av sig på dig.
Helt jävla manisk.🤭
Känns nästan som du är en pillerpundare du med som försöker göra allt i sin makt för att få det att likna något annat.
Jag hade inte blivit förvånad om dina föräldrar är syskon, det hade förklarat ett och annat.
Bra att Chrille pappa läser i tråden och tar faktan till sig, då blir liksom detta arbetet inte förgäves!
Och det visar att han är en pappa med något innanför pannbenet och bryr sig om sin son.
Fortsätt så låt inte den här maniska pundaren få fäste i ert huvud med hjälp av hennes lögner och nonstop upprepande och hjärntvättande.
Fortsätt bry dig om din son och håll han borta från den vandrande mytomanen&pillerpundarn Emelie ”pundi” Bergqvist.
Folk som inte är helt jävla tappade ser ju verkligen vad detta smutset är för människa och vad svinet är kapabel till att göra. Är så trött på den här människan och om hon skulle få för sig att dessa inlägg får mig att sluta. Lycka till drottningen av dagcenter.