2023-12-04, 12:18
Medlem
MMXXIIIs avatar
Minns hur sjukt det var när första trailern till GTA 5 kom. Och nu får man vara med om det igen! Helt otroligt faktiskt
Citera
2023-12-04, 12:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Officiell countdown till release:

https://www.youtube.com/live/FrexWMnHZYo?si=GXCtgXhzDn_RRhH_

Fantastiskt! Inväntar försnacket.
Citera
2023-12-04, 13:09
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Vill man uppleva GTA historien så finns det en rätt trevlig dokumentär på youtube.

Jag har än så länge inte kollat hela men första timmen är intressant.

https://youtu.be/poKPUS7pu5Y?feature=shared
Citera
2023-12-04, 17:24
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vill man uppleva GTA historien så finns det en rätt trevlig dokumentär på youtube.

Jag har än så länge inte kollat hela men första timmen är intressant.

https://youtu.be/poKPUS7pu5Y?feature=shared
Vilka minnen!

Jag minns när man satt med kompisar och lirade demot av första spelet i serien. Hur vi tävlade i vem som kunde road-ragea värst och överleva längst.
Citera
2023-12-04, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Vilka minnen!

Jag minns när man satt med kompisar och lirade demot av första spelet i serien. Hur vi tävlade i vem som kunde road-ragea värst och överleva längst.

Gouranga!

https://www.youtube.com/watch?v=S-tRdyV2j5k
Citera
2023-12-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
Minns hur sjukt det var när första trailern till GTA 5 kom. Och nu får man vara med om det igen! Helt otroligt faktiskt

Själv minns jag starkast första trailern till GTA 4. "Life is complicated. I killed people, smuggled people, sold people... Perhaps here, things will be different."

Något mäktigt med den.
Senast redigerad av Skogsvandring 2023-12-04 kl. 18:23.
Citera
2023-12-04, 18:56
Medlem
Flashbackatmes avatar
Gissar på att spelet kommer 2025
Citera
2023-12-04, 19:04
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme

När jag skapade tråden 2020 och skrev första inlägget

"Men när man läser längre ner i inlägget så känns det som om vi inte kommer att få se ett GTA VI tidigare än 2023, men jag hoppas jag har fel förstås!"

Delvis rätt om man tolkar att "Få se" och inte spela, så får vi ju faktiskt se det officiellt av R* i år.

Ska verkligen bli kul att se vad dom tar med i trailern och vad dom sedan låter oss se i nästkommande trailers, om jag inte minns fel fick vi ett flertal högupplösta bilder av GTA V innan de släppte själva spelet, skulle vara kul att ha lite sånt material att drömma sig bort till också.
Citera
2023-12-04, 19:12
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackatme

Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
När jag skapade tråden 2020 och skrev första inlägget

"Men när man läser längre ner i inlägget så känns det som om vi inte kommer att få se ett GTA VI tidigare än 2023, men jag hoppas jag har fel förstås!"

Delvis rätt om man tolkar att "Få se" och inte spela, så får vi ju faktiskt se det officiellt av R* i år.

Ska verkligen bli kul att se vad dom tar med i trailern och vad dom sedan låter oss se i nästkommande trailers, om jag inte minns fel fick vi ett flertal högupplösta bilder av GTA V innan de släppte själva spelet, skulle vara kul att ha lite sånt material att drömma sig bort till också.
RDR2 kom väl samma år som första trailern om jag minns rätt. Så inom ett år från nu kommer spelet om vi har tur.
Citera
2023-12-04, 19:19
Medlem
Detta är helt sjukt, blir bara mer och mer spänd för varje sekund som tickar.

Kan inte fatta att vi får en trailer imorgon.

It’s on!!!

Edit: Såg nu på Reddit att något snille lyckats luska fram längden på trailern. 1:31 ska den vara om det han hittade stämmer. Alltså hela 30 sekunder mer än RDR2s. Vilket innebär att det inte är en teaser utan en riktig trailer med antagligen mycket material. Jag hoppas verkligen att detta stämmer.
Senast redigerad av NonStopXXX 2023-12-04 kl. 19:24.
Citera
2023-12-04, 19:37
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Vilka minnen!

Jag tror jag spelade lite på GTA I men fastnade aldrig och sen var det nog inte förrän GTA III eller Vice City jag tog upp spelandet i serien igen.
Nu älskar jag det och klockan är ställd så man inte missar trailern imorgon. Är ute och åker så får försöka hitta ett ställe att parkera på och se vad som framkommer.

Kul att man som 50-åring fortfarande kan få vara ett barn på julafton ibland😀
Citera
2023-12-04, 19:43
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
RDR2 kom väl samma år som första trailern om jag minns rätt. Så inom ett år från nu kommer spelet om vi har tur.

Jag får känslan att man hållit inne med trailern längre denna gång för att verkligen sen kunna släppa spelet på utsatt datum. Jag gissar att spelet redan nu är mer eller mindre färdigt och att man nu går igenom allt för att finslipa och ta bort buggar.
Rockstar är väl ändå ett av de som verkligen släpper spel som är spelbara redan första dagen.

Rykten säger också att de har varit väldigt noga med arbetstider och för att inte skapa stress och folk som jobbar 24/7 så tror jag som sagt att spelet är näst intill släppfärdigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in