2023-12-04, 19:59
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jag får känslan att man hållit inne med trailern längre denna gång för att verkligen sen kunna släppa spelet på utsatt datum. Jag gissar att spelet redan nu är mer eller mindre färdigt och att man nu går igenom allt för att finslipa och ta bort buggar.
Rockstar är väl ändå ett av de som verkligen släpper spel som är spelbara redan första dagen.

Rykten säger också att de har varit väldigt noga med arbetstider och för att inte skapa stress och folk som jobbar 24/7 så tror jag som sagt att spelet är näst intill släppfärdigt.
Hoppas verkligen att din känsla stämmer! Det låter rimligt också.
Att spelet kommer detta år vore ju att hoppas för mycket, men det vore guld om det släpps de närmsta månaderna. Vi får se i morgon, ska bli så sjukt spännande!
Citera
2023-12-04, 20:22
Medlem
Trailern är tydligen 1 minut och 31 sekunder lång. Är väl lagom för en första trailer.

Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Detta är helt sjukt, blir bara mer och mer spänd för varje sekund som tickar.

Så kände jag inför äldre GTA trailers men nu är jag äldre och dessutom vet man att det är ett tag kvar tills man har spelet i handen. Så lite pirrigt bara men visst är trailern grym så blir det jobbiga månader/år framöver.
Citera
2023-12-04, 20:30
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Hoppas verkligen att din känsla stämmer! Det låter rimligt också.
Att spelet kommer detta år vore ju att hoppas för mycket, men det vore guld om det släpps de närmsta månaderna. Vi får se i morgon, ska bli så sjukt spännande!

Jag kommer inte spola igenom trailern, men man har nästan lust att kolla sista 5 sekunderna där det kommer upp en svart ruta med R* logo och ett release datum i stil med
"Grand Theft Auto IV (6)
PRE-ORDER NOW SPRING 2024
"
Citera
2023-12-04, 20:50
Medlem
Vad är oddsen att dom kommer ha denna låt i trailern?
The Weeknd - Blinding Lights
https://www.youtube.com/watch?v=4NRXx6U8ABQ

Hur många fake trailers som helst av spelet som haft just denna..
Citera
2023-12-04, 20:57
Medlem
Känns nästan lite overkligt faktiskt. Själva GTA 6 namnet är ju legendariskt, alla gånger man skämtat om att GTA 6 snart kommer.. men imorgon är dagen här där man får se vad Rockstar har kokat ihop.

Kommer ihåg när man första gången körde GTA 5, galen känsla var det. Hoppas på en mäktig trailer imorgon!
Citera
2023-12-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Känns nästan lite overkligt faktiskt. Själva GTA 6 namnet är ju legendariskt, alla gånger man skämtat om att GTA 6 snart kommer.. men imorgon är dagen här där man får se vad Rockstar har kokat ihop.

Kommer ihåg när man första gången körde GTA 5, galen känsla var det. Hoppas på en mäktig trailer imorgon!

Ja jag minns redan innan GTA 5 kommit ut, typ 1 vecka innan då några lyckats få spelet och streamade ut det via facebook live feeden, de streamers som streamade GTA V då blev sjukt populära under tiden, jag fick spelet vid release, minns att jag la upp lite via instagram med olika #GTA5 tags och fick hundratals gillningar, så hype är spelet och så hype kommer nog även detta bli om inte värre.
Citera
2023-12-04, 21:17
Medlem
MMXXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvandring
Själv minns jag starkast första trailern till GTA 4. "Life is complicated. I killed people, smuggled people, sold people... Perhaps here, things will be different."

Något mäktigt med den.
Jag var lite för ung när den trailern släpptes så har faktiskt aldrig sett den. Hoppas verkligen att det blir mäktigt denna gången också!
Citera
2023-12-04, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
Jag var lite för ung när den trailern släpptes så har faktiskt aldrig sett den. Hoppas verkligen att det blir mäktigt denna gången också!

Själv minns jag när denna härliga trailer släpptes

https://www.youtube.com/watch?v=yOzcbtsw_pQ
Citera
2023-12-04, 21:31
Medlem
Jag spelade första Gta runt jul 1997, var 13år då. Har spelat alla andra Gta efter det med. Spelar 5an ibland fortfarande.

Nu är jag 38år och har småbarn,villa och inte så mycket tid till att spela. Men när Gta 6 släpps så kommer jag se till att jag har en vecka ledigt/sjukskriven
Citera
2023-12-04, 21:40
Medlem
MortalDiseases avatar
Någon som har sett den där T-shirten som släpptes på GTA Online där Tischan ska ha en massa siffror på sig, några av siffrorna stämmer in på morgondagens datum 5 dec 23, sen fanns det andra siffror som var typ 4 april 2025 som det spekuleras i kan vara release datum. Men man hoppas ju såklart att det blir ett tidigare släpp.. 1252309 can be seen hidden in the code, which is obviously December 5, 2023, 9 AM
Senast redigerad av MortalDisease 2023-12-04 kl. 21:46.
Citera
2023-12-04, 22:35
Medlem
Har kört igenom alla gta från 3 till det nyaste! Fått 100 % och gjort allt värt att göra i spelen. Jag hoppas verkligen inte gta 6 kommer bli ett fiasko, men med tanke på all censur och pk nu för tiden så ser jag inte mycket hopp. Men hoppas såklart jag har fel!
Citera
2023-12-04, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OccultusMysterium
Själv minns jag när denna härliga trailer släpptes

https://www.youtube.com/watch?v=yOzcbtsw_pQ

Minnen.... året San Andreas släpptes var jag 12 år. Satan vad spelutvecklingen tagit stora kliv under dessa år.

Det här är varför jag är så förväntansfull, det får mig känna mig som 13-14 år igen när Xbox 360 på en HD-ready 32 tum platt-tv kändes ungefär lika mäktigt som en 120hz 65-tum tv gör idag. Tiderna förändras.
Senast redigerad av Skogsvandring 2023-12-04 kl. 23:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in