2023-11-14, 23:41
Medlem
Kalibreratkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
Var medlem fr 6-7 r sedan, trffade en del folk drifrn som gillade DS fr fr det var normbrytande och de kunde utvecklas och hitta information och likasinnade fr att inte knna sig onormal fr att de tnde p lite mer n missionren och doggy.

Man kunde prata med folk, byta ider och behvde varken skmmas eller tnka sig fr i det man sa tyckte och tnkte men jag sg redan p den tiden hur radikalfeminister och bokstavsmaffior tog mer och mer plats.

Har haft konto dr igen i ca en mnad, INGEN av de jag knde d eller har sporadisk kontakt med idag r kvar, medlemslistan i min stad har imploderat.. frn att ha fikatrffar och andra tillstllningar minst 1 gng i veckan till att det varit dtt i flera r.

Forumen r verfulla av regnbgspropaganda, manshat och vnstertrams dr minsta lilla antydan av konservativa tankar anmls, det har gtt s lngt att man blir anmld och varnad om man rkar sga man/kvinna fr att det r transfobiskt att anta kn..

gallerier r fyllda med screenshots dr medlemmar hngs ut och frljligas, skms och hatas.. fr att snubben hade mage att skicka ett privat meddelande, behvde inte ens vara ngot speciellt mer n frska f kontakt.. ven om ngra f frtjnar det, som att starta konversationen med att frga om hon r kt eller skickar kukbild t.ex.

kvinnor frklarar ppet sitt manshat, hur ckliga vi r och inte har ngot vrde samtidigt som de har galleri fyllt med bilder dr "pappa" har slagit henne s hon stora blmrken och ibland blivit piskad s det brjat blda och kommentarerna haglar om hur vackert och fint det r..

De visar upp hur de sjlvskadar sig sjlva och skriver i sina dagbcker med stolthet att de har psykiska besvr och sjlvklart r det mnnens fel.. virkar offerkoftan och fr medhll frn sina gelikar.

Darkside har totalt frfallit, det r inget annat n en grogrund fr politiskt extrema fanatiker, psykiskt sjuka och allmnt trasiga individer utan ngon som helst verklighetsuppfattning..

Det r jvligt svrt att frsvara ett internet fritt frn reglering nr sidor som dessa finns.

Vad hade darkside fr typer 10 r tillbaka? Var det alternativa mnniskor som typ gothare?
Citera
2023-11-28, 14:32
Medlem
Ja hrrni

DS r ett speciellt stlle. Men min erfarenhet r att det r s otroligt mnga trasiga mnniskor p det stllet. Den personen jag trffade sist fick jag i slutndan blockera p alla sociala medier osv. Har ven hnt innan. Massa issues och jag tror att ganska stor andel ska inte vara p DS alls utan istllet lgga tiden p rejl sjlvreflektion och samtalsstd. Kanske lter lite raljerande, men det r faktiskt ganska tragiskt.
Citera
2023-11-28, 15:06
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fausterino
Ja hrrni

DS r ett speciellt stlle. Men min erfarenhet r att det r s otroligt mnga trasiga mnniskor p det stllet. Den personen jag trffade sist fick jag i slutndan blockera p alla sociala medier osv. Har ven hnt innan. Massa issues och jag tror att ganska stor andel ska inte vara p DS alls utan istllet lgga tiden p rejl sjlvreflektion och samtalsstd. Kanske lter lite raljerande, men det r faktiskt ganska tragiskt.

Kan du frtlja om din upplevelse var som man eller kvinna?
Citera
2023-11-29, 10:37
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fausterino
Ja hrrni

Hller helt med. Mycket viktigt att gra sin due diligence innan man inleder en relation med ngon drifrn.

Gr man det kan man dock ven likt en blind hna hitta unika korn man fr fantastiska upplevelser med.
Citera
2024-01-16, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meloneusk
Nu r jag ingen kvinna s kan inte verifiera eller dementera. Men har tnkt lite i samma banor, framfrallt vad gller saker som findom/paypigs/slavar etc.
En teori som kanske stmmer p somliga, r att dessa snubbar sllan eller aldrig ftt uppmrksamhet eller trffat s mycket tjejer. Drav har dessa kinks vuxit fram fr att ge dem ngon form av relation.

Jag har sjlv under senare r ftt en allt starkare lust att testa bdsm och framfrallt som sub/switch. r ingen supermodell, men ser helt ok ut och haft hyfsat mycket brudar genom ren. S kanske r jag helt fel ute i denna teori. Dock s r jag mer inne p de mildare kinksen. Har ingen lngtan att g i koppel p stan eller leva som slav 24/7.

Njae vet jag inte om jag kper helt. Tror det har mycket att gra med barndomen och trauman samt genetik. Borderline/histrionisk personlighetsstrning gr att folk har lttare att g mot snt hr... Desto trasigare dom r desto trasigare saker gr dom.
Citera
2024-01-17, 20:41
Medlem
Slackoffs avatar
Detta lr vl vara Darkside folk och "klubben" lr vl vara en del av Darkside.
(FB) Tv egna fretagare vldtog kvinna grovt, bda fr lnga fngelsestraff (jan 2024)
Citera
2024-02-19, 21:31
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
100% DS dr mn hatas, hngs ut fr att sedan ha ett galleri dr den knda feministen suger en basig dildo och eller ngon DS tant " gr pappa stolt, kldd som en liten flicka med napp"

fr att sen hyllas av sina feta DS medsystrar som ven dom hatar mn med bilder dr dom har "pappas hand" i fittan och r en duktig flicka

men fan ta dig om du skriver till dom, dit svin!

Rtt mnga roliga syftningsfel i ditt inlgg men jag hller helt med dig i sak.
Citera
2024-02-28, 18:27
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rashygien
Jag kan inte regga ett nytt konto eller terstlla lsenordet p mitt gamla. Har inte skrivit ngot elakt eller opassande. Ngon annan med samma problem?

Det beror troligen p dumpens senast fynd en viss WILCOX som agerar medlare i BDSM kretsar i Ume.
Det fr verhuvudtaget inte diskuteras p DS, enligt kllor s bannas folk som nmner det och trdar
i deras forum som tar upp problemet tas bort i rask takt.

Vad r viktigast DS ? Skydda pedofiler eller skydda barn ??
Ta diskussionen istllet fr att kra ned huvudet i sanden.
Citera
2024-02-28, 18:30
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Det beror troligen p dumpens senast fynd en viss WILCOX som agerar medlare i BDSM kretsar i Ume.
Det fr verhuvudtaget inte diskuteras p DS, enligt kllor s bannas folk som nmner det och trdar

Det viktigaste r alltid att ktkuken ska f sitt, viktigare n bde barn och pedofiler.
Citera
2024-02-28, 22:41
Medlem
Rashygiens avatar
Citat:

Allts wow, trodde inte det gick s lngt upp i hierarkin. Hur lnge tror du det blir s hr? Eller blir det hr ddsstten som gr att de gr under jorden och stnger ner sidan fr gott?
Citera
2024-02-28, 22:55
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Vad r/gr en medlare i BDSM-sammanhang?
Citera
2024-03-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Vad r/gr en medlare i BDSM-sammanhang?

Jag antar att nationalizten88 refererar till ett inlgg p DS (som ven diskuterades i dumpen trden) dr man belyste att det fanns ngon typ av konflikt mellan bdsm grupperna i Ume. Personen skulle agera som medlare mellan grupperna vid det mte dr man skulle diskutera konflikterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in