2023-11-26, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tackar, som Embla påpekar så har hon normala saker att säga, det som är onormalt är röstläget kombinerat med den där naiva blanka blicken som gör att man misstänker skruvar lösa

Daniel heter en skallig Nordman-bonde
Nån Marina pratar om en sjö
Han motfrågar om sjön innehåller fiskar!
Fiskar! (bekräftelse) skjuta! älskar jag
Tyvärr motfrågar han inte skjuta fiskar?
innan hon hunnit svara skjuta lerduvor gärna..
https://imgbox.com/YhiC4fB1
Man måste rycka rejält i spöt för att få fisken att flyga upp ur vattnet vidare upp i luften
så att en kollega snabbt kan skjuta av lerfisken

I senaste av Kärlek åt ingen berättar Daniel om sitt hjärtfel, och kör det enklaste & mest
uppskattade av kvinner tricket från Neil Strause's "The game" (Bonniers läkarbok) när han erkänner med den karaktäristiskt ömtåliga hjärtsjuka blicken att han kan ha valt henne för att hon är distriktssjuksköterska vid kommunen och skulle kunna rädda livet på honom ifall han skulle råka hamna under skördetröskan?.

För som kvinnlig distriktssköterska hade jag eventuellt där identifierat att han snarare behöver få dejta en kvinnlig hjärtkirurg som kan utföra ett akut klaffbyte i halmen i åsnans bås ifall olyckan skulle vara framme,
även om man så klart kan vilja investera i kortare relationer med patienter som dejtande yrkeskvinna, och man tar alltid med sig jobbet hem ändå! han blir som en hankatt som hon kan rädda hela 7 gånger till från nästa delgivande infarkt, det kan bli många år tillsammans!
Dina maniska associationer förvirrar mig. Det var vingelhuvudet som dejtar Mimmi i BSF som fick mig att undra, det andra programmet ser jag inte. Att citera mig då är högst opassande.
2023-11-26, 17:57
Medlem
Crapmagics avatar
"När Lina kom in med den stora röda klänningen kände jag ett stort pirr"

Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Dina maniska associationer förvirrar mig. Det var vingelhuvudet som dejtar Mimmi i BSF som fick mig att undra, det andra programmet ser jag inte. Att citera mig då är högst opassande.
Jag försökte göra dig intresserad genom denna högst passande lockfågel
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-26 kl. 18:27.
2023-11-26, 19:30
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jobbade hon inom produktionen först eller började hon jobba där efter att hon själv varit bonde i programmet?
Hon jobbade på radiohalland innan programmet gick o sedan som nån kommunikatör på länstyrelsen.
Sedan några år i produktionen.

Mimmi verkar väl inte heller försörja sig på jordbruk o Jens har säkert jobb på annat håll iallafall på vintern. Struts-Micke har väl stor spannmålsodling, strutsarna är väl bara en hobby som får stor del i programmet.
2023-11-26, 19:36
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tack för infon

Nu tänker jag därför bryta det träliga dödläget i tråden rörande Erik, genom att slänga in Kärlek åt ingen postning så nu kommer Dialektiker som tycker att jag är för pratig måsta stå ut med dubbelposter från mig

Jag tror inte på att Tom är bonde! här går dom ju lätt under radarn eftersom det är ingen gård som behöver besökas, jag tror han är en sol och vårare baserat på hans kroppsbyggnad

Linda framstår maskulin jämte honom på den här bilden
https://imgbox.com/ktdgDTiJ där han står i alldeles för trång skjorta, slajmade skor & skinny jeans och skyddar könsdelarna med mjölkarhänderna hur ska han orka klämma om en spene som mjölkbonde när man är såhär tanigt byggd? han är alltså inte bögen i årets säsong!!!

Nån som vet btw ifall det varit några killar? som har varit hästbönder? tidigare säsonger före årets bög

Jag auktioner ut Emma 21 för att öka tittarantalet av KÅI, se här! rätta maskulina halsen och neandertalare ansiktsdragen https://imgbox.com/aT7N1AfW
https://imgbox.com/5DjwMxQJ

Tycker Emma verkar vara en tjusig tjej, på mig hade hon inte behövt tjata så länge.
2023-11-26, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Hon jobbade på radiohalland innan programmet gick o sedan som nån kommunikatör på länstyrelsen.
Sedan några år i produktionen.

Mimmi verkar väl inte heller försörja sig på jordbruk o Jens har säkert jobb på annat håll iallafall på vintern. Struts-Micke har väl stor spannmålsodling, strutsarna är väl bara en hobby som får stor del i programmet.
Var bor Struts-Micke ?
2023-11-26, 22:23
Medlem
Men Danieles nya tjej som kom!! Herregud säger jag bara! Hon måste ju har ju ha haft missbruksproblem eller nåt ?
2023-11-26, 22:27
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Förlåt men jag trodde det handlade om Oskar Bonde som sökte en fru.
Är detta något nytt TV program?
2023-11-26, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men Danieles nya tjej som kom!! Herregud säger jag bara! Hon måste ju har ju ha haft missbruksproblem eller nåt ?
Ja jisses, man undrar ju tankarna gick när man tyckte det var en bra idé att ta in henne som ett extra tillskott?!
2023-11-27, 01:19
Medlem
pigwidgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quetion
Är det ingen mer som reflekterat över att det filmas i två olika hus o efter en snabb googling bor Jens i ett villaområde? Har han brudarna i pappa/morfars hus o ger sken av att vara bonde, men egentligen är det ett luftslott o han är en vanlig desperat glesbygdspojk?

Jens pappa bor på gården, Jens bor i ett annat hus en bit därifrån(där de äter frukost bla)
2023-11-27, 01:24
Medlem
pigwidgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Nu vill jag veta mer!! Spoiler kommer upp via pratbubblan med 3 prickar när du skriver ett svar.

2023-11-27, 01:26
Medlem
pigwidgeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pigwidgeon
Jens pappa bor på gården, Jens bor i ett annat hus en bit därifrån(där de äter frukost bla)

Vill också tillägga att trots att det är Jens far som bor på gården, så är det Jens som tar hand om den, djuren och spannmålet, han spenderar endast nätterna i sitt eget hus. Kommer ta över gården helt.
2023-11-27, 05:40
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Förlåt men jag trodde det handlade om Oskar Bonde som sökte en fru.
Är detta något nytt TV program?
Påminde väldigt mycket om en tjej som jag TROR BondeRoger hade på gården för ett tiotal år sedan, Helene. Kan det vara samma tjej tro?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in