Citat:
Dina maniska associationer förvirrar mig. Det var vingelhuvudet som dejtar Mimmi i BSF som fick mig att undra, det andra programmet ser jag inte. Att citera mig då är högst opassande.
Tackar, som Embla påpekar så har hon normala saker att säga, det som är onormalt är röstläget kombinerat med den där naiva blanka blicken som gör att man misstänker skruvar lösa
Daniel heter en skallig Nordman-bonde
Nån Marina pratar om en sjö
Han motfrågar om sjön innehåller fiskar!
Fiskar! (bekräftelse) skjuta! älskar jag
Tyvärr motfrågar han inte skjuta fiskar?
innan hon hunnit svara skjuta lerduvor gärna..
https://imgbox.com/YhiC4fB1
Man måste rycka rejält i spöt för att få fisken att flyga upp ur vattnet vidare upp i luften
så att en kollega snabbt kan skjuta av lerfisken
I senaste av Kärlek åt ingen berättar Daniel om sitt hjärtfel, och kör det enklaste & mest
uppskattade av kvinner tricket från Neil Strause's "The game" (Bonniers läkarbok) när han erkänner med den karaktäristiskt ömtåliga hjärtsjuka blicken att han kan ha valt henne
för att hon är distriktssjuksköterska vid kommunen och skulle kunna rädda livet på honom ifall han skulle råka hamna under skördetröskan?.
För som kvinnlig distriktssköterska hade jag eventuellt där identifierat att han snarare behöver få dejta en kvinnlig hjärtkirurg som kan utföra ett akut klaffbyte
i halmen i åsnans bås ifall olyckan skulle vara framme,
även om man så klart kan vilja investera i kortare relationer med patienter som dejtande yrkeskvinna, och man tar alltid med sig jobbet hem ändå! han blir som en hankatt som hon kan rädda hela 7 gånger till från nästa delgivande infarkt, det kan bli många år tillsammans!
Daniel heter en skallig Nordman-bonde
Nån Marina pratar om en sjö
Han motfrågar om sjön innehåller fiskar!

Fiskar! (bekräftelse) skjuta! älskar jag
Tyvärr motfrågar han inte skjuta fiskar?
innan hon hunnit svara skjuta lerduvor gärna..
https://imgbox.com/YhiC4fB1
Man måste rycka rejält i spöt för att få fisken att flyga upp ur vattnet vidare upp i luften
så att en kollega snabbt kan skjuta av lerfisken
I senaste av Kärlek åt ingen berättar Daniel om sitt hjärtfel, och kör det enklaste & mest
uppskattade av kvinner tricket från Neil Strause's "The game" (Bonniers läkarbok) när han erkänner med den karaktäristiskt ömtåliga hjärtsjuka blicken att han kan ha valt henne

För som kvinnlig distriktssköterska hade jag eventuellt där identifierat att han snarare behöver få dejta en kvinnlig hjärtkirurg som kan utföra ett akut klaffbyte

även om man så klart kan vilja investera i kortare relationer med patienter som dejtande yrkeskvinna, och man tar alltid med sig jobbet hem ändå! han blir som en hankatt som hon kan rädda hela 7 gånger till från nästa delgivande infarkt, det kan bli många år tillsammans!