2023-08-03, 20:39
Medlem
NyaHenriksss avatar
Japp ny video och nya datum.
Måndag, kanske tisdag eller onsdag.
Med hans falska påstående i färskt minne betyder det att han ingenting vet och att det kommer gå flera veckor till med värdelöst babbel och inget händer. Men fortsätt gärna swisha så han kan köpa lite mat för christers pengar!
Citera
2023-08-05, 14:56
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Jepp, Flashback får passa sej, så snart Cykelmössan är fritagen så skall Konstapeln först störta UD och dess Ambassader därefter stänga ner Flashback. Givetvis kommer det att bli omkostnader så vi får öppna våra konton och Swisha 💰📲 Charlatanen.

Nu håller CS på och "massanmäler" ArkivX videor tydligen.

Citat:
@ArkivX 11 hours ago
SHA 70 sitter nu och massanmäler mina videor, gör det samma med hans! Säg åt YouTube att han sysslar med bedrägerier, för det är ju sant!

SHA 70 verkar inte ha någon bra koll på tuben, är det något som man ser ner på så är det folk som sitter och anmäler videor för att de får kritik.
Citera
2023-08-05, 15:34
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nu håller CS på och "massanmäler" ArkivX videor tydligen.

SHA 70 verkar inte ha någon bra koll på tuben, är det något som man ser ner på så är det folk som sitter och anmäler videor för att de får kritik.

Jag anmäler alltid shas undermåliga videokreationer, samt tummen ner.
Citera
2023-08-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag anmäler alltid shas undermåliga videokreationer, samt tummen ner.
Saken, eller den sk SHA 70 är en hora av värsta sort, de efterblivna följare som swishar sina sista surt förvärvade slantar och får äta sin beska kålsoppa i Röda Korsets soppkök jublar.
Fy fan för skinkryttaren i Thailand, vilket svin
Citera
2023-08-13, 01:09
Medlem
olasvenssons avatar
Vad tjänar SHA70 pengar på, undrar många? SHA har under många år exporterat USB stickor. Han skickar USB stickor till Sverige och till andra europeiska länder. Troligtvis med hög förtjänst. På 90-talet var SHA helt emot Internet. Idag råder det dock andra tongångar...
Större kappvändare än SHA får man leta efter.

Han tjänar inga pengar på SWISH.
Citera
2023-08-16, 01:46
Medlem
"Vi var 50 meter från Christer!" heter en video på Youtube nyligen av SHA 70.
Någon som sett den och kan berätta om det är uppseendeväckande innehåll i Calles video?

Öystein Rönne verkar förbannad på Calle och det som framkommer i den nämnda videon. Här exempel på vad Rönne i sin video "# 834 - Den enfaldige batongkonstapeln i Hua Hin" säger om SHA 70:
Citat:
Jag beklagar alla er som skänkt pengar till denne skojare i tron att "rädda" Christer.
Citat:
Den enfaldige batongkonstapeln i Hua Hin
Citat:
Den här falska papegojpolisen, papegojförsäljaren.
Citat:
Den här tunnelbanepolisen...
Varför dessa nedsättande ord från Öystein om Calle?

Personerna Linus Noremalm och Denny Abrahamsson har för nån vecka sen gjort ett klipp som heter "Uppdatering kring konstapelns utredning"...med bl.a. personen Tim Borgqvist som verkar ha en hel del att säga om SHA 70...
Noremalm pratar bl a om att det "är nån på Swebbtube som hjälpt konstapeln och censurera...". Han säger att "de inte kan lita på att grejer kan ligga på Swebbtube".
Hur ligger det till med detta? Vad har Linus Noremalm för belägg? Vad är borttaget och varför i så fall?
Senast redigerad av Inte-fascist 2023-08-16 kl. 01:49.
Citera
2023-08-17, 16:52
Medlem
Barry-The-Phantoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-fascist
Öystein Rönne verkar förbannad på Calle och det som framkommer i den nämnda videon. Här exempel på vad Rönne i sin video "# 834 - Den enfaldige batongkonstapeln i Hua Hin" säger om SHA 70:Varför dessa nedsättande ord från Öystein om Calle?

Tror Öystein lackade ur när Schillander kallade honom tågbiljettklipparen. Papegojförsäljaren och bedragaren är Öysteins senaste namn på SHA 70. Är det någon av hobbydissidenterna som är på SHA 70s sida? Övriga, Sheriffen, Tim Sweden, Linus mfl har ju mer eller mindre förklarat SHA 70 krig.

Öysteins senaste, # 836 - Nättrollen röks nu ut! Inte minst alla "Batongpoliskonton": https://swebbtube.se/w/r71VgimDBrGHrQPUEAA5RT
Citera
2023-08-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barry-The-Phantom
Tror Öystein lackade ur när Schillander kallade honom tågbiljettklipparen. Papegojförsäljaren och bedragaren är Öysteins senaste namn på SHA 70. Är det någon av hobbydissidenterna som är på SHA 70s sida? Övriga, Sheriffen, Tim Sweden, Linus mfl har ju mer eller mindre förklarat SHA 70 krig.

Öysteins senaste, # 836 - Nättrollen röks nu ut! Inte minst alla "Batongpoliskonton": https://swebbtube.se/w/r71VgimDBrGHrQPUEAA5RT

Han kommer med en ny rapport i kväll kl 19 om läget kring CB's försvinnande
Citera
2023-08-17, 19:35
Medlem
olasvenssons avatar
https://www.youtube.com/watch?v=BJzMmmyMUGo

https://imgur.com/a/6dUb20e

SHA70 säger: Tar paus när CB fri.

Går papegojförsäljaren under jorden när CB släpps fri från behandlingshemmet. Försäljaren kanske skäms?
Citera
2023-08-17, 20:37
Medlem
Swishhoreri på hög nivå av skinkryttaren i Thailand
Citera
2023-08-17, 21:15
Medlem
Han ser ut som: hur ska jag ta mig ut ur det här? Inga lån från CB. Jag kan klara mig genom att lägga upp SVT filmer från 30-talet.
Citera
2023-08-18, 01:08
Medlem
olasvenssons avatar
Varför bor SHA 70 i Thailand? Han har tydligen stora skulder i Sverige. Polis, kronofogden och SÄPO jagar honom. SHA flyttade till Thailand för att kunna leva billigt. Billigt boende, billig mat och billigt det mest. Huruvida SHA är fikus eller inte vet man inte exakt. Huruvida SHA gillar barn eller inte vet man inte exakt.

Vi vet att SHA och Cykelmössan bor nära varandra. SHA bor i Thailand och mössan bor på Filippinerna. I dessa länder är barnprostitution vanligt förekommande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in