2023-10-25, 17:44
Medlem
Hegamons avatar
Efter att jag titta på SHA 70:s"När ljuger en mytoman?" här: https://www.youtube.com/watch?v=ZEtAFZegKCQ&t=2015s så fick jag intrycket att den fd lokföraren och fd säkerhetschefen hade lurat till sig pengar i Svensk Lokförarförening SLFF och att saken blivit polisanmäld. Vilken hal en, tänkte jag om Öystein. Samma med han Tim, intrycket jag fick var att Tim skapat ett lurendrejarföretag som liknade ett pryamidspel och lurat skjortan av CB inklusive flera privatpersoner på ett snick-snacke-projekt i USA.

Utifrån reportaget i FAKTA FUNNA I VERKLIGHETEN om CS & CB.s uppenbara lögner! här: https://www.youtube.com/watch?v=62Z1Q1qQCQ8, så tror jag ej på att det är sant. Jag tror alltså ej längre på att Öysten lurat någon förening på pengar. Jag tror heller inte Tim lurat någon i ett företagar-scam.

Kan det vara så enkelt, att CB ej vill det blir officiellt att han sägs varit på Bridges of Hope? Eftersom sha 70 ej heller vill medge CB varit där. Exempelvis säger Sha 70 att Dalbin fantiserar, när han kommit med bild på porten till Bridges of Hope och säger det är Bridges of Hope som har adressen där. Motiv till att inte vilja kännas vid att eventuellt varit inne på Bridges of Hope, att det är skamligt på något vis.

Eftersom migration Office på Filipinerna säger att CB ej lämnat Filipinerna under perioden han varit försvunnen. Så kan det peka i riktning att CB ej säger som det är, till just Rönne som han inte verkar vara förtjust i eftersom CB verkar anse att Rönne och Tim snokat i hans privata liv.
Senast redigerad av Hegamon 2023-10-25 kl. 18:27.
Citera
2023-10-25, 18:34
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Efter att jag titta på SHA 70:s"När ljuger en mytoman?" här: https://www.youtube.com/watch?v=ZEtAFZegKCQ&t=2015s så fick jag intrycket att den fd lokföraren och fd säkerhetschefen hade lurat till sig pengar i Svensk Lokförarförening SLFF och att saken blivit polisanmäld. Vilken hal en, tänkte jag om Öystein. Samma med han Tim, intrycket jag fick var att Tim skapat ett lurendrejarföretag som liknade ett pryamidspel och lurat skjortan av CB inklusive flera privatpersoner på ett snick-snacke-projekt i USA.

Utifrån reportaget i FAKTA FUNNA I VERKLIGHETEN om CS & CB.s uppenbara lögner! här: https://www.youtube.com/watch?v=62Z1Q1qQCQ8, så tror jag ej på att det är sant. Jag tror alltså ej längre på att Öysten lurat någon förening på pengar. Jag tror heller inte Tim lurat någon i ett företagar-scam.

Ett PRAKTFIASKO av Tjockisen Tim och Öystein!

Här får de folk att tro på vad de sagt, de hintar i veckor om att den 25e då kommer bomben som ska blåsa både Cykelmössan och Batongpolisen all världens väg men absolut NOLL nytt, NOLL bevis mot CS och CB, bara en massa dravel!

Nej TT och R ni två herrar har nu gjort er till fullständigt åtlöje för alla vilka väntat tålmodigt på er bomb. Skylla på att Dalbin är sjuk, det har han varit länge, men iofs något måste ni ju skylla på, jag kan ta gift på att ni inte kommer att avslöja någonting överhuvudtaget heller om ett par dar, då kommer ni säga att ni minsann är inte lika låga som Batongpolisen och därav avslutar ni pajkastningen, dvs lägger över allt på CS.

Ang Batongpolisens video igår så kanske han verkligen har varit i Manila, att det verkligen har varit en rättegång, för bevis det hade han, vilka ni saknade fullständigt, bara ett massa dravel kom ut ur er.

Jag hade iofs på känn att inget skulle komma fram idag, skrev även det tidigare och jag hade helt rätt, Tjockisen Tim, han är inget annat än en snackgubbe!
Citera
2023-10-25, 18:57
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix

Här får de folk att tro på vad de sagt, de hintar i veckor om att den 25e då kommer bomben som ska blåsa både Cykelmössan och Batongpolisen all världens väg men absolut NOLL nytt, NOLL bevis mot CS och CB, bara en massa dravel!

Nej TT och R ni två herrar har nu gjort er till fullständigt åtlöje för alla vilka väntat tålmodigt på er bomb. Skylla på att Dalbin är sjuk, det har han varit länge, men iofs något måste ni ju skylla på, jag kan ta gift på att ni inte kommer att avslöja någonting överhuvudtaget heller om ett par dar, då kommer ni säga att ni minsann är inte lika låga som Batongpolisen och därav avslutar ni pajkastningen, dvs lägger över allt på CS.

Ang Batongpolisens video igår så kanske han verkligen har varit i Manila, att det verkligen har varit en rättegång, för bevis det hade han, vilka ni saknade fullständigt, bara ett massa dravel kom ut ur er.

Jag hade iofs på känn att inget skulle komma fram idag, skrev även det tidigare och jag hade helt rätt, Tjockisen Tim, han är inget annat än en snackgubbe!

Deras video var ju inte själva bomben utan mer försvarstal mot storpotätens senaste video.
Bomben får vi tyvärr vänta på.
Citera
2023-10-25, 19:00
Medlem
Videosamtal med Rönne och CB

https://www.youtube.com/watch?v=FcmV...nLinusNoremalm

Del 2 kommer imorgon
Citera
2023-10-25, 19:11
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Deras video var ju inte själva bomben utan mer försvarstal mot storpotätens senaste video.
Bomben får vi tyvärr vänta på.

Kommer inte bli någon bomb, varken imorrn eller nästa dag, eller vilken kommande dag som helst.

TToR började tveka även nu, de hade minsann pratat med ex poliser och andra om honom, det var verkligen allvarliga saker, vilka de egentligen inte hade tänkt använda.
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-25 kl. 20:00.
Citera
2023-10-25, 21:10
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HamaX
Videosamtal med Rönne och CB

https://www.youtube.com/watch?v=FcmV...nLinusNoremalm

Del 2 kommer imorgon

Christer Bigander gör comeback 2 av 2 är ute redan idag här:
https://www.youtube.com/watch?v=R9ZC1pGng2c
Senast redigerad av Hegamon 2023-10-25 kl. 21:31.
Citera
2023-10-25, 22:57
Citat:
Christer Bigander gör comeback 2 av 2 är ute redan idag här:
https://www.youtube.com/watch?v=R9ZC1pGng2c

Nu är Batongpolisen stekt!

Antar att CS och CB planerade detta tillsammans och delade på alla Swish som kom in till SHA70, så varför Skithögen från Hua Hin åkte till Manila var väl för att dela pengar med Cykelmössan.

Vilken jla sinnessjuk story 😂.
Citera
2023-10-26, 00:26
Medlem
Citat:

Antar att CS och CB planerade detta tillsammans och delade på alla Swish som kom in till SHA70, så varför Skithögen från Hua Hin åkte till Manila var väl för att dela pengar med Cykelmössan.

Vilken jla sinnessjuk story 😂.

Haha ja detta är SINNESJUKT borde fan bli en pjäs på Dramaten. CB mytomanen från Manilla som är ”mångmiljonär ” & framgångsrik affärsman behöver ha youtube pengar varje månad för att överleva , det är de han egentligen säger . Kronkalle med 3 Milj obetalda fordringar i Sverige drar på så det sjunger om det med terrornäste, livvakter , droger allt som han sätt i James Bond & vad händer? Hans följare köper det & swishar honom 😂. Rönne klär
Av mytomanen där & då har dom inte ens släppt ”bomben”.

I övrigt tycker jag det är dåligt av rönne & Tim att inte släppa videon på utsatt tid för dalbin är sjuk, videon lär väl vara klar redan? Så vad fan ska låtsas juristen sitta med då för?. Den enda personen i denna soppa som verkar skaplig är fan rönne annars är allihopa dårar 😂värst är iallfall CB & CS utan konkurrens, Bergmark ligger väl tätt inpå där med sina rövarhistorier om Estonia mm.
Citera
2023-10-26, 00:52
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Haha ja detta är SINNESJUKT borde fan bli en pjäs på Dramaten. CB mytomanen från Manilla som är ”mångmiljonär ” & framgångsrik affärsman behöver ha youtube pengar varje månad för att överleva , det är de han egentligen säger . Kronkalle med 3 Milj obetalda fordringar i Sverige drar på så det sjunger om det med terrornäste, livvakter , droger allt som han sätt i James Bond & vad händer? Hans följare köper det & swishar honom 😂. Rönne klär
Av mytomanen där & då har dom inte ens släppt ”bomben”.

I övrigt tycker jag det är dåligt av rönne & Tim att inte släppa videon på utsatt tid för dalbin är sjuk, videon lär väl vara klar redan? Så vad fan ska låtsas juristen sitta med då för?. Den enda personen i denna soppa som verkar skaplig är fan rönne annars är allihopa dårar 😂värst är iallfall CB & CS utan konkurrens, Bergmark ligger väl tätt inpå där med sina rövarhistorier om Estonia mm.

Helt klart, även en film funkar, ett första förslag på rollbesättning, Iprenmannen kan spela Bigander, Edward Blom spelar Tjockisen Tim.

😂

Ja du, vilket gäng, Rönne är väl den enda normala människan bland alla dessa dårar, iofs kan jag faktiskt tycka att Denny oftast är rätt är okej också.

Sant, mycket dåligt att de inte höll sitt ord med den 25e!
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-26 kl. 00:55.
Citera
2023-10-26, 01:01
Skithögen från Hua Hin siktade mot 11000 prenumeranter sa han i senaste videon, men tyvärr din Luffare, siffran sjunker istället 🤡.
Citera
2023-10-26, 03:44
Medlem
RyskSponsors avatar
Citat:
Eftersom migration Office på Filipinerna säger att CB ej lämnat Filipinerna under perioden han varit försvunnen. Så kan det peka i riktning att CB ej säger som det är, till just Rönne som han inte verkar vara förtjust i eftersom CB verkar anse att Rönne och Tim snokat i hans privata liv.
Att det verkar vara just så är ju närmast en självklarhet. Det räcker med att lyssna på hur Rönne agerar i senaste samtalet med Bigander. Direkt otrevlig, aggressiv, uppblåst och ful stil Rönne kör med där. Finns det någon annan som ens skulle delta i ett sådant samtal? De flesta hade nog klippt av Rönne, avbrutit samtalet eller bett om dra åt helvete. Christer var ändå kvar, var tillmötesgående och svarade efter förutsättningarna (Rönnes sjukt dryga, kaxiga och högfärdiga uppträdande) på förvånansvärt många frågor.

När man hör SHA70:s senaste program på tuben förstår man också en del av vad som sannolikt ligger bakom Rönnes bisarra stil och frågor i samtalet med Bigander. Man får också en hint om varför Linus och Denny agerar oroligt, nojigt, dumt pretentiöst och förvirrat i sina program CB gör comeback del 1 och 2 igår.
Senast redigerad av RyskSponsor 2023-10-26 kl. 03:49.
Citera
2023-10-26, 04:05
Medlem
RyskSponsors avatar
Citat:

Fiasko, ja. Ett antal personer har nu fått sina fiskar varma: det vill säga Öystein, Tim, Linus och Denny. Uppenbart varför dessa nätfigurer har försökt köra den knäppa agenda de har gjort gentemot SHA 70 och CB. SHA 70:s senaste berättelse och uppgifter i sitt program "När ljuger en mytoman? Hvergang!" kan inte vara roligt att höra för dessa personer. Genom SHA70:s program får man bland annat en ganska tydlig förklaring och inblick i varför personerna i fråga varit så besatta av att skitsnacka som de varit och agerat så stolligt som de gjort.
Citat:
Tvärtom. SHA 70 - och även CB - är de som inte är stekta. Snarast de andra i sammanhanget som gjort bort sig.
Citat:
Ursprungligen postat av Riktigarocco
Rönne klär Av mytomanen där & då har dom inte ens släppt ”bomben”.
Skitsnack givetvis. Rönne betedde sig sjukt störigt och gjorde bort sig i samtalet med CB. Om du ser SHA70:s senaste program fattar du bättre rörande helheten.
Citat:
Ja du, vilket gäng, Rönne är väl den enda normala människan bland alla dessa dårar, iofs kan jag faktiskt tycka att Denny oftast är rätt är okej också.
Rönne är ju den minst "normala" av de inblandade, bara att höra när han snackar. SHA 70 har inte mycket till motstånd där egentligen. Lär bli intressant med det rättsliga i framtiden, det som SHA 70 nämnde en del om i programmet igår... Denny är en historia för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in