2023-11-17, 09:30
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skribentminimum
Just det ja, den där hemsidan har ju tagit bort "andra åsikt" kolumner från flesta recensioner. Det blev en sjua, jag tror det var chefredaktörens åsikt då.

Står ju 9 & enligt de röstat 9.3 ?
Citera
2023-11-17, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Står ju 9 & enligt de röstat 9.3 ?
Aa.
Men vad bra, är ändå förvånad över att det var en 9a där.
Deras minuspoäng är lite väl brutal däremot. Men då förstår man hur lite påverkan massa minuspoäng kan ha på ett gta 6 i helhetsbetyget. Det vore ju faktiskt omöjligt ändå om inte recensionärer enbart utgår från hur de trivdes helt enkelt. Man blir faktiskt irriterad utav den skyhöga produktionskostnadens arbete runtomkring angående en ovärdig karaktär ändå.
Senast redigerad av Skribentminimum 2023-11-17 kl. 09:53.
Citera
2023-11-17, 20:25
Medlem
MortalDiseases avatar
Vad tror ni, är det lönt att köpa hem ett PS5 nu under BF, eller mer värt att vänta på ett PS5 PRO, om man enbart ska lira GTA VI?
Citera
2023-11-17, 20:35
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Vad tror ni, är det lönt att köpa hem ett PS5 nu under BF, eller mer värt att vänta på ett PS5 PRO, om man enbart ska lira GTA VI?
Vänta till PRO kommer, antagligen nu innan jul, så kommer jag göra 🙂
Citera
2023-11-17, 20:59
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Vänta till PRO kommer, antagligen nu innan jul, så kommer jag göra 🙂

Hade också för mig att det skulle släppas snart, iofs gjorde jag bara en simpel googling och fick fram

"As previously mentioned, citing sources aware of the development, Insider Gaming reports that the PS5 Pro will launch sometime in late 2024.11 okt. 2023"
Citera
2023-11-17, 22:32
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Hade också för mig att det skulle släppas snart, iofs gjorde jag bara en simpel googling och fick fram

"As previously mentioned, citing sources aware of the development, Insider Gaming reports that the PS5 Pro will launch sometime in late 2024.11 okt. 2023"

Frågan är om vi kommer se GTA 6 innan dess. Själv spelar jag på pc så lär få vänta ett år till även om det nu för tiden borde gå fortare då datorer och konsoler blir mer och mer liknande komponenter.
Själv blir det en ny dator inför släppet men väntar tills jag vet vad som kommer krävas.
Citera
2023-11-18, 00:26
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Frågan är om vi kommer se GTA 6 innan dess. Själv spelar jag på pc så lär få vänta ett år till även om det nu för tiden borde gå fortare då datorer och konsoler blir mer och mer liknande komponenter.
Själv blir det en ny dator inför släppet men väntar tills jag vet vad som kommer krävas.

Ja man kan ju hoppas att GTA kommer ut hösten 2024 i alla fall, fast jag ser det inte som en omöjlighet att det dyker upp 2025.

Ja jag får se hur jag gör, kanske uppgraderar komponenter på datorn, fast jag köper alltid ny konsol då ett GTA spel släpps, bara för att kunna lira just det spelet vid release.
Citera
2023-11-18, 01:01
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ja man kan ju hoppas att GTA kommer ut hösten 2024 i alla fall, fast jag ser det inte som en omöjlighet att det dyker upp 2025.

Ja jag får se hur jag gör, kanske uppgraderar komponenter på datorn, fast jag köper alltid ny konsol då ett GTA spel släpps, bara för att kunna lira just det spelet vid release.

Det är väl enligt rykten planerat att släppas mellan April 24 - Mars 25 så vem vet. Än så länge är det som sagt bara gissningar pga de planerade ökade vinsten som bolaget räknar med just under denna period.
I början av december får vi säkert veta lite mer då en trailer är tänkt att släppas. Någon sa också att info skulle komma denna vecka men ingen vet när eller vilken typ av info.
Citera
2023-11-18, 01:05
Medlem
Har dom gått ut med någonting om vad för nyheter man kan vänta sig?
Citera
2023-11-18, 08:16
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x3mt
Har dom gått ut med någonting om vad för nyheter man kan vänta sig?

Nix, inget alls mer än att det ska komma någon form av trailer i början av december. Gissningsvis den 7/12 då det är någon typ av mässa eller annat då.
Vad som ska komma denna vecka är det inget sagt om alls.
Citera
2023-11-18, 10:05
Medlem
QuackyDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Går rykten att det kommer utspela sig i vice city har jag hört
Skulle gärna velat ha en feature för att åka till de olika stora städerna! Hade varit coolt!
Men hade gärna tagit Vice City om det erbjuds!
Citera
2023-11-18, 20:50
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stee-vo
Vet inte riktigt vad du menar med primärt PVE, det är väl alla GTA? GTA online är sin egen grej.

Och det kommer utspelas i Vice City, det är väl mer eller mindre redan bekräftat från läckorna.
Du förstår inte vad primärt pve betyder? Även om du förklarade. Är väl medveten om att det har varit så hittills, betyder det att det per automatik alltid kommer vara så tänker du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in