2026-07-12, 21:19
Medlem
Rumpkorvens avatar
Man vill ju att de släpper en gameplay-trailer snart. Mer information. Det är väldigt tyst...
Citera
2026-07-12, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Man vill ju att de släpper en gameplay-trailer snart. Mer information. Det är väldigt tyst...

Otroligt tyst. 4 månader kvar till release och inte en enda ny trailer på 14 månader. Bara några bilder för nån månad sedan.
Citera
2026-07-13, 00:14
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Otroligt tyst. 4 månader kvar till release och inte en enda ny trailer på 14 månader. Bara några bilder för nån månad sedan.
Mycket märkligt. Men det kommer väl. Spelet skulle ju ha släppts för över ett år sedan, så något måste de väl kunna visa upp nu?
Citera
2026-07-13, 09:20
Medlem
swebarbs avatar
Ja udda dom inte släppte en riktig gameplay trailer i samband när man kunde förboka spelet.
Citera
2026-07-18, 12:57
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Det är nog bara en tidsfråga, vad gissar ni på för månad för gameplay trailer?

Jag gissar på AUGUSTI
Citera
2026-07-26, 13:15
Medlem
MortalDiseases avatar
Har ni förbeställt spelet eller väntar ni tills slutet av oktober eller dagarna innan i november?

Hade det varit ett fodral innehållandes en fysisk skiva hade jag nog redan förbeställt det, men just nu känner jag ingen stress då det är digitalt, det känns snarare som en förlust att förbeställa nu och ligga ute med pengar (även fast det inte är några större pengar och räntan knappt spelar någon roll) så gör jag det av ren princip.
Citera
2026-07-27, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Har ni förbeställt spelet eller väntar ni tills slutet av oktober eller dagarna innan i november?

Hade det varit ett fodral innehållandes en fysisk skiva hade jag nog redan förbeställt det, men just nu känner jag ingen stress då det är digitalt, det känns snarare som en förlust att förbeställa nu och ligga ute med pengar (även fast det inte är några större pengar och räntan knappt spelar någon roll) så gör jag det av ren princip.

Jag tänkte förbeställa, tills jag hörde att det inte fanns en fysisk skiva i fodralet, då passade jag!
Och då kan jag lika väl vänta tills det kommer på Steam!
Citera
2026-07-27, 07:12
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag tänkte förbeställa, tills jag hörde att det inte fanns en fysisk skiva i fodralet, då passade jag!
Och då kan jag lika väl vänta tills det kommer på Steam!

Kommer nog ta sin tid innan spelet släpps på steam då rockstar kör med sitt eget i första hand.
Jag inväntar också PC-släppet.
Citera
2026-07-27, 10:26
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease

Kommer köpa spelet digitalt samma dag spelet släpps. Ingen vits köpa en fysisk plastlåda utan skiva
Citera
2026-07-27, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Kommer nog ta sin tid innan spelet släpps på steam då rockstar kör med sitt eget i första hand.
Jag inväntar också PC-släppet.

Jag tror att det brukar ta ca 12 månader innan det kommer på PC, så inga problem att vänta för mig i alla fall
Citera
2026-07-27, 11:26
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag tror att det brukar ta ca 12 månader innan det kommer på PC, så inga problem att vänta för mig i alla fall

Vi får nog räkna med något sånt även om et rent krasst borde gå fortare. En spelkonsol är idag uppbyggd på exakt samma delar som en PC så skillnaden är minimal i det stora men sen har PC:n "nackdel" att ingen PC är exakt lika den andra då alla använder olika delar, olika mjukvaror, olika tillägg och mycket annat som spelutvecklarna hela tiden måste ta höjd för.
Citera
2026-07-27, 18:41
Medlem
XtraXs avatar
Kommer nog bara åka runt och insupa spelvärlden i nån vecka eller två innan man börjar spela på "riktigt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in