2023-11-09, 15:29
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det här är nästan en ny klassiker alltså. Har svårt att sluta skratta.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231109-080258_Gallery.jpg?_t=1699520528

Visa fittan! Fittan först! Fittan rakad?

Så jävla trött på livet den snubben måste vara.
Övriga chattar har enbart varit sjuka och äckliga men på något konstigt sätt var den här gubbens maniska chatt nästan roligt, ungefär som en konstig sketch från Mammas nya kille eller nåt.
Jag tänker på den där karaktären som snackar med olika kvinnor och som vill se bävern hela tiden och blir besviken när hon på naturhistoriska museet visar honom en bäver.

Vilka skumma typer det finns, undrar hur han beter sig bland folk?
Senast redigerad av orrtupp 2023-11-09 kl. 15:34.
Citera
2023-11-09, 15:45
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag har också funderat på det där. På Dumpen ser man ju prov på den klassiska och långsamma groomingen men också de som kör igång i 180 på direkten och i typ tredje meddelandet vill se fitta, visa kuk eller frågar om barnet gillar sex. Blir inte heller klok på om det är kåtslaget som gör att hjärnan kopplas ut eller om de är så jävla tappade att de tror att det kommer att funka. En kompis lanserade idén att de kanske inte tror att det kommer att funka men att de gillar själva snusktextandet och liksom går på vinst och förlust. Bara att skriva såna saker pirrar skönt i peddobyxan liksom. Det är väl iofs en del i kåtslag som tar över, men ändå.

Annat som är intressant är dessa personers brutalt goda självförtroende. De flesta är ju fula som stryk redan som det är men så skickar de dessutom extra osmickrande bilder.Wtf liksom? Som rödskäggspeddot som åkte dit i Uppsala. Den första (?) bilden han skickade. Alltså, vem gör så om man ska locka någon till sexuellt intresse? Oavsett ålder på mottagaren. Intressant med honom dock är att han ser rejält utslagen ut och inte verkar leva ett särskilt ordnat liv men han lyckas ändå skriva bättre än många andra.

Det va ju nån neger med rastaflätor som stolt visade upp avsaknaden av tänder i hela överkäken också.. Han som kom med en husbil. Minns inte numret på han.
Citera
2023-11-09, 15:46
Medlem

Vem är nissen som blandar in Angels place??
Han är nog ute på väldigt tunn is...
Citera
2023-11-09, 15:48
Medlem
Redfogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Jag har ju faktiskt gjort det, som boendestödjare inom psykiatrin. Hos både yngre och äldre, kvinnor och män, singlar och par/familjer.
Medans andra i personalen struntar i toaletterna så kan jag inte göra det och just därför VET jag att det är INTE svårt att få bort kalkavlagringar som har byggts upp under många år.
Men detta passar bättre i en tråd om kalkavlagringar. Så nog om detta!

OnT:
Gädda #307, han verkar inte ha det största ordförrådet. Det måste vara den kortaste chattloggen i Dumpens historia?
Den gamla klassikern "Visa fittan så får du popcorn" har nu byts ut till "Visa fittan så får du en kattbild". 😺
Pussy som pussy.
Hemskt att man kan skratta åt eländet egentligen.
Citera
2023-11-09, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Curren

Vem är nissen som blandar in Angels place??
Han är nog ute på väldigt tunn is...
Han skriver ut hela sitt namn i chatten.
Citera
2023-11-09, 16:10
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Det va ju nån neger med rastaflätor som stolt visade upp avsaknaden av tänder i hela överkäken också.. Han som kom med en husbil. Minns inte numret på han.

Ja, den där fule fan! Han som hade en tjej med sig i husbilen. Vanliga människor som dejtar sitter och tar 200 bilder innan de vågar skicka nån till den andra med gäddor skickar lite vad som helst. Tandlösa käften öppen så man ser rakt upp i gommen, hängbuk över sladdrig micropenis, selfie där man blundar och hela köksstöket syns i bakgrunden, runkfilm där man ser fläckiga arbetsbyxorna, bilder på sitt husdjur och man ser ett hem som är så rörigt så det ser ut som att det har varit inbrott, bilder från när man sitter på muggen med kuken på ringen och det är något suspekt brunt i toasitsen osv.
Citera
2023-11-09, 16:19
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooo-angry
Om det ska arrangeras en "Gädda of all times", så vill jag slå ett slag för Candyman Kent. Ett riktigt charmtroll. Varje gång jag ser en tekaka så tänker jag på honom.
Ah, min herre har god smak hör jag.

Candyman Kent tillhör gräddan! Det finns ingen gädda, bortsett från möjligtvis Lennart Pigg, jag hade velat se en uppföljning om så mycket som Candyman. Ni som sett Nina Hedenius film ”Gubben i stugan” kan tänka er den vinkel jag önskar: en stillsam, melankolisk dokumentärfilm där kameran ömsom fokuserar på den otvättade skägglurken Dotterfuck där han varselklädd felstavar sina skamlösa och urspårade förslag till västra Värmlands alla barn och ömsom sveper över lådvis med gammalt godis i stugans alla vrår. Ingen dialog behövs, berättelsen drivs sakta framåt utav naturens och omgivningens ljud, såsom exempelvis trafiken på E45. En fluga surrar i fönstret innan den landar på en skrumpen tekaka. Sofia som nyfiket hälsar tittaren med Mjaum. Drömmen hade ju varit en dokumentärserie i fyra delar där Gösta Brantebäckens interiör och enda invånare noga skärskådas, och omslaget på den limiterade DVD-utgåvan ska naturligtvis prydas av bilden från Google Earth på Candyman själv där han sittandes på rucklets tak spejar ut över nejden.
Citera
2023-11-09, 16:27
Medlem
Citat:
Jag har också funderat på det där. På Dumpen ser man ju prov på den klassiska och långsamma groomingen men också de som kör igång i 180 på direkten och i typ tredje meddelandet vill se fitta, visa kuk eller frågar om barnet gillar sex. Blir inte heller klok på om det är kåtslaget som gör att hjärnan kopplas ut eller om de är så jävla tappade att de tror att det kommer att funka. En kompis lanserade idén att de kanske inte tror att det kommer att funka men att de gillar själva snusktextandet och liksom går på vinst och förlust. Bara att skriva såna saker pirrar skönt i peddobyxan liksom. Det är väl iofs en del i kåtslag som tar över, men ändå.

Annat som är intressant är dessa personers brutalt goda självförtroende. De flesta är ju fula som stryk redan som det är men så skickar de dessutom extra osmickrande bilder. Wtf liksom? Som rödskäggspeddot som åkte dit i Uppsala. Den första (?) bilden han skickade. Alltså, vem gör så om man ska locka någon till sexuellt intresse? Oavsett ålder på mottagaren. Intressant med honom dock är att han ser rejält utslagen ut och inte verkar leva ett särskilt ordnat liv men han lyckas ändå skriva bättre än många andra.

Tror det är mycket det, det är i mångt och mycket isolerade och sexuellt frustrerade män som sitter och runkar och går igång på att få minsta lilla mänskliga kontakt.

Har varit på internet sedan jag var ett barn, såna här gubbar har alltid funnits. Det är välkänt bland ungdomar som är med på dessa communities att det finns. Förr var det sidor som Kamrat, det fanns också chattrum. Man kunde hitta brudar att lägga till på MSN. De blir överösta med kåtgubbar så fort de reggar ett konto. Många är nog inte pedofiler per definition, de skulle knullat med en halvdöd gammal 90-åring om det var det som erbjöds. För egen del ägnade jag mig ett tag åt att lägga till såna på en fejkad MSN där jag påstod mig vara en tonårstjej, och sålde camshows. Jag gav ut mitt eget kontonummer till och med, var aldrig rädd för att bli anmäld.

Många som fastnar i Dumpens fiske är riktigt fula gubbar. Sådana som tänker sig att de ska träffa en mamma med ett barn, som har massa barnporr på sina hårddiskar, farliga personer. Men i mångt och mycket är det tragiska gubbar som sitter hemma och drar gubbkuken i desperation. Inget riktigt barn hade gått med på att träffa dem, och barnen blir knappast traumatiserade för livet av att se en bild på en penis i en chatt. Minns när man var 14 och satt på typ chatroulette och fick se en gubbkuk i camen, man garvade bara.
Citera
2023-11-09, 16:28
Avslutad
Aj då! 306 har postadress till ett HVB-hem för HIV positiva.

Det kunda ha gått riktigt riktigt illa. Hoppas han inte hinner sprida det till alltför många innan han lämnar in för gott.
Citera
2023-11-09, 16:28
Medlem
139s avatar
Citat:
Ja, den där fule fan! Han som hade en tjej med sig i husbilen. Vanliga människor som dejtar sitter och tar 200 bilder innan de vågar skicka nån till den andra med gäddor skickar lite vad som helst. Tandlösa käften öppen så man ser rakt upp i gommen, hängbuk över sladdrig micropenis, selfie där man blundar och hela köksstöket syns i bakgrunden, runkfilm där man ser fläckiga arbetsbyxorna, bilder på sitt husdjur och man ser ett hem som är så rörigt så det ser ut som att det har varit inbrott, bilder från när man sitter på muggen med kuken på ringen och det är något suspekt brunt i toasitsen osv.

Icke att förglömma alla tjocksmockar som tar selfie med kameran nedifrån, vinklad uppåt, så att dubbelhakorna exponeras i all sin prakt. Gubbar som ser så ovårdade ut som om de inte hade duschat sen -93 och trots det tänker ”jajemen, 100% rimlig respons” när den 14-åriga tjejen svarar typ ”ååhh va fiiin du är sötiiis!! 😍😍😘😘”

Skulle så gärna vilja lyssna på en intervju med en sån gädda där de djupgående får försöka förklara sina tankar och resonemang från början till slut. Absolut noll kritiskt tänkande.
Citera
2023-11-09, 16:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Ah, min herre har god smak hör jag.

Candyman Kent tillhör gräddan! Det finns ingen gädda, bortsett från möjligtvis Lennart Pigg, jag hade velat se en uppföljning om så mycket som Candyman. Ni som sett Nina Hedenius film ”Gubben i stugan” kan tänka er den vinkel jag önskar: en stillsam, melankolisk dokumentärfilm där kameran ömsom fokuserar på den otvättade skägglurken Dotterfuck där han varselklädd felstavar sina skamlösa och urspårade förslag till västra Värmlands alla barn och ömsom sveper över lådvis med gammalt godis i stugans alla vrår. Ingen dialog behövs, berättelsen drivs sakta framåt utav naturens och omgivningens ljud, såsom exempelvis trafiken på E45. En fluga surrar i fönstret innan den landar på en skrumpen tekaka. Sofia som nyfiket hälsar tittaren med Mjaum. Drömmen hade ju varit en dokumentärserie i fyra delar där Gösta Brantebäckens interiör och enda invånare noga skärskådas, och omslaget på den limiterade DVD-utgåvan ska naturligtvis prydas av bilden från Google Earth på Candyman själv där han sittandes på rucklets tak spejar ut över nejden.

Vackert, den skildringen av gubben i stugan hade jag sett.
F.ö. en fantastiskt vacker film i originalutförandet! Underskattad.

Har du länk till den streetviewbilden på Kenta på taket?

Citat:
Ursprungligen postat av paskharen
Ja herrejäklar. Hon verkar verkligen vara i sitt esse nu. Det gäller att smida medans järnet är varmt. Mest komiska i det hela är att hon tydligen hela sitt liv försökt få uppmärksamhet och ställt upp i diverse menlösa sammanhang. Fast det har inte direkt lett till någon bra avkastning alls skriver hon. Så kommer detta och helt plötsligt blev hon rikskändis pga av hennes man fastna på dumpen. Märks att det var verkligen detta hon legat och väntat och drömt om skulle hända

Ja, riktigt vidrig människa. Tror hon använt sin pedofil till man som en bricka i sitt bloggspel att bli "stor" förutom rent fysiskt stor som hon är 🐸.. nu har hon nått sin dröm, 292 följare på Facebook, 622 sökningar på MrKoll och hela 56st views på sin story på facebook. Det går verkligen bra för henne nu.
Kanske briserar hon i sin hybris när intervjun i tidningen publicerats.

Vad tror vi, har vi en sång på spotify innan årsskiftet?
Citera
2023-11-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Aj då! 306 har postadress till ett HVB-hem för HIV positiva.

Det kunda ha gått riktigt riktigt illa. Hoppas han inte hinner sprida det till alltför många innan han lämnar in för gott.

Men fy för in i helvete...
Honom borde samhället ta hand om låsa in, innan någon annan gör det.
Babblar om Angels Place, som om han hade varit välkommen dit med ett barn i, sexuellt syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in