2023-11-15, 21:04
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Sammanträffande, en av turerna på Karatekukens IG går till Sundsvall, bilden som är tagen på det heliga berget där 💩-Hank blev konfronterad.

Karatekukens son har en för jävla kul och passande bild på sitt IG. En peson står vintertid leende mot kameran och håller upp en fångad gädda. Gäddan ser rätt så frusen ut.
Måste ha varit ett omen…….

Tänkte på det jag med!
Det borde döpas om till Gäddberget 🐟💩
Citera
2023-11-15, 21:06
Avslutad
Senaste karategäddan kanske kan söka upp den första karategäddan som var involverad i karatelandslsget och utöva pungsparkar på varandra.
Citera
2023-11-15, 21:10
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Tänkte på det jag med!
Det borde döpas om till Gäddberget 🐟💩
Haha, kanske rent av att Sundsvall skulle fundera på att byta namn. Gäddträsk eller Gäddsund.
Citera
2023-11-15, 21:11
Medlem
311

Karategäddan kommer falla riktigt jävla tungt.
Han har knockat sig själv med en fet roundkick på bollarna.
Citera
2023-11-15, 21:25
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jag undrar samma sak, har inte sett någon uppgift om att det kan gå åt helvete med frugan eftersom han inte är gift.
Han skriver i chatten att han träffar en tjej från Timrå, behöver såklart inte vara sant men gift är han ju inte så allt prat om fallhöjd vad gäller frugan är ju bara konstigt.
Sorry, det var jag som var lite för snabb att lägga ihop 1+1 när jag såg gäddans bilder från fjällvandringen med den där kvinnan. Då han har barn antog jag bara att det var barnens mamma.

Citat:
Någon vänlig själ har frågat efter Karate-Gäddan på Facebook, Sandviken Budo & Kampsportklubb.

”Är spektaklet som suktar efter att våldta barn aktiv hos er?”

Mange du får nog byta klubb.
Han är riktigt körd, dumfan. Får helt enkelt vänja sig vid att svära mer för sig själv och prata mindre med andra den närmsta tiden. Han har ju trots allt svart bälte i svordomar.

Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
De drar nog ut på det så länge de kan. Helt plötsligt måste de förklara varför de försvinner från sociala medier, en sån här sak är nog väldigt väldigt svår att ge ut till vänner och bekanta, det är nog helt enkelt lättare att låta det ske genom publiceringen ty fram tills dess kan de iallafall leva sitt liv (om än med rejäla oroliga fjärilar i magen) Lite förnekelse. "de kanske glömmer/råkar radera just mig". Försöker nog hålla fasaden uppe så länge det går.
Tror samma. Bara tre dagar innan publiceringen ser han glad ut på fjällutflykten tillsammans med kvinnan. Allt är frid och fröjd. Karatemästaren är ett med naturen, harmonin själv, precis som en riktig Budo-asiat. Samtidigt vet han vad som närmar sig. Det krävs en psykopats oberördhet för att kunna hålla minen så bra som han ändå gör. Störd människa.
Citera
2023-11-15, 21:39
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
De drar nog ut på det så länge de kan. Helt plötsligt måste de förklara varför de försvinner från sociala medier, en sån här sak är nog väldigt väldigt svår att ge ut till vänner och bekanta, det är nog helt enkelt lättare att låta det ske genom publiceringen ty fram tills dess kan de iallafall leva sitt liv (om än med rejäla oroliga fjärilar i magen) Lite förnekelse. "de kanske glömmer/råkar radera just mig". Försöker nog hålla fasaden uppe så länge det går.

Jag hoppas att en Gädda hoppar in i tråden nångång och typ har en "Gäddan svarar och förklarar"-stund, det hade varit fantastiskt!
Citera
2023-11-15, 21:41
Medlem
Citat:
Tror samma. Bara tre dagar innan publiceringen ser han glad ut på fjällutflykten tillsammans med kvinnan. Allt är frid och fröjd. Karatemästaren är ett med naturen, harmonin själv, precis som en riktig Budo-asiat. Samtidigt vet han vad som närmar sig. Det krävs en psykopats oberördhet för att kunna hålla minen så bra som han ändå gör. Störd människa.

Eller så blev han konfronterad inom de närmsta 72 timmarna. Magstarkt att vänta ut sin egen konfrontation och samtidigt lägga upp bilder på insta från sin vardag, men vad vet jag🤷🏽‍♂️
Citera
2023-11-15, 21:43
Medlem
Något för Dumpen att börja dela ut då de tar en Gädda

https://www.bildtagg.se/bild/mkk0vvy67ek8uab1edwfyre
Citera
2023-11-15, 21:44
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Haha, kanske rent av att Sundsvall skulle fundera på att byta namn. Gäddträsk eller Gäddsund.

Ja det kallas ju redan Pundsvall, så Peddosvall kanske?
Citera
2023-11-15, 21:50
Avslutad
Citat:

Snarare Hank-town...

Karatekukens IG stängd.. spelade playstation så är lite sen på bollen.. finns det nå kul bilder att dela med er av?
Citera
2023-11-15, 21:55
Medlem
Citat:
Någon vänlig själ har frågat efter Karate-Gäddan på Facebook, Sandviken Budo & Kampsportklubb.

”Är spektaklet som suktar efter att våldta barn aktiv hos er?”

Mange du får nog byta klubb.

Var ser du den frågan på deras Facebook?
Citera
2023-11-15, 22:03
Medlem
Nån som har VF och kan saxa vad gädda 302 exfru gått ut med ? Tänker inte betala för skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in