Citat:
Ursprungligen postat av
Jonsson99
Jag undrar samma sak, har inte sett någon uppgift om att det kan gå åt helvete med frugan eftersom han inte är gift.
Han skriver i chatten att han träffar en tjej från Timrå, behöver såklart inte vara sant men gift är han ju inte så allt prat om fallhöjd vad gäller frugan är ju bara konstigt.
Sorry, det var jag som var lite för snabb att lägga ihop 1+1 när jag såg gäddans bilder från fjällvandringen med den där kvinnan. Då han har barn antog jag bara att det var barnens mamma.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antero-Rokka
Någon vänlig själ har frågat efter Karate-Gäddan på Facebook, Sandviken Budo & Kampsportklubb.
”Är spektaklet som suktar efter att våldta barn aktiv hos er?”
Mange du får nog byta klubb.
Han är riktigt körd, dumfan. Får helt enkelt vänja sig vid att svära mer för sig själv och prata mindre med andra den närmsta tiden. Han har ju trots allt svart bälte i svordomar.
Citat:
Ursprungligen postat av
KaninHitler
De drar nog ut på det så länge de kan. Helt plötsligt måste de förklara varför de försvinner från sociala medier, en sån här sak är nog väldigt väldigt svår att ge ut till vänner och bekanta, det är nog helt enkelt lättare att låta det ske genom publiceringen ty fram tills dess kan de iallafall leva sitt liv (om än med rejäla oroliga fjärilar i magen) Lite förnekelse. "de kanske glömmer/råkar radera just mig". Försöker nog hålla fasaden uppe så länge det går.
Tror samma. Bara tre dagar innan publiceringen ser han glad ut på fjällutflykten tillsammans med kvinnan. Allt är frid och fröjd. Karatemästaren är ett med naturen, harmonin själv, precis som en riktig Budo-asiat. Samtidigt vet han vad som närmar sig. Det krävs en psykopats oberördhet för att kunna hålla minen så bra som han ändå gör. Störd människa.