2023-11-09, 13:54
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60plus
#307 är det Vetlanda som gäller?
Det framgår väl av rubriken?
Det finns i alla fall en person med hans namn i Vetlanda. Född -55
Citera
2023-11-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Kanske blir det äntligen ett slut på den tragiska samvaron mellan honom och frugan. Går man igenom hans Facebook hittar man flera porriga kontakter som hans familj måste ha lagt märke till för längesen. Riktigt förnedrande för frun att gubben har såna vänkontakter öppet. Får känslan av att han inte har haft någon vidare kontakt med sina barn heller. En avskärmad skitgubbe med tilltagande demens och en alldeles för snäll fru.

De där "porriga kontakterna" finns det en väldigt simpel förklaring till. Scammers som har lagt till honom som vän. Eftersom han är typ 100 år gammal och inte fattar ett skit om internet så har han gått med på deras vänförfrågningar.

Jag har gemensamma vänner med de här tjejerna som han är vän med och varje gång någon sån lägger till mig som vän så ser jag att just de här gemensamma vännerna är samma jävla killar som dyker upp. De som är lite lite för dumma för att förstå att det är fejkprofiler.
Citera
2023-11-09, 14:01
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
De borde ha gjort som med han i Sjöbo* och åkt hem till honom. Förjävligt att de förvägrar oss den underhållning en livekonfrontation hade kunnat ge. Bara bögar som håller på och ringer i telefon och har sig.

* https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/

Gädda #286 (MagisterK) blev ju också bara konfronterad i ett telefonsamtal.
https://dumpen.se/2023/10/01/magisterk-napp-286-sundsvall/
Det är ju filmade konfrontationer man vill se!

Tacka vet jag konfrontationen på Gädda #292, den bjuder på allt!
BajsHank - Pedofilen, myten, legenden 💩
Citera
2023-11-09, 14:19
Medlem
[quote=Escadron|86344432]Jag har ju faktiskt gjort det, som boendestödjare inom psykiatrin. Hos både yngre och äldre, kvinnor och män, singlar och par/familjer.
Medans andra i personalen struntar i toaletterna så kan jag inte göra det och just därför VET jag att det är INTE svårt att få bort kalkavlagringar som har byggts upp under många år.
Men detta passar bättre i en tråd om kalkavlagringar. Så nog om detta!

Bajs-Hank bodde ju med sin fru som inte verkade vara i behov av boendestödjare, det var nog inte kalkavlagringar.
Citera
2023-11-09, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Inte den tråkigaste konfrontation jag sett, inte den roligaste heller. Men i brist på annat så vispade jag ihop en liten meme om honom och hans språkförklaring så här på kvällskvisten:

https://www.bildtagg.se/bild/cb34o3zqm5663sn4yj7p0ol

Den var bra, så bra så det börjar vispa i munnen av lite skratt
Citera
2023-11-09, 14:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av struntsallad
De där "porriga kontakterna" finns det en väldigt simpel förklaring till. Scammers som har lagt till honom som vän. Eftersom han är typ 100 år gammal och inte fattar ett skit om internet så har han gått med på deras vänförfrågningar.

Jag har gemensamma vänner med de här tjejerna som han är vän med och varje gång någon sån lägger till mig som vän så ser jag att just de här gemensamma vännerna är samma jävla killar som dyker upp. De som är lite lite för dumma för att förstå att det är fejkprofiler.
Kan nog vara så. Men han ser ju ändå vad han godkänner. Någon borde hjälpa honom kan man tycka. Men skitsamma. Även om han själv hade sökt upp dessa kontakter är det en piss i havet mot att kräva bilder på barns fittor online.
Citera
2023-11-09, 14:47
Medlem

Har precis stängt ner sin Facebook
Frugan mfl fick väl reda på hans beteende..
Citera
2023-11-09, 14:51
Avslutad
KarlT #302
Peddot som har oändliga chattloggar med små flickebarn upplagt på dumpen.

Skitiga mjukisbyxor och rött könshår är vad som definierar denna person.

Han fru har en del uppdateringar kring familjens situation på facebook. Förutom att hon gillar killar i nersprutade mjukisbyxor och rödhåriga kukar, så verkar hon älska uppmärksamhet!

Hon har drygt 600 sökningar på MrKoll, häftigt. Jag har ungefär liknande besök på linkedin varje månad.

In och läs, verkar inte gå toppen för denna rödhåriga pedofil.
Citera
2023-11-09, 15:01
Medlem
InjectMeWithHIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugerluder
men hank säger ju att det inte är bajs. vi måste lita på hank

Kom ihåg att Hank är ingen ljugare
Citera
2023-11-09, 15:08
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Undrar om logiken är att kvinnor har nog erfarenhet och förstånd för att förvänta sig socialt kompetent flirtande, och för att barn inte har det så borde lite vad som helst fungera? Eller om de bara är efterblivna och i totalt kåtslag, så logiken försvinner helt och hållet.

Grejen är ju att grooming kräver en väldig försiktighet med hur man trappar upp saker på ett till synes oskyldigt sätt, tills man vunnit tillit och sakta man säkert kan ta det hela för långt så det knappt märks. Det är hela mekaniken bakom. Jag har aldrig förstås aldrig haft sexuell kontakt med barn i vuxen ålder, men minns ju själv när man var 14-15 och de jämnåriga flickorna var blyga och försiktiga. Det fattar väl vem som helst att man inte kan skriva som han gör då. Det är som att börja vifta häftigt med armarna när man försöker locka till sig en kissekatt.

Jag har också funderat på det där. På Dumpen ser man ju prov på den klassiska och långsamma groomingen men också de som kör igång i 180 på direkten och i typ tredje meddelandet vill se fitta, visa kuk eller frågar om barnet gillar sex. Blir inte heller klok på om det är kåtslaget som gör att hjärnan kopplas ut eller om de är så jävla tappade att de tror att det kommer att funka. En kompis lanserade idén att de kanske inte tror att det kommer att funka men att de gillar själva snusktextandet och liksom går på vinst och förlust. Bara att skriva såna saker pirrar skönt i peddobyxan liksom. Det är väl iofs en del i kåtslag som tar över, men ändå.

Annat som är intressant är dessa personers brutalt goda självförtroende. De flesta är ju fula som stryk redan som det är men så skickar de dessutom extra osmickrande bilder. Wtf liksom? Som rödskäggspeddot som åkte dit i Uppsala. Den första (?) bilden han skickade. Alltså, vem gör så om man ska locka någon till sexuellt intresse? Oavsett ålder på mottagaren. Intressant med honom dock är att han ser rejält utslagen ut och inte verkar leva ett särskilt ordnat liv men han lyckas ändå skriva bättre än många andra.
Citera
2023-11-09, 15:18
Avslutad
Napp 307 har redan outat sitt eget namn.
Citera
2023-11-09, 15:28
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Bajs-Hank bodde ju med sin fru som inte verkade vara i behov av boendestödjare, det var nog inte kalkavlagringar.

Exakt!
Med tanke på BajsHanks chattande om att man ska vara nyskiten och använda matolja, så passar det perfekt in på klutten i toaletten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in