2023-11-09, 12:49
Bannlyst
Hur gick det för kamelgäddan 239 som skulle hämta sina grabbar på Malmöstation?

Sen undrar jag en sak till. Vad hände med Jimmy som var den förste gädda att åka dit i Nordstan innan dumpen blev dumpen?
Citera
2023-11-09, 12:56
Medlem
Escadrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odlingsbarfritid
Du har inte sett så många ungkarlstoaletter. Du anar inte hur hårt det sitter efter några år.

Att det inte är svårt att hålla rent är en annan sak.

Jag har ju faktiskt gjort det, som boendestödjare inom psykiatrin. Hos både yngre och äldre, kvinnor och män, singlar och par/familjer.
Medans andra i personalen struntar i toaletterna så kan jag inte göra det och just därför VET jag att det är INTE svårt att få bort kalkavlagringar som har byggts upp under många år.
Men detta passar bättre i en tråd om kalkavlagringar. Så nog om detta!

OnT:
Gädda #307, han verkar inte ha det största ordförrådet. Det måste vara den kortaste chattloggen i Dumpens historia?
Den gamla klassikern "Visa fittan så får du popcorn" har nu byts ut till "Visa fittan så får du en kattbild". 😺
Citera
2023-11-09, 13:05
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
Jag har ju faktiskt gjort det, som boendestödjare inom psykiatrin. Hos både yngre och äldre, kvinnor och män, singlar och par/familjer.
Medans andra i personalen struntar i toaletterna så kan jag inte göra det och just därför VET jag att det är INTE svårt att få bort kalkavlagringar som har byggts upp under många år.

Hahahaha ok jag ger mig, fattar att jag missat nåt trots att klorin är det jag tycker fungerar absolut bäst för toarengöring, så där är vi överens! Ber ödmjukast om ursäkt för att jag trodde mig veta bäst trots kunskapsbrist.

Citat:
OnT:
Gädda #307, han verkar inte ha det största ordförrådet. Det måste vara den kortaste chattloggen i Dumpens historia?
Den gamla klassikern "Visa fittan så får du popcorn" har nu byts ut till "Visa fittan så får du en kattbild". 😺

Haha, fast han verkar smartare än Candyman Kent (som åkt dit två ggr)
Citera
2023-11-09, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron

OnT:

Haha underbart! På den gamla goda tiden så sa raggarna då till brudarna hahaha.
Citera
2023-11-09, 13:37
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen

Det är helt fantastiskt hur efterblivna och okreativa dessa varelser är.
Undrar om logiken är att kvinnor har nog erfarenhet och förstånd för att förvänta sig socialt kompetent flirtande, och för att barn inte har det så borde lite vad som helst fungera? Eller om de bara är efterblivna och i totalt kåtslag, så logiken försvinner helt och hållet.

Grejen är ju att grooming kräver en väldig försiktighet med hur man trappar upp saker på ett till synes oskyldigt sätt, tills man vunnit tillit och sakta man säkert kan ta det hela för långt så det knappt märks. Det är hela mekaniken bakom. Jag har aldrig förstås aldrig haft sexuell kontakt med barn i vuxen ålder, men minns ju själv när man var 14-15 och de jämnåriga flickorna var blyga och försiktiga. Det fattar väl vem som helst att man inte kan skriva som han gör då. Det är som att börja vifta häftigt med armarna när man försöker locka till sig en kissekatt.
Citera
2023-11-09, 13:38
Medlem
HassanVonEssens avatar
Det här är nästan en ny klassiker alltså. Har svårt att sluta skratta.

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231109-080258_Gallery.jpg?_t=1699520528

Visa fittan! Fittan först! Fittan rakad?

Så jävla trött på livet den snubben måste vara.
Citera
2023-11-09, 13:40
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231109-080258_Gallery.jpg?_t=1699520528

Ingenting kåtar ju upp som att tala om sin döda hund. Det är sen gammalt.

Blåst jävla stenåldersman.
Citera
2023-11-09, 13:41
Medlem
odlingsbarfritids avatar
Citat:

De borde ha gjort som med han i Sjöbo* och åkt hem till honom. Förjävligt att de förvägrar oss den underhållning en livekonfrontation hade kunnat ge. Bara bögar som håller på och ringer i telefon och har sig.

* https://dumpen.se/2022/12/27/sjobopillan-napp-178/
Citera
2023-11-09, 13:44
Medlem
Gäddan som skröt för barnet att han brukade övernatta hos Hells Angels har nog bränt alla möjligheter till framtida kontakt med Hells Angels och alla andra MC-klubbar.

Patrik var noga med att lyfta fram just det om Angels Place ur gäddans chatt.

Den sista gubb-gäddan med barometer på väggen slår alla rekord i desperat jakt efter fitta
Citera
2023-11-09, 13:46
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Ingenting kåtar ju upp som att tala om sin döda hund. Det är sen gammalt.

Blåst jävla stenåldersman.
Kanske blir det äntligen ett slut på den tragiska samvaron mellan honom och frugan. Går man igenom hans Facebook hittar man flera porriga kontakter som hans familj måste ha lagt märke till för längesen. Riktigt förnedrande för frun att gubben har såna vänkontakter öppet. Får känslan av att han inte har haft någon vidare kontakt med sina barn heller. En avskärmad skitgubbe med tilltagande demens och en alldeles för snäll fru.
Citera
2023-11-09, 13:49
Medlem
#307 är det Vetlanda som gäller?
Citera
2023-11-09, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalz
Mycket snack om Hanks bajs i toan. Vill bestämt hävda att det inte är bajs utan bara en typisk gammal, ostädad toa med brun beläggning. Sådär ser typ alla toaletter ut hemma hos folk som sällan städar toan, det är kalkavlagringar som får den färgen med tiden när kalken inte städas bort, ju mörkare brunt desto längre har det suttit ostädat. Har ni aldrig känt nån tjomme som upplåter sin lägenhet till ständiga fester så man får kliva över berg av ölburkar och fimpar? Sådär ser alltid toan ut hos dem. När jag hyrt lägenhet i andrahand har toan ofta sett ut sådär, det blir hårt slit med att få bort men det går. Alltså: Kalkavlagringar.
Kan vi släppa bajs i toan-snacket nu?
Bajs-Hank skrev även att vissa aktiviteter passar extra bra när man är nyskiten så att man kopplar honom till bajs har inte bara med toabilden att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in