2023-11-06, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Jag försökte det där förut. Det stod att det fanns crackade versioner men det fanns de facto ej, då Tivimate började köra verifiering mot deras server. Du kan fortsätta leta och försöka så klart, i någon månad till. Eller testa premium i 5 dagar och sen köpa det om du är nöjd. Du verkar ju läsa mycket på iptv forum så du kanske förstått nu att det är den appen som är bäst idag.

Jag letade också ordentligt mem hittade aldrig någon fungerande premium version. Blev till att köpa.

Någon som vet annan premium app till andeoid tv man kan hitta cracked?
Citera
2023-11-07, 10:12
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakkaduva
Jag letade också ordentligt mem hittade aldrig någon fungerande premium version. Blev till att köpa.

Någon som vet annan premium app till andeoid tv man kan hitta cracked?

IPTV Extreme finns crackad till vanliga Android iaf...
Citera
2023-11-07, 15:15
Medlem
Osborns avatar
Halloj, ni som kör med AppleTv vilken app föredrar ni? Har kör med iplaytv ett tag nu men har stött på ett problem där mina favoriter försvinner till och från, finns det någon annan app ni rekommenderar?
Citera
2023-11-07, 18:58
Medlem
Hugin86s avatar
Skaffa ibo player, nyligen för iptv, har även kvar smart iptv appen

Ibo är väl bättre på alla vis, utom när de kommer till språk.

Ungarna vill kolla på tecknat på ibo får jag bara ljud på danska när de kommer till tecknat och barn serier kan inte ändra . Men på smart iptv appen funkar de . Problemet där orka leta upp allt åå smart iptv för dom saknar ju sök funktioner.

min fråga är de fler som har problem med ändra språk på serierna med ibo player.

Har lg tv
Citera
2023-11-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
IPTV Extreme finns crackad till vanliga Android iaf...

Inte heller lönt när den appen är så pass billig och appens utvecklare svarar oftast samma dag man kontaktar han.
Såna personer ska gynnas.
Citera
2023-11-08, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
I den här tråden finns bevis för att det finns en crackad version men det tar tid att bli medlem där och dom har en massa konstiga regler, man får t ex inte köra VPN mot dem:
https://myiptvforum.com/threads/non-rooted-tivimate-unlock-premium-tested-work-on-4-7-0.25794/

Jaja, jag vet att den finns att köpa som lifetime för 395,- men för mig har det blivit en sport att köra knäckta versioner. Av allt. Däremot inte sagt att jag faller till föga ändå och köper den riktiga versionen om den gillas av alla i hushållet, det har hänt.
Men jag har inte fem enheter, bara en. Och har heller inte tänkt skaffa fler. Och jag har inte så många bekanta som har den kompetensen att dom klarar att konfa en IPTV-låda, dom köper färdigt (och dyrt).

Känns mer som snålheten sätter käppar i hjulen för att få en riktigt bra app för ett pris som absolut inte är dyrt.

Kompetensen för att lägga in portaladressen, Username och password är ju inte extremt hög.
Min svåger är rent ut sagt tekniskt efterbliven.
Han knappade in allt själv efter att jag förklarat i luren för han.

Om alla laddade ner crackade fungerade versioner av senaste Tivimate så skulle ju inte utvecklaren kunna jobba vidare med att utveckla den. Därför funkar det inte längre.

Blir fortfarande häpen över att folk ska helst ha allt gratis.
Bra appar kostar. Så är det bara.

Pallar man inte 395 kr som engångskostnad så får man hålla sig till gratisapparna med sämre funktion.
Citera
2023-11-08, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Halloj, ni som kör med AppleTv vilken app föredrar ni? Har kör med iplaytv ett tag nu men har stött på ett problem där mina favoriter försvinner till och från, finns det någon annan app ni rekommenderar?

Testat Snappier eller Swiptv?

https://apps.apple.com/us/app/snappier-iptv/id1579702567

https://www.swiptv.app/
Citera
2023-11-08, 08:49
Medlem
zoombos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Känns mer som snålheten sätter käppar i hjulen för att få en riktigt bra app för ett pris som absolut inte är dyrt.

Kompetensen för att lägga in portaladressen, Username och password är ju inte extremt hög.

Om alla laddade ner crackade fungerade versioner av senaste Tivimate så skulle ju inte utvecklaren kunna jobba vidare med att utveckla den. Därför funkar det inte längre.

Pallar man inte 395 kr som engångskostnad så får man hålla sig till gratisapparna med sämre funktion.

Hade man haft möjlighet att testa den fulla produkten en vecka utan att behöva krångla med köp och återköp kanske jag hade nappat men av principiella skäl gör jag inte sånt.

Det finns folk som fan inte ens kan hantera en TV-fjärrkontroll för att byta mellan marksänt och andra källor så ibland blir man mörkrädd. Möter tekniskt efterblivna dagligen i mitt jobb så jag har slutat förvånas. Vadå port 80? Men jag har ju skrivit http, menar du att det ska stå https? Varför det? Osv. För en tekniskt intresserad och driftig person är vissa saker självklara men för andra är det rena grekiskan. Har jag fått lära mig.

Visst är det så att det kostar att skapa och utveckla en app men i just detta fall börjar folk knorra, det har inte hänt ett piss på över ett år och det finns tydligen fortfarande en del saker som funkar sådär eller saker som fattas och med tanke på hur många som faktiskt verkar använda appen är den rätt aggressivt prissatt med tanke på just detta, tycker att någonstans mellan en femtiolapp och hundring vore mer skäligt.

Nu övergav jag Tivimate av den anledningen och kör i stället IPTV Extreme Pro och den verkar nästan ännu bättre inser jag. Inte lika snyggt och lättförståeligt gränssnitt men massor med funktioner och stabil. Just nu kör jag en crackad version men när jag har testat den ordentligt och tycker att den håller måttet så köper jag den.
Citera
2023-11-08, 09:26
Medlem
Citat:

Bra rutet!!
Citera
2023-11-08, 16:01
Medlem
Citat:
Inte heller lönt när den appen är så pass billig och appens utvecklare svarar oftast samma dag man kontaktar han.
Såna personer ska gynnas.
Jag kör Extreme IPTV Han är så hjälpsam som har appen.
Sen är det lätt att använda sidan man kan lägga in uppgifterna. Genom att kopiera länkarna man får.
Så slipper man mata in det för hand.
Citera
2023-11-08, 17:44
Medlem
Citat:

Är inte hela grejen med iptv att man är just snål?
Citera
2023-11-09, 11:21
Medlem
zoombos avatar
Tycker det börjar luta mot girighet (från utvecklarens sida). Mycket ska ha mer, typ.
Appen har laddats ned över 1 miljon gånger. Man kan inte se exakta antalet men för att kunna uppgradera till Premium behövs även appen Tivimate Companion och den har blivit nerladdad > 500' gånger. Den har inget annat syfte.

Lite matte då baserat på antaganden. Alla 1 miljon nerladdningar har givetvis inte övergått till Premium men man kanske kan anta att en tiondel har gjort det, och att då 20% av dom som har Companion appen (alltså 100') verkligen har gjort ett köp. Lågt räknat. Som då är på 395,-

Få se nu...395 x 100000 = 39 500 000! Alltså Trettioniomiljonerfemhundratusen! Och det är alltså lågt räknat.
För den inkomsten tycker jag att allt, precis allt ska vara top notch och inget ska saknas, det ska i princip komma upp bugfixar och förbättringar varje månad!

Då gillar jag IPTV Extreme Pros koncept bättre, $3 har alla råd med. Även jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in