2023-11-03, 09:56
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Du står bakom folkmord. Dagens svensk.... Att du inte skäms. Man måste inte välja sida. Men det fattar du inte vad det betyder.
Som jag skrev så har du öppet visat att du står på Putins sida, och så anklagar du mig för att JAG står bakom folkmord?

Jo, man måste välja gott över ont. Putin är ond. Hamas är onda. Frågor på det?
Citera
2023-11-03, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Varför är Hamas och palestinier skyldiga till kriget? Varför ska 7e oktober vara ett startdatum. Israel Dödade 6000+ civila palestinier innan den 7e oktober, enbart de senaste åren. Nu har de dödat ytterligare 8k+. Siffrorna finns hos FN. De skjöt 150k civila palestinier med gummikulor mm. Men du säger att palestinierna startade kriget?

Naturligtvis är båda sidor ansvariga
Jag pratar om vem som startade denna gång och varför

Vad som hände för 4000 år sen intresserar mig inte. Inte heller för 70 år sen.
Det är historia för mig. Jag var inte ens född då
Någon gång måste man gå vidare och medla fred
Inte kidnappa barn och kvinnor
Citera
2023-11-03, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Bara hjärntvättade vänsterblivna och muslimer sväljer en terrorattack

Eller folk som kan hoppa ut ur bubblan de olika sidorna befinner sig på och se detta med en neutral synvinkel.

Uppenbart att Israel är en terroriststat som tyvärr har gett upphov till terrororganisationen Hamas.
Citera
2023-11-03, 09:59
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Eller så slutar idioter som du upp med helt idiotiska förslag.
Det är som att missiler skulle regna över Israel samtidigt som lösningen på problemet skulle vara att civila israeler lämnar sitt hemland och åker tillbaka till sina ursprungsländer.

Missiler regnar redan över Israel, var har du varit senaste månaden?

Men Israels försvarsmakt håller på att lösa det problemet så kan ni palestinavurmare med dig i spetsen böla vidare - men ni vill ju offra era civila...
Citera
2023-11-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Så du anser att ryssarna har rätt till finland? Jag tycker Sverige ska skicka vapen till Palestina och Israel som vi gjort i alla år. Föd konflikter och tjäna pengar.
Det var du som började ta upp Ryssland och jadda jadda jadda, jag enbart gav dig en lektion i historia och olika folkslags förehavanden, en del accepterar en förlust och lever vidare utan att offra sina barn, medans andra ältar skit till den grad att man offrar sina hem, sina familjer och sina barn, man dödar sina egna barn för ett fantasifoster som man kallar för martyrskap.
Men det har väll inte undgått att du skulle offra sin familj bara för att du har låg intelligens. Det är inte så ett civiliserat samhälle fungerar, Mellanöstern har inte varit civiliserat sedan islam uppfanns av en handfull giriga män.
Citera
2023-11-03, 10:00
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Eller folk som kan hoppa ut ur bubblan de olika sidorna befinner sig på och se detta med en neutral synvinkel.

Uppenbart att Israel är en terroriststat som tyvärr har gett upphov till terrororganisationen Hamas.
Då är det inte mer än rätt att de avslutar dem.
Detta blir toppen, om ett par år finns inte palestina utan bara Israel, konflikten är därmed över. Ni förlorade, vi vann. (Eller om det för all del blir tvärtom, men pallarna verkar inte rå på israel så därför utgår jag från israelisk vinst).
Touch shit, ibland förlorar länder krig och upphör att existera. Detta är inget undantag.
Citera
2023-11-03, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Då är det inte mer än rätt att de avslutar dem.
Detta blir toppen, om ett par år finns inte palestina utan bara Israel, konflikten är därmed över. Ni förlorade, vi vann. (Eller om det för all del blir tvärtom, men pallarna verkar inte rå på israel så därför utgår jag från israelisk vinst).
Touch shit, ibland förlorar länder krig och upphör att existera. Detta är inget undantag.

Kom inte och klaga sen då om muslimerna gör samma sak med Sverige om 20 år.
Citera
2023-11-03, 10:04
Medlem
Citat:

Du är första då, kanske båda
Citera
2023-11-03, 10:04
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker

Rättfärdigar du Hamas förehavanden den 6:e oktober 2023?

Det är bara om enskild person erkänner handling och Hamas backar upp den enskildes medlemskap och agerande som man kan tillskriva handlingarna till Hamas.

Och som man kan säga att det är Hamas som utfört något.

Annars är det att betrakta som att enskild person gjort något i Hamas namn.
Senast redigerad av StartGenealogy 2023-11-03 kl. 10:08.
Citera
2023-11-03, 10:10
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Kom inte och klaga sen då om muslimerna gör samma sak med Sverige om 20 år.
Vad menar du?
Föreställer du dig ett scenario om 20 år där Sverige utför en storskalig terrorattack mot muslimer i allmänhet där vi - för att ta saker i proportion - slaktar hundratusentals muslimer?

Och att muslimerna därefter bombar våra militära mål?

Nej - då kommer jag inte att klaga. Mycket riktigt.

(Fan att ni inte kan tänka längre än näsan räcker vad gäller att dra paralleller)
Citera
2023-11-03, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Det är bara om enskild person erkänner handling och Hamas backar upp den enskildes medlemskap och agerande som man kan tillskriva handlingarna till Hamas.

Och som man kan säga att det är Hamas som utfört något.

Annars är det att betrakta som att enskild person gjort något i Hamas namn.
Vad är det du försöker få fram, du bara svamlar!
Ser ut som en riktigt usel Google translate!

Det är en enkel ja eller nej fråga till vem som helst, man behöver inte vara Hamas, palestinier, jude, amerikan eller marsian 👽 för att kunna svara på den om man är nogorlunda normalbegåvad.

Står du bakom Hamas handlingar den 7:e oktober 2023?

JA eller NEJ
Mycket simpelt.
Citera
2023-11-03, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Vad menar du?
Föreställer du dig ett scenario om 20 år där Sverige utför en storskalig terrorattack mot muslimer i allmänhet där vi - för att ta saker i proportion - slaktar hundratusentals muslimer?

Och att muslimerna därefter bombar våra militära mål?

Nej - då kommer jag inte att klaga. Mycket riktigt.

(Fan att ni inte kan tänka längre än näsan räcker vad gäller att dra paralleller)

Är du måhända en guldfisk? Du likt dina fränder verkar tro att denna konflikt började 7 oktober 2023.

Nej jag pratar om de muslimska bosättare som ökar i Sverige. När de kommer till den dag att de utropar en ny stat i Sverige och fördriver svenskarna från hus och hem samtidigt som de utför massakers i flera svenska småstäder:

https://en.wikipedia.org/wiki/Killin..._Palestine_war

Födriver 2.5 miljoner svenskar till Göteborg där de bygger en mur runt staden samt tar kontroll över el, vatten och mattransporter som kommer in/ut ur Göteborg.

Dessutom blir de svenskar som tillåts stanna i det nya utropade landet andra klassens medborgare då den nya staten ska behålla "en muslimsk identitet" och då kan inte ett gäng kristna germaner likställas med den nya övermänniskan.

Det blir fri lejd att gå hem till svenskar, sätta sig på deras soffa och meddela att nu bor jag här.

https://youtu.be/KNqozQ8uaV8?si=6wXFH3bb698UzkO2

De som vägrar lämna blir dödade och den nya muslimska militären lyfter inte ett finger för att upprätthålla lagen (då det är olagligt att göra så både enligt Israelisk lag och framförallt internationell lag).

Då vill jag inte se dig komma och grina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in