2023-11-03, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
Vad menar du?
Föreställer du dig ett scenario om 20 år där Sverige utför en storskalig terrorattack mot muslimer i allmänhet där vi - för att ta saker i proportion - slaktar hundratusentals muslimer?

Och att muslimerna därefter bombar våra militära mål?

Nej - då kommer jag inte att klaga. Mycket riktigt.

(Fan att ni inte kan tänka längre än näsan räcker vad gäller att dra paralleller)

Är du måhända en guldfisk? Du likt dina fränder verkar tro att denna konflikt började 7 oktober 2023.

Nej jag pratar om de muslimska bosättare som ökar i Sverige. När de kommer till den dag att de utropar en ny stat i Sverige och fördriver svenskarna från hus och hem samtidigt som de utför massakers i flera svenska småstäder:

https://en.wikipedia.org/wiki/Killin..._Palestine_war

Födriver 2.5 miljoner svenskar till Göteborg där de bygger en mur runt staden samt tar kontroll över el, vatten och mattransporter som kommer in/ut ur Göteborg.

Dessutom blir de svenskar som tillåts stanna i det nya utropade landet andra klassens medborgare då den nya staten ska behålla "en muslimsk identitet" och då kan inte ett gäng kristna germaner likställas med den nya övermänniskan.

Det blir fri lejd att gå hem till svenskar, sätta sig på deras soffa och meddela att nu bor jag här.

https://youtu.be/KNqozQ8uaV8?si=6wXFH3bb698UzkO2

De som vägrar lämna blir dödade och den nya muslimska militären lyfter inte ett finger för att upprätthålla lagen (då det är olagligt att göra så både enligt Israelisk lag och framförallt internationell lag).

Då vill jag inte se dig komma och grina.
Citera
2023-11-03, 10:19
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte

Då är det inte mer än rätt att de avslutar dem.
Detta blir toppen, om ett par år finns inte palestina utan bara Israel, konflikten är därmed över. Ni förlorade, vi vann. (Eller om det för all del blir tvärtom, men pallarna verkar inte rå på israel så därför utgår jag från israelisk vinst).
Touch shit, ibland förlorar länder krig och upphör att existera. Detta är inget undantag.

Israel är uppbyggt med ekonomiskt stöd från USA och det var USA,Storbritannien, Frankrike och Sovjet som direkt godkände bildandet av Israel.

Trots att det fanns ett löfte om att ta hänsyn till palestinierna.

Från Wikipedia;
" Judiska angrepp:

Plan Dalet utarbetades av Haganah, det judiska samhällets underjordiska milis, i mars 1948 med syfte att ta kontroll över territoriet i den planerade judiska staten.

En del historiker hävdar att det var en helt defensiv plan, medan andra hävdar att den syftade till att tvinga bort palestinierna, som en från början planerad strategi.

Enligt planen skulle bland annat en del palestinska byar utplånas för att påtvinga en förflyttning av palestinierna. Byar hade attackerats redan i november 1947 efter det att FN:s delningsplan antagits, men plan Dalet innebar en mer omfattande och systematisk förstörelse.

Plan Dalet började genomföras i april 1948 och innebar att Haganah började omvandlingen dels från en underjordisk milis till en reguljär armé, dels att man övergick från defensiv till offensiv verksamhet."

Det som sker nu är en upprepning för att fördriva palestinier.
Citera
2023-11-03, 10:19
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Du har en poäng. De fattiga horderna med östjudar var dåtidens lågutbildade araber. Ett tag i slutet av 1800-talet gick det rykten om att kringresande judiska försäljare i Sverige var ryska spioner.

Den sortens judar som "lusar ned" stadsbilden finns inte längre, men en gång i tiden var det tacksamt att hetsa emot dem. För att inte tala om den judiska småborgerligheten nere på kontinenten. Hitlers ambitioner var i och för sig större än så.

Ingen bryr sig längre om småjudar. Hur gör man i dag? Jo, man gapar om att kasta ut hucklekärringar och män i klänning i stället. Inget nytt under solen.
Det är en intressant spaning. På 100 år har hatade judiska grupper i Sverige och världen ersatts av hatade islamska grupper. Det är naturligtvis Hitler som åstadkom detta, det går inte att mass-hata judar som grupp längre, kanske aldrig mer. Man kan bara ha sitt jude-hat ensam i sina tankar. Utom ironiskt nog i muslimska länder och uppenbarligen i Gaza.
Citera
2023-11-03, 10:23
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
De är relativt få nazister på flashback. Det är mer muslimhatare och de har ju allierad sig med sionisten.
Det har varit ett SD-näste så länge jag kan minnas. Hat mot muslimer är standard, och då menar jag alla muslimer. Om det är en muslim som mördat nån ska masslakt av specifikt muslimer inledas, o.s.v.

På senare år har det dessutom blivit vanligare att göra en korstågsgrej av det. Det finns en mängd förvirrade "kristna" tokstollar här som skriver saker som "jag är kristen" och "jag hatar alla muslimer".
Citera
2023-11-03, 10:26
Medlem
StartGenealogys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Står du bakom Hamas handlingar den 7:e oktober 2023?

Utan bevis för en handling kopplad till en grupp eller identitet på just en specifik person, kan man inte stå bakom just den gruppen eller den personen.

Självklart står jag inte bakom mord.
Citera
2023-11-03, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Mat och vatten, mjo vi har sett det nyligen. Dem stängde av allt. Inget nytt. Behöver inte länkas.

Men ok, innan kriget då?

Vatten

Att dem kontrollerar vatten innan kriget, enkelt, 5 sekunders googling -

https://www.amnesty.org/en/latest/ca...tion-of-water/

Dem får vatten under WHO MINIMUM standard, som dessutom är smutsigt.

Mat

Återigen, 5 sekunders googling. Denna länk är dessutom från 2010!

https://www.amnesty.org/en/latest/ne...-palestinians/

Död

Ja... Behövs det sägas nåt här verkligen?

Det är no news, verkligen.

Hamas gräver ju upp rör för vattnet och bygger raketer av dessa då får man nog tåla att det inte är toppklass på vattenleveransen.

Totala psykopater som attackerar ungdomar och begår ett av de värsta terrordåden på länge men nu ska de beklaga sig inför omvärlden och hela tiden lögnerna om vad Israel gör. Tror man på Hamas så är man fullständigt blåst.

Hamas har stulit miljarder kronor från Palestinierna och gömt utomlands, pengar som bland annat kommer från svenska skattebetalare. Det är dags för skrikvänstern, araber och kändisar i Sverige att inse vilka bedragare det handlar om för Hamas har lurat skjortan av dessa i årtionden.
Vem kommer inte ihåg ”Ship to Gaza”. Vänstern begriper verkligen ingenting.
Citera
2023-11-03, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Utan bevis för en handling kopplad till en grupp eller identitet på just en specifik person, kan man inte stå bakom just den gruppen eller den personen.

Du lever seriöst till en förnekelse att Hamas skulle ha utfört attacken den 7:e oktober 2023?
TROTS att Hamas själva har tagit på sig det, TROTS att israelerna fångat Hamas medlemmar i samband med attacken, TROTTS att man dödat Hamas medlemmar som haft Hamas uniformer osv.

Vem skulle ha gjort det annars?
Israel? 🤣
Citera
2023-11-03, 10:31
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Det är en intressant spaning. På 100 år har hatade judiska grupper i Sverige och världen ersatts av hatade islamska grupper. Det är naturligtvis Hitler som åstadkom detta, det går inte att mass-hata judar som grupp längre, kanske aldrig mer. Man kan bara ha sitt jude-hat ensam i sina tankar. Utom ironiskt nog i muslimska länder och uppenbarligen i Gaza.
Precis så. Huvudet på spiken.
Citera
2023-11-03, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy

Då tar jag det igen. Svara ja eller nej? Inget mer, kräla inte som en mask på kroken.

Står du bakom Hamas attack 7:e Okt? För du menar väl inte att Hamas inte stod bakom attacken 7:e okt?
Citera
2023-11-03, 10:35
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Är du måhända en guldfisk? Du likt dina fränder verkar tro att denna konflikt började 7 oktober 2023.

Nej jag pratar om de muslimska bosättare som ökar i Sverige. När de kommer till den dag att de utropar en ny stat i Sverige och fördriver svenskarna från hus och hem samtidigt som de utför massakers i flera svenska småstäder:

https://en.wikipedia.org/wiki/Killin..._Palestine_war

Födriver 2.5 miljoner svenskar till Göteborg där de bygger en mur runt staden samt tar kontroll över el, vatten och mattransporter som kommer in/ut ur Göteborg.

Dessutom blir de svenskar som tillåts stanna i det nya utropade landet andra klassens medborgare då den nya staten ska behålla "en muslimsk identitet" och då kan inte ett gäng kristna germaner likställas med den nya övermänniskan.

Det blir fri lejd att gå hem till svenskar, sätta sig på deras soffa och meddela att nu bor jag här.

https://youtu.be/KNqozQ8uaV8?si=6wXFH3bb698UzkO2

De som vägrar lämna blir dödade och den nya muslimska militären lyfter inte ett finger för att upprätthålla lagen (då det är olagligt att göra så både enligt Israelisk lag och framförallt internationell lag).

Då vill jag inte se dig komma och grina.
Kriget började den sjunde oktober, vad du än fantiserar om.
Som väl är, så verkar dina vänners terrorattack ha startat ett uppror världen över som vi får hoppas leder till att islamismen trycks ur våra västerländer, så kan ni få sitta och plocka sandloppor från varandra i era hemländer istället.
Det finns ingen plats för islamism i väst. Ni får förtrycka era egna.
Citera
Medlem
Citat:
Det har varit ett SD-näste så länge jag kan minnas. Hat mot muslimer är standard, och då menar jag alla muslimer. Om det är en muslim som mördat nån ska masslakt av specifikt muslimer inledas, o.s.v.

På senare år har det dessutom blivit vanligare att göra en korstågsgrej av det. Det finns en mängd förvirrade "kristna" tokstollar här som skriver saker som "jag är kristen" och "jag hatar alla muslimer".

Må så vara men det går inte att bortse från att detta är ett ”war of civilizations”. Europa har gjort bort sig något enormt genom att ta emot så många araber och muslimer. Dessa har möjlighet att ställa till enorma problem och ska givetvis inte vara i Europa överhuvudtaget. Vi är på väg mot ännu mer motsättningar och konflikter, kolla bara hur muslimer firade Hamas terrordåd runt om i Europa. Det är bara sunt att avsky islam som är en totalitär våldsideologi och att inte lita på muslimer. Många naiva människor kommer få lära sig vad islam verkligen är de kommande 10 åren.
Citera
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Precis så. Huvudet på spiken.
Då återstår bara koncentrations-läger för muslimer i Tyskland och sedan får vi inte heller hata dem i grupp. Kanske kommer vi dit, det ser inte så lovande ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in