2023-10-30, 19:47
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Är nog känt i Wahlgren familjen vilken äcklig kokainsniffande kvinnomisshandlare som går till prostituerade ibland Niclas är. Kommer nog inte som en chock. Chocken är väl att det blev offentligt.
Fattas bara att håriga Benjamin kommer ut som bög med.

Källa på att NW är kvinnomisshandlare?
Citera
2023-10-30, 20:10
Medlem
exoticspices avatar
Det kan inte vara trevligt att bo i det huset och veta vad som pågår på bottenvåningen.
Citera
2023-10-30, 20:49
Medlem
RazorKevlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Ingen har sagt att de hittat just hans sperma. Inlägget klargjorde bara hur hela härvan nystades upp.
Även om man skulle ha hittat hans sperma är det bara att säga, ja vadå jag blev så kåt efter massagen att jag blev tvungen att runka av mig själv efter att massösen lämnat rummet. Bevisa att jag ljuger!
Citera
2023-10-30, 22:24
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Mycket möjligt. Han tränar mycket och har ju tidigare doppat snorren i förbjuden frukt.

Vad betyder förbjuden frukt?
Citera
2023-10-30, 22:34
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strangegirl
Var tionde svensk man köper sex. Men var tionde svensk man lever inte i ofrivilligt celibat. Niclas är en helt vanlig torsk. Mediokert till bra utseende, har gjort karriär, får kvinnor. Han köpte sex för att det var det snabbaste sättet att få sex antagligen.

Det är mer komplicerat än så men helt klart kan en god ekonomi förenkla sexuell relationer.

Men i Niclas och andra sexköpares fall kan det även finnas många andra förklaringar.

Sedan kan man fundera över varför Niclas tog risken att besöka ett ställe som kunde vara under polisbevakning? Var risken något som Niclas tände på? Eller var det bordell sammanhanget som var spännande och eggande?
Citera
2023-10-30, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Det är mer komplicerat än så men helt klart kan en god ekonomi förenkla sexuell relationer.

Men i Niclas och andra sexköpares fall kan det även finnas många andra förklaringar.

Sedan kan man fundera över varför Niclas tog risken att besöka ett ställe som kunde vara under polisbevakning? Var risken något som Niclas tände på? Eller var det bordell sammanhanget som var spännande och eggande?
Såklart är det komplext. Jag menar bara att även män som badar i fitta kan köpa sex för att det går snabbt och smidigt. Ingen kvinna blir sårad för hon ville ha mer än sex och ens flickvän får inte veta något.

Har också funderat på varför han sökte sig till en bevakad bordell i Stockholm. Gillar han massageformen och är attraherad av thailändska kvinnor hade han kunnat åka till en mindre kommun där polisen inte bevakar salongerna. Han kanske är adrenalin-junkie och tyckte det förbjudna var spännande.
Citera
2023-10-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RazorKevlar
Ha ha, du anar inte vad kvinnor kan göra när förutsättningarna är dom rätta!

You know nothing, nada!

Vad är det vi glömmer..sluta lägg skulden på tjejen. Han har gjort fel! Han utnyttjar tillfället och hela hans släkt borde få känna på det. Vad sägs om att inte titta på wahlgrens på ett par månader!?!?🧐
Citera
2023-10-30, 23:14
Medlem
Prokloss avatar
Har jag missat eller har det skrivits något om detta i media ( typ
kvällspressen ) ?
Citera
2023-10-31, 01:09
Medlem
HGs avatar
Citat:
Såklart är det komplext. Jag menar bara att även män som badar i fitta kan köpa sex för att det går snabbt och smidigt. Ingen kvinna blir sårad för hon ville ha mer än sex och ens flickvän får inte veta något.

Har också funderat på varför han sökte sig till en bevakad bordell i Stockholm. Gillar han massageformen och är attraherad av thailändska kvinnor hade han kunnat åka till en mindre kommun där polisen inte bevakar salongerna. Han kanske är adrenalin-junkie och tyckte det förbjudna var spännande.

Med stor säkerhet är/var Niclas en frekvent sexköpare och denna gång åkte han fast.

Niclas kanske bara hade svårt med att ragga thailändskt på krogen....
Citera
2023-10-31, 01:14
Citat:

Han bor ju på Lidingö. Så det var väl närmaste stället. Inte mer komplicerat än så.
Citera
2023-10-31, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
Har jag missat eller har det skrivits något om detta i media ( typ
kvällspressen ) ?
Har inte heller sett detta. De kanske tycker det sabbar för andra kända familjemedlemmar? Men det brukar ju komma fram ändå..
Citera
2023-10-31, 04:58
Medlem
Gubben tog sig en runk. Vad fan är problemet?

Det finns inget problem.

Svensk lag suger. Borde fokusera på allvarligare saker i stället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in